Tutut kasvot Hymy-lehden kannessa

Anu mallina:
"-olen itsekriittinen"

Missähän tuo näkyy?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt mua kyllä alko ahdistaa sellainen ajatus, että mitä jos mä olisinkin TODELLA humalassa jossakin mökillä anupekosen kanssa kaksistaan, niin pysyisinkö mä sanomaan "ei", jos se haluasi panna...Ehkä mä en pystyis, mutta sitten mä kyllä VAATISIN, että se pitäisi paitaa päällä. Sitäpaitsi se voi aikuisten oikeesti olla ihmisenä tosi lämmin ja syvällinen! Tosi mies näkee sisäisen kauneuden, eikä anna yksien tsilikonien häiritä!

Kiva nähdä, miltä nuo näyttää 10 - 15 vuoden päästä. Olis 10 kertaa kauniimpi ilman noita.

ringside sanoi:
Nyt mua kyllä alko ahdistaa sellainen ajatus, että mitä jos mä olisinkin TODELLA humalassa jossakin mökillä anupekosen kanssa kaksistaan, niin pysyisinkö mä sanomaan "ei", jos se haluasi panna...Ehkä mä en pystyis, mutta sitten mä kyllä VAATISIN, että se pitäisi paitaa päällä. Sitäpaitsi se voi aikuisten oikeesti olla ihmisenä tosi lämmin ja syvällinen! Tosi mies näkee sisäisen kauneuden, eikä anna yksien tsilikonien häiritä!

:D :hyper: :D
Just olen lähdössä emännän kanssa mökille.... nyt tuo Anu varmaan kummittelee mun mielessä siellä....

Jos käskisin rouvan laittamaan kroppaansa (158 cm / 52 kg) 2 litran silikonit, saisinko arvostetun alias nimen, Tape "The Silicone" ? Voisiko pakkis minut sitten siihen arvoon ylentää.

Tape sanoi:
Jos käskisin rouvan laittamaan kroppaansa (158 cm / 52 kg) 2 litran silikonit, saisinko arvostetun alias nimen, Tape "The Silicone" ? Voisiko pakkis minut sitten siihen arvoon ylentää.

Mää voisin kutsua sua vaikka nimellä Tape "the miserable fuck".

Ketä kiinnostaa? Siinä on taas yks turha julkkis lisää ja mitä enemmän puhetta, sen enemmän duunia ja taas puhetta.

Suomessa taitaa olla väkilukuun suhteutettuna kaikista eniten julkkiksia maailmassa. Syyksi riittää vaikka isot tissit...

Myönnetään, että kauniita rintoja on kiva katsella. Ilman silikonirintoja kauniiden rintojen määrä romahtaisi. En nyt väitä, että juuri nämä Anun rinnat olisivat omasta mielestäni niiden kauniimpien rintojen joukossa, mutta kauneushan on katsojan silmissä. Jotain sexyähän siinä Anussakin on ja varmasti olisi pienimmilläkin tykeillä.

Turha tuomita Anun isoja silikoneja, jos samalla hyväksyy pienemmät implantit. Molemmat on kuitenkin laitettu ulkonäkösyistä ja vain näkemyserot makuasioissa ovat koon määritelleet.

En kyllä väitä täysin rinnoin ymmärtäväni henkilöitä, jotka leikkauttavat silikonirinnat itselleen paitsi esim. rintasyövän tms. takia. Mun mielestä kaikki tommonen on vaan aika radikaalia pelkän ulkonäön takia. Jos jätetään sairaudet ja onnettomuudet ja niiden vaikutukset ulkonäköön pois laskuista niin mua vaan ihmetyttää kuinka vaikeaa ihmisten on nykyaikana hyväksyä ulkonäköään. Vai johtuuko kaikki vain siitä, että sen korjaaminen on helpompaa.

Jos ukko lyö akkaansa puukolla ja nyrkillä silmäkulman turvoksiin, niin siitä saa pahoinpitelysyytteen. Jos ukko ylipuhuu ja aivopesee akkansa siten, että puukolla hosuukin lääkäri ja turvoksissa onkin tissi niin siitä ukolle rapsahtaakin Suomen seksikkäin fitnessmalli...

Sakael sanoi:
Toivottavasti emme näe Anua lavalla noilla utareilla varustettuna...

Onko tuomareilla mitään ohjeistusta tai kriteereitä tuollaisista utareista? Saako siitä plussaa vai miinusta vai onko se vaan katsojan silmässä?

japa sanoi:
Onko tuomareilla mitään ohjeistusta tai kriteereitä tuollaisista utareista? Saako siitä plussaa vai miinusta vai onko se vaan katsojan silmässä?
En tiedä, mutta luulisi haittaavan vapaaohjelmaa, jos utareet estävät hyppäämisen yli 3,5 cm korkeuteen. :rolleyes:

Tomi sanoi:
En tiedä, mutta luulisi haittaavan vapaaohjelmaa, jos utareet estävät hyppäämisen yli 3,5 cm korkeuteen. :rolleyes:

Punnertaminen helpottuu ja kenties jotain uusia liikkeitä, pompahda pystyyn puskurien avulla jne...
Onneksi ne on ilmeisesti niin kiinteät että eivät läisky etureisien ja olkapäiden väliä kun vaikka juoksee.

Toivottavasti emme näe Anua lavalla noilla utareilla varustettuna...

Jep lavalle vain pienemmillä silikoneilla varustettuja naisia eikä sellaisia kenellä on isot silikonit... eikä varsinkaan jos Suomen suurimmat. :wall:

Fitttnesin maine on vedetty lokaan! :itku:

Hannibal sanoi:
Fitttnesin maine on vedetty lokaan! :itku:

Eikä mitä, nyt vaan entisten lisäksi kaksi uutta sarjaa: 1-lentopallot ja 2-rantapallot.

:hyper: :rock:

ringside sanoi:
Siinä on naispuolinen järjen sulttaani ja estetiikan :david:

Ja mitenköhän tuo rintojen - olivat ne sitten luomut tai silikonit - koko korreloi älykkyyden kanssa? Vai tunnetko tyypin henkilökohtaisesti?

Makuasioista voi kiistellä, mutta kyllä näissä teksteissä on mun mielestä ollut aika asiatonta loanheittoa. :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom