Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ringside sanoi:Nyt mua kyllä alko ahdistaa sellainen ajatus, että mitä jos mä olisinkin TODELLA humalassa jossakin mökillä anupekosen kanssa kaksistaan, niin pysyisinkö mä sanomaan "ei", jos se haluasi panna...Ehkä mä en pystyis, mutta sitten mä kyllä VAATISIN, että se pitäisi paitaa päällä. Sitäpaitsi se voi aikuisten oikeesti olla ihmisenä tosi lämmin ja syvällinen! Tosi mies näkee sisäisen kauneuden, eikä anna yksien tsilikonien häiritä!
Tape sanoi:Jos käskisin rouvan laittamaan kroppaansa (158 cm / 52 kg) 2 litran silikonit, saisinko arvostetun alias nimen, Tape "The Silicone" ? Voisiko pakkis minut sitten siihen arvoon ylentää.
Sakael sanoi:Toivottavasti emme näe Anua lavalla noilla utareilla varustettuna...
En tiedä, mutta luulisi haittaavan vapaaohjelmaa, jos utareet estävät hyppäämisen yli 3,5 cm korkeuteen.japa sanoi:Onko tuomareilla mitään ohjeistusta tai kriteereitä tuollaisista utareista? Saako siitä plussaa vai miinusta vai onko se vaan katsojan silmässä?
Tomi sanoi:En tiedä, mutta luulisi haittaavan vapaaohjelmaa, jos utareet estävät hyppäämisen yli 3,5 cm korkeuteen.
Toivottavasti emme näe Anua lavalla noilla utareilla varustettuna...
Hannibal sanoi:Fitttnesin maine on vedetty lokaan! :itku:
ringside sanoi:Siinä on naispuolinen järjen sulttaani ja estetiikan