Turvonnut patti korvassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tical
  • Aloitettu Aloitettu
Keloidi, turvotus, lautuma, veritulppa = kaikki on massaa ja massa on kaunista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla oli kerran korvan sisällä sellainen aivan vitun iso finni. Koko oli about samaa luokkaa kuin nappikuuloke ja se peitti näppärästi koko korvan. Poksautin sen kerran neulalla, mutta finni kasvoi takas. Tuon jälkeen tuo onneksi poksahti itsestään kun sain futiksessa pallon korvaan. :) Pallo tosin näytti aika ihanalta kun siihen tuli sellaista verensekaista mönjää. :) Sen jälkeen sitä ei näkynyt.

naksu sanoi:
Mulla oli kerran korvan sisällä sellainen aivan vitun iso finni. Koko oli about samaa luokkaa kuin nappikuuloke ja se peitti näppärästi koko korvan. Poksautin sen kerran neulalla, mutta finni kasvoi takas. Tuon jälkeen tuo onneksi poksahti itsestään kun sain futiksessa pallon korvaan. :) Pallo tosin näytti aika ihanalta kun siihen tuli sellaista verensekaista mönjää. :) Sen jälkeen sitä ei näkynyt.

:urjo:

"luokkaa nappikuuloke" :lol2:

Mulla poksahti tommonen kerran itsestään äidinkielentunnilla. Voi sitä mönjän määrää.

protsku sanoi:
:offtopic:
Sanokaapas miten näitten alienfinnipattien aiheuttamat arvet saa pois? Minulla tuli viime vuoden puolella ällöttävä patti reiteen. Kun yritin sitä poistaa niin alkoi kammottava verenvuoto eli patti oli just sopivasti verisuonen kohdalla. Lopulta se lähti pois omia aikojaan mutta iholle jäi pieni arpi muistuttamaan patista...

:( :itku:

Laserhoidolla. :rock:

mulla joskus ylä-asteaikoina tuli välillä otsaan sellanen finni mitä ei pystyny puristamaan, tuntu kyllä ja oli arka. pitihän sitä sitten aina alkaa ronklaamaan ja voi herrajee kun se turpos, jokakerta olin sen näkönen että olisin vähintään seinää päin juossut tai saanut 9000km/h liikkuvasta pesäpallosta otsikkoon. Piti aina naama punasena itku silmässä tuhertaa neulalla reikä siihen että kehtaisi kouluun mennä.. ei sieltä kyllä koskaan kauheasti tavaraa pursunnut mutta paineet olivat luokkaa jotain käsittämätöntä. Ihme ettei peili hajonnut :david:

Myöhemmin olen todennut auringonhattu-uutteen olevan hyvää tavaraa, sitä arkaan/tulehtuneeseen finniin/haavaan niin ei kauaa pöpöt vittuile. :hyper:

best_thread_ever.mbe.gif

Harvoin seuraan mitään threadia näin suurella antaumuksella - tämä on sekä yleissivistävä, että hauska. Puhumattamaan pienestä kinky- asenteesta puristelun tuomia fiiliksiä kohtaan.

Ei elämä, noita lääkärien kuvia ja läppä piirroksia.

Tää alkaa mennä todella kinkyksi :)

aaahh

ps. Patti on ja pysyy

Yläasteaikoina kun alkoi tulla megajörttejä tuli finnienkäsittelytaito tutuksi. Joskus kun neulalla tökkiminen ei auttanut, niin halkaisin partaveitsen irtoterällä nenässä olleen jörtin ja tyhjensin sen. Vertahan siitä tuli aivan helvetisti ja jäi pieni arpikin. Koko elämän aikana olen tyhjentänyt varmaan 10 litran ämpärillisen finnimätää. Roaccutan lopetti sen ilon. :( :D

merkkari sanoi:
mulla joskus ylä-asteaikoina tuli välillä otsaan sellanen finni mitä ei pystyny puristamaan, tuntu kyllä ja oli arka. pitihän sitä sitten aina alkaa ronklaamaan ja voi herrajee kun se turpos, jokakerta olin sen näkönen että olisin vähintään seinää päin juossut tai saanut 9000km/h liikkuvasta pesäpallosta otsikkoon. Piti aina naama punasena itku silmässä tuhertaa neulalla reikä siihen että kehtaisi kouluun mennä.. ei sieltä kyllä koskaan kauheasti tavaraa pursunnut mutta paineet olivat luokkaa jotain käsittämätöntä. Ihme ettei peili hajonnut :david:

Myöhemmin olen todennut auringonhattu-uutteen olevan hyvää tavaraa, sitä arkaan/tulehtuneeseen finniin/haavaan niin ei kauaa pöpöt vittuile. :hyper:
Mä kun käytän Trimaxia ja Meth-X:ää niin mulle tulee just noita sairaan isoja ja kovia finnejä. Tuntuu et niis ois n.10 Bar:in paine sisällä... :lol2: Mut mitään mömmöjä ei tuu kylläkään vaikka kuinka ronkelois.. :evil:

Joo ite kävin just terveysasemal poistamassa samanlaisen 1cm x 1.5cm paiseen vasemmasta korvanlehdestä. Operaatio kesti 45 minuuttia ja verta tulvi joka paikkaan ja nyt siinä on sitten 6 tikkiä :D Sattuu ihan perkeleesti mutta kannattaa käydä ajoissa siellä lääkärissä ku mun paise oli jo ollut yli puoli vuotta ja sen poistaminen oli erittäin hankalaa

jos kamppailijalla tulee korvanlehteen tuollainen valtava "paise" melkein aina se on hematooma eli verenpurkaus, korva saa osuman tai hankautuu mattoon.
jos taas normaali jantterilla tulee tuollainen yleensä se on Aterooma eli rasvakasvain jonka joutuu poistattamaan kirurgisesti, Puhkomista en suosittele KOSKA
a. se tulehtuu äärimmäisen helposti ja tulehtussaan se KASVAA ja KASVAA sen verran paljon että jengi alka kyseleen kaupassa ootko sukua Dumbolle lisänä on myös erittäin mukavaa kun se mätäpaise hajoaa pienestä hipaisusta ja 1.5l mätää valuu olkapäälle.

b. puhkaisu aiheuttaa siihen aterooma pussiin arpikudoksen joka taas tekee sellaisen jutun että pois leikkaaminen sattuu aivan saatanasti- ilman puhkomisia tollasen voisi poistaa ilman puudutusta-

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom