Tuulilasin vaihto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Myth
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pitäisi tuo operaatio suorituttaa jossain ennen seuraavaa katsastusta.

Tietääkö kukaan mitään hyviä pajoja Espoo-Helsinki-Vantaa akselilla, joka tekee homman hyvään hintaan?

Taitaa tuohon väksinkin useampi satanen upota, mutta jos joku tietäisi edes hieman huokeamman paikan.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Uskoisin hinnan olevan hyvin autokohtainen. Ainakin jossain uudemmissa autoissa täytyy auto nostaa pukeille/paino pois pyöriltä, että tuulilasin saa vaihdetta, koska se on omalta osalta mukana korin jäykistämisessä.

Vanhaan autoon tuon voi tehdä varmaan mikä vaan nyrkkipaja.

Olen käyttänyt itse sellasta paikkaa kuin Rengaslasi,os. Linnanpajantie 3,00950 HKI,eli Itäväylän varressa on tuo,Itäkeskuksesta ~3km kehä III:lle päin.

Arabiassa on joku paja missä muistaakseni vaihdettiin broidin focukseen (mallia 2003) tuulilasi ja hinta oli vähän alle 200e.

Mä en vielä ole selvittänyt onko tuossa se ns. liimalasi vai ihan tiivisteillä oleva. Kyseessä on kuitenkin corolla vm. 94.

Pitää kysästä tuolta rengaslasista.

Sattuipas somasti tämä threadi, minun pitää myös vaihtaa tuulilasi BMW:hen. Tänään tuli mojova muzu pellon ruotijalta motarinvarresta, halvin ja fiksuin on ehdottomasti autodent. Sävylasi vaihtotöineen 244...

Tyggis sanoi:
Sattuipas somasti tämä threadi, minun pitää myös vaihtaa tuulilasi BMW:hen. Tänään tuli mojova muzu pellon ruotijalta motarinvarresta, halvin ja fiksuin on ehdottomasti autodent. Sävylasi vaihtotöineen 244...

Soitinkin tuonne vinkkisi perusteella ja sieltähän tuli ihan positiivinen tarjous. 212 € kirkas lasi vaihtoineen.

Myth sanoi:
Täähän halpenee koko ajan. Hämeentiellä City Pit Stop, 180€ töineen.

Täällä omakin auto ollut ja vaikka taustapeili ei oikein meinannutkaan pysyä kiinni niin hyvää palvelua silti ja tuulilasin asennuksesta muuten ei mitään valitettavaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko tietoa tuulilasin hionnan hinnoista?

Kävinpä mäkin paikkauttamassa tuulilasista kiveniskemän tuolla citypitstopissa.

Hyvää jälkeä ja hinta pari-kolmekymppiä edullisempi kuin muissa pääkaupunkiseudun liikkeissä, joista kysyin. Myös palvelu oli asiallista ja moottoriurheilusta pitävät saavat varmasti liikkeessä juttuseuraa...

Zone-sarja -42%
Mä suosittelen Vantaan Tuulilasipsitettä! (Vantaalla Varistossa). Tekivät lasinvaihdon corsaani tosi halvalla (soittelin useaan paikkaan) ja työn laatu on erinomainen. Sain samalla uudet tuulilasinpyyhkijät edullisemmin kuin kaupasta. He tekevät myös paikkauksia ja renkaiden vaihtoja. Suosittelen!

Pari hunttia itsekin maksoin lasiliikkeessä. Merkkikorjaamo korttelin toisella puolella heitti arvioksi 400e.. :lol2:

Mä suosittelen Vantaan Tuulilasipsitettä! (Vantaalla Varistossa). Tekivät lasinvaihdon corsaani tosi halvalla (soittelin useaan paikkaan) ja työn laatu on erinomainen. Sain samalla uudet tuulilasinpyyhkijät edullisemmin kuin kaupasta. He tekevät myös paikkauksia ja renkaiden vaihtoja. Suosittelen!
Asiakkaat vähissä kun pitää täällä mainostaa omaa pajaa? :dance:

Asiakkaat vähissä kun pitää täällä mainostaa omaa pajaa? :dance:
No tietääkseni tää on keskustelupalsta eikä mikään mainospaikka! Ihan olen omat kokemukseni kertonut enkä yritä mitään "omaa pajaa" mainostaa!! Olen kyllä täysin eri alalla eikä mulla oo mitään tarvetta mainostella muita jos siihen ei oo syytä.

jaaha ja lasi vaihtoon. Vastaantullut rekka lennätti sormenpään kokoisen kiven lasiin ja läpi tuli niin että paukkui. Ei tosin kokonaan, mutta on siinä sellainen reikä että vesi tulee sateella läpi saatana. (kiitti vitusti rekkakuskit)

Kauankohan tuollainen lasinvaihto-operaatio vie aikaa?

jaaha ja lasi vaihtoon. Vastaantullut rekka lennätti sormenpään kokoisen kiven lasiin ja läpi tuli niin että paukkui. Ei tosin kokonaan, mutta on siinä sellainen reikä että vesi tulee sateella läpi saatana. (kiitti vitusti rekkakuskit)

Kauankohan tuollainen lasinvaihto-operaatio vie aikaa?

Liimalasit 3-7 tuntia auton viennistä takaisin ajoon riippuen asentajasta ja autosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom