Tuska 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Pitäis kyllä päästä kerrankin Tuskaan. Amon Amarthin takia etenkin :kuola: Kreator räjäytti Jalometallin elokuussa ja mielelläni näkisin uudelleenkin. Death- ja thrash mättöä vaan paljon, niin mulle kelpaa :D

Vielä kun tulisi Impaled Nazarene :)

Behemoth ja Carcass :rock: .

Carcass ja Entombed. Vielä kun At The Gatesin sais sieltä Ruisrockista siirrettyä Tuskaan, niin ois kunnon deathpeijaiset tulossa. Mutta tälläkin kattauksella olen tulossa (taas).

On se kumma ettei ne parempia esiintyjiä saanu viime vuodelle, olihan se sentään juhlavuos. Lippua ostaessa eittämättä se kismitti, mutta nyt kun huomaa minkä takia budjetissa säästeltiin niin voi tyytyväisenä myhäillä. Carcass, Behemonth ja Kreator on pakko käydä katsastamassa. Toivottavasti mahtuu mukaan vielä joku yllättäjä, kuten Gojira taannoin.

TOIVOTAAN...Että tämä uutinen olisi totta eli Tuskaan olisi tulossa sellainen bändi tuolta jenkeistä kuin Dying fetus.Hardcore sanomat kirjoittivat tälläista

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
oiskos ollu Hc-sanomat.com tai joku vastaava sinne hakuun ''Tuska'' niin tuollainen löytyi eihän Carcassinkaan uskottu tulevan vaan toisin kävi ..Nojoo mut kyl mä uskoisin sen tulevan muuten ollaan aika nöyrää poikaa

Muute tehdäänkö jonkunlaista miittiä tuskaan? Ois kiva nähä pakkotoistolaisia tuskassa.. Pelkästään Kreator on niin kova että ostan lipun sinne, 3 päivää kännäystä siis ja saan työstä vapaatakin sen takia :D

Tuli varattua muutama päivä sitten hotelli kolmeksi päiväksi.. nyt menee mun Tuska-poikuus. Ja selvinpäin, tottakai.

Suositut

Back
Ylös Bottom