Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike sanoi:Itse pääsen lauantaina duunista 17 jälkeen kikkailemaan, lippuja ei ole tänä vuonna meitsillä, mutta Tuska-varjomiitti pidetään ulkopuolella.

Jos yritetään vähän rauhallisemmissa merkeissä juhlia tänä vuonna. :DGillyanne sanoi:AnaMaki ja Drugsta meinaavat vissiin ottaa viimekesäiset - hm - intiimit Tuska-meiningit uusiksi :D
Pakkispaita Gillylläkin päällä todnäk koko Tuskan ajan, eli nykikää hihasta vaan, jos bongaatte pienikokoisen, punatukkaisen pakkismimmin.![]()
Mike sanoi:Itse pääsen lauantaina duunista 17 jälkeen kikkailemaan, lippuja ei ole tänä vuonna meitsillä, mutta Tuska-varjomiitti pidetään ulkopuolella.
Hellion sanoi:Alueen sisällä miitti, paikkana kaljateltta ja ajankohtana pe-su :kippis1:
Hellion sanoi:Alueen sisällä miitti, paikkana kaljateltta ja ajankohtana pe-su :kippis1:
.Mconen sanoi:Ruokaa? festareilla? Ei kyllä se täytyy nesteellä päjätä.. tällänen äärimmäinen TUSKA dieetti, johon kuuluu vain alkoholijuomat
ja siellä on kyllä ilmainen vesipiste jos vedentarve yllättää
Mike sanoi:no go Tuska kun eivät homot hommaa tarpeeksi tilaa, että sais lippuja kaikille.
Mun fesse juomat on vesi + satunnaiset limpparit ja ne ei taida viedä nälkää yhtä hyvin kuin kalja :D . No, eiköhän nälkä unohdu musiikin voimalla ja näteillä tytöillä.Mconen sanoi:Ruokaa? festareilla? Ei kyllä se täytyy nesteellä päjätä.. tällänen äärimmäinen TUSKA dieetti, johon kuuluu vain alkoholijuomat
ja siellä on kyllä ilmainen vesipiste jos vedentarve yllättää
Mike sanoi:Meitsi menee katsoon Bätmänniä, eli no go Tuska kun eivät homot hommaa tarpeeksi tilaa, että sais lippuja kaikille.