Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
naksu sanoi:Mulla oli kerran korvan sisällä sellainen aivan vitun iso finni. Koko oli about samaa luokkaa kuin nappikuuloke ja se peitti näppärästi koko korvan. Poksautin sen kerran neulalla, mutta finni kasvoi takas. Tuon jälkeen tuo onneksi poksahti itsestään kun sain futiksessa pallon korvaan. Pallo tosin näytti aika ihanalta kun siihen tuli sellaista verensekaista mönjää. Sen jälkeen sitä ei näkynyt.
protsku sanoi:
Sanokaapas miten näitten alienfinnipattien aiheuttamat arvet saa pois? Minulla tuli viime vuoden puolella ällöttävä patti reiteen. Kun yritin sitä poistaa niin alkoi kammottava verenvuoto eli patti oli just sopivasti verisuonen kohdalla. Lopulta se lähti pois omia aikojaan mutta iholle jäi pieni arpi muistuttamaan patista...
:( :itku:
Mä kun käytän Trimaxia ja Meth-X:ää niin mulle tulee just noita sairaan isoja ja kovia finnejä. Tuntuu et niis ois n.10 Bar:in paine sisällä... :lol2: Mut mitään mömmöjä ei tuu kylläkään vaikka kuinka ronkelois.. :evil:merkkari sanoi:mulla joskus ylä-asteaikoina tuli välillä otsaan sellanen finni mitä ei pystyny puristamaan, tuntu kyllä ja oli arka. pitihän sitä sitten aina alkaa ronklaamaan ja voi herrajee kun se turpos, jokakerta olin sen näkönen että olisin vähintään seinää päin juossut tai saanut 9000km/h liikkuvasta pesäpallosta otsikkoon. Piti aina naama punasena itku silmässä tuhertaa neulalla reikä siihen että kehtaisi kouluun mennä.. ei sieltä kyllä koskaan kauheasti tavaraa pursunnut mutta paineet olivat luokkaa jotain käsittämätöntä. Ihme ettei peili hajonnut
Myöhemmin olen todennut auringonhattu-uutteen olevan hyvää tavaraa, sitä arkaan/tulehtuneeseen finniin/haavaan niin ei kauaa pöpöt vittuile.