Tuska Open Air 2007

Edelleen ihmettelen suuresti, jos laittavat Immortalin samalle päivälle Emperorin kanssa. Ei sillä, että se haittaisi, mutta mulla ei vaan voi olla niin hyvä tuuri. No joo, jos ei nämä työasiat ala tästä pikku hiljaa lutviutumaan niin sama kai se on minä päivänä sitä kotona kiroilee.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Imperia perjantaina 29.6.
Legion Of The Damned sunnuntaina 1.7.
Mercenary ilmeisesti sunnuntaina 1.7.

Muistelen lukeneeni Brother Firetriben kotisivuilta taannoin, että he esiintyisivät Tuskassa lauantaina, mutta valitettavasti nuo sivut ovat nyt nurin, joten en pääse tarkistamaan asiaa :(

Muistelen lukeneeni Brother Firetriben kotisivuilta taannoin, että he esiintyisivät Tuskassa lauantaina, mutta valitettavasti nuo sivut ovat nyt nurin, joten en pääse tarkistamaan asiaa :(

Sivut toimii taas ja esiintyvät tosiaan lauantaina 30.6.

30.6. Suffocation :rock: .

Suffocation ei tulekaan Tuskaan vaan Misery Index. Pahoittelen, mun moka :wall: .

Suffocation ei tulekaan Tuskaan vaan Misery Index. Pahoittelen, mun moka :wall: .
Paskoin jo housuun tuossa aiemmin innosta. Kyllä harmittaa.. ei paskominen, vaan kun ei Suffo tullutkaan. :D

Vader ja Misery Index kyllä saa mut sinne Tuskaan ensi kertaa lähtemään. Toivottavasti soittavat samana päivänä. Kattellaan noita lippuja sit syssymmällä.

Alkaa kyllä jo tuskastuttamaan tämä tiedottamisen vaikeus. Liput on kyllä saatu myyntiin todella ajoissa, mut ku mitään infoa ei kuulu, ei näy.

Liput on kyllä saatu myyntiin todella ajoissa, mut ku mitään infoa ei kuulu, ei näy.

Rahat pois ihmisiltä, sama paska tyyli ollu joka vuosi. Bändien sivuilta saa itse kalastaa ne päivämäärät, Tuska ei niitä julkaise ajoissa.

Jos en ihan väärin muista niin jäi joku vuosi lippu saamatta just tuon vitkuttelun takia. Sitten kun aikataulu oli vihdoin netissä oli päiväliput loppuunmyyty. :rolleyes:

Ei tämä nykyinen systeemi kyllä palvele ketään muita kuin niitä, jotka menevät joka vuosi näyttäyytmään riippumatta siitä, mikä saatanan sepikumpulainen siellä on moshaamassa. Ja okei, palvelee se rikkaita, kaikkiruokaisia hevinkuuntelijoita. Ei paljoa naurata näillä eväillä, pakko arpoa päivien välillä kun ei kiinnosta kuin kourallinen ja nekin kaikki eri päivinä (plus se suurin kiinnostus, jota ei ilmoiteta). Pah.

Vähän uutta infoa:

Tuska-organisaation pääsiäisen toivotukset metallikansalle tulevat Blind Guardianin Tuska-keikan julkistamisen muodossa. Messulaudoilla tätä on jo spekuloitu, joten tehdään siitä virallista: yksi maailman johtavista power metal –yhtyeistä, saksalainen Blind Guardian esiintyy Kaisaniemessä sunnuntaina 1.7. Lisää orkestereita sekä yhtyeiden esiintymispäivät julkistetaan maanantaina 16.4.

Tuo BG kyllä kiinnostaa...

Joskohan sitä tänä vuonna pääsisi rientoihin mukaan välivuoden jälkeen. Vaimokekin odottelee yhä aikataulujulkistuksia ostaaksensa yhden päivän lipun :jahas:

Joo'o, kun saisi tietää koska syyskuinen Therionin keikka tulee myyntiin ( + edelleen nuo esiintymispäivät) voisi lyödä lukkoon, ettei viitsi mennä. Immortal on kyllä Immortal, mutta...

Veikkaan että samana päivänä kun jaksavat ilmottaa aikataulun, loppuvat päiväliput.

Vituttaa jo sen verran rankasti että varaan kohta sen lauantai lipun, juon sitten itteni koomaan WASP:in soittaessa "Fuck like a Beast" ja meen heiluttamaan nyrkkiä Emperorin keikalle. Aamulla voi sitten kerätä kamppeitaan putkan lattialta ja manata koko festari syvimpään helvettiin.

ENPEROR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Samoth!!!! :kuola: Immortal!!

En pääse katsomaan, NOOOOOOOOOOOOO :(

Toivottavasti ne peruu ja tulee ensi vuonna, kihäkihä. No ei. Ja sitäpaitsi, luulin että Emperor oli jo eläkkeellä. Tai no, kyllähän nuo eläkkeet tiedetään..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom