Tuska 2005

Mike sanoi:
Itse pääsen lauantaina duunista 17 jälkeen kikkailemaan, lippuja ei ole tänä vuonna meitsillä, mutta Tuska-varjomiitti pidetään ulkopuolella.

No voi juma mikä äijä, just ajattelin et pääse hengaa Miken ja kumppaneiden kans sisä puolel mut ei onnanu sitte :jahas:

Lauantaina varmaan Drugstan kanssa hengaillaan alueella ja mielellään morjestelen pakkislaisia. Drugstalla pakkispaita ja mä olen se mies mustissa (varmaan helppo erottaa ihmismassasta :D ).

AnaMaki ja Drugsta meinaavat vissiin ottaa viimekesäiset - hm - intiimit Tuska-meiningit uusiksi :D

Pakkispaita Gillylläkin päällä todnäk koko Tuskan ajan, eli nykikää hihasta vaan, jos bongaatte pienikokoisen, punatukkaisen pakkismimmin. :rock:

Gillyanne sanoi:
AnaMaki ja Drugsta meinaavat vissiin ottaa viimekesäiset - hm - intiimit Tuska-meiningit uusiksi :D

Pakkispaita Gillylläkin päällä todnäk koko Tuskan ajan, eli nykikää hihasta vaan, jos bongaatte pienikokoisen, punatukkaisen pakkismimmin. :rock:
Jos yritetään vähän rauhallisemmissa merkeissä juhlia tänä vuonna. :D
Jos nähdään, täytyy tulla vaihtamaan kuulumisia, kun nää oot sieltä pohjoisesta asti paikalle raahautunut. :kippis1:

edit. Ja Iivili koita sinäkin pummata jostain lippu ja tulla hillumaan alueelle.

Mike sanoi:
Itse pääsen lauantaina duunista 17 jälkeen kikkailemaan, lippuja ei ole tänä vuonna meitsillä, mutta Tuska-varjomiitti pidetään ulkopuolella.

Lauantain 18oo-> siinä nurmikolla vesilammikon vieressä, p-lippu liehuen?

Hellion sanoi:
Alueen sisällä miitti, paikkana kaljateltta ja ajankohtana pe-su :kippis1:

Kannatetaan
headbang.gif

dimesig4pq1mv8ak0pp.gif

Hellion sanoi:
Alueen sisällä miitti, paikkana kaljateltta ja ajankohtana pe-su :kippis1:

jeps..nähdään siellä! ;)
(subotain tunnistaa sit maastokuv. shortseista ja hillybilly/valkoinen roskaväki ruutupaidasta..)

Itellä vaan lauantain lippu, mutta saatan tulla muinakin päivinä hengaa lähistölle. Miten muut on ajatellut hoitaa ruokapolitiikan? Annan itselleni luvan syödä vähän vähemmän lauantaina, mutta ei viittis ihan nälkäänkään kuolla. Millasta olis hyvä festari ruoka? Ite ajattelin pärjäillä tonnikalalla, banaaneilla ja ruisleivällä sekä ProFX patukoilla. Alueeltakin saa ruokaa, jos haluaa maksaa paljon paskasta, mikä ei juuri houkuttele :D .

Toivotaan, että ilmat viilenis lauantaiks roimasti. Tuska tulee tosiaankin olemaan tuskaa, jos sielä on sit 30 astetta lämmintä ja ½ litraa vettä maksaa 2e.

Dimmu Borgiria olen lähinnä menossa kattomaan ja odotan keikkaa innolla. Jos ne soittaa Tormentor Of Christian Soulin, mä heitän kalsarini sinne lavalle :rock: .

Viimeksi muokattu:
Ruokaa? festareilla? Ei kyllä se täytyy nesteellä päjätä.. tällänen äärimmäinen TUSKA dieetti, johon kuuluu vain alkoholijuomat :)

ja siellä on kyllä ilmainen vesipiste jos vedentarve yllättää

Myöhäinen vinkki tuskailemaan lähitijöille; ohjelmalehtiset on tuskassa aina ollut kiven alla, kannattaa printata itselleen valmiiksi pari kipaletta.

Mconen sanoi:
Ruokaa? festareilla? Ei kyllä se täytyy nesteellä päjätä.. tällänen äärimmäinen TUSKA dieetti, johon kuuluu vain alkoholijuomat :)

Samaa mieltä, kyllä sitä nyt jumalauta pari kolme päivää voi ottaa vähän rennommin, kaljaa koneeseen niin kauan ku silmät liikkuu ja muutama lenkkimakkara päälle jos alakaa hiukomaan! :kippis1:

Mconen sanoi:

Mun fesse juomat on vesi + satunnaiset limpparit ja ne ei taida viedä nälkää yhtä hyvin kuin kalja :D . No, eiköhän nälkä unohdu musiikin voimalla ja näteillä tytöillä.

Mike sanoi:
Meitsi menee katsoon Bätmänniä, eli no go Tuska kun eivät homot hommaa tarpeeksi tilaa, että sais lippuja kaikille.

Tipsinä Mikelle ja muille liputtomille, että eilen ainakin oli mukavasti lipunmyyjiä alueen edessä. Broidi mm. osti kolmen päivän lipun 50 egellä, itsellä lauantai-lippu taskussa ja kohta Kaisaniemeen, Dimmua ei sovi missata. Livenä en olen poikia nähnyt aikaisemmin, ellei liveksi lasketa sitä kun aikoinaan törmättiin Dimmun jätkiin Kaisaniemenkadulla olleessa raskasmetallipainoitteisessa ravintola Roadhousessa, jossa pojat veti akustisella muutaman biisin. :D

Mnemic oli tänään ihan yli hyvä ja Dimmulla oli kans kovaa settiä. Komiat valot ja kaikkee. Pain confessori ja rotten soundi rokkasivat kans pienemmillä lavoilla.

Huomenna Buudumit ja sentenced! :hyper:

Back
Ylös Bottom