Tuttu alkaa treenata, kannattako antaa nyybäillä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Penska
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pakko sanoa tämän verran:
Anna sen jannun olla. Sitten kun kysyy jotain, niin kerrot mitä tiedät tai ohjaat tänne. Jos ei itse tajua tai halua tehdä muuta kuin vaikka vatsoja niin minkä sä sille voit. Hyvin harvaa ihmistä saa käännettyä, koska tämä touhu nyt vaan on paitsi huonossa maineessa niin myös kohtuullisen vaativaa välillä.

Itseä on välillä sanoinkuvaamattomasti vituttanut, kun on suunnilleen pitänyt opastaa koko duunipaikkaa salihommaan. Kaikilla on sitten sama juttu, ei mitään kärsivällisyyttä, tehdään vain sitä penkkiä ja kun mitään ei heti tapahdu niin lähdetään mielummin ryyppäämään. Sitten siinä mietti itse kuinka monta tuntia haaskasi kyseisten jannujen opastamiseen ja lakkasi taistelemasta tuulimyllyjä vastaan. Kyllä siellä nytkin yksi jannu kärttää koko ajan kyykkäämisestä, satavarmana jaksaa sitä tehdä maksimissaan kaksi viikkoa.
Muutamat ihmiset sitten jopa keksivät tekosyitä treenistä luistamiseen ja puhuivat kuinka sitten seuraavalla viikolla aloitetaan taas. Ikään kuin ne olisivat olleet mulle tilivelvollisia tai mua olisi edes niiden kehitys kiinnostanut. Totesin vain, että siellä salilla mä olen, niin kuin ennenkin.

Imo anna kaverisi tehdä mitä tekee, jos se oikeasti innostuu voimailusta niin sitten löytää tiedot itsekin. Jos ei innostu niin et sä sitä millään saa muuttumaan, eikä sun tarvitsekaan saada. Tuo sun ohjelmasi on kuitenkin tosi hyvä aloittelusetti, myös joku Arskan kultainen kuusikko olisi nätti.

Olen periaatteessa samaa mieltä BigEvilin kanssa. Harva ihminen muuttaa mitään, jos lyöt "kunnon ohjelman" käteen ja sanot, että tee tolla.

Mä yrittäisin pikkuhiljaa vihjailla, kuittailla ja näyttää esimerkkiä siitä miten treeniä pitäisi muuttaa oikeaan suuntaan. Sun pitää saada se kaveri pyytämään itse sitä "kunnon ohjelmaa".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom