Turvonnut patti korvassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tical
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla oli myös tossa joskus samanlainen patti korvassa. Ihmettelin että mikä prkl se on. Faija sillo sano, että finni se vaan on. Annoin olla ja kyllä se siitä katosi muutamassa päivässä pois.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
protsku sanoi:
:offtopic:
Sanokaapas miten näitten alienfinnipattien aiheuttamat arvet saa pois? Minulla tuli viime vuoden puolella ällöttävä patti reiteen. Kun yritin sitä poistaa niin alkoi kammottava verenvuoto eli patti oli just sopivasti verisuonen kohdalla. Lopulta se lähti pois omia aikojaan mutta iholle jäi pieni arpi muistuttamaan patista...

:( :itku:
Voi poloista pienoista. :( Tämä taitaa olla ainoa vaihtoehto, mikäli haluat tulla taas sosiaalisesti hyväksytyksi ja löytää paikkasi yhteiskunnassa. Elämä on kyllä välillä niin epäreilua. :(

Kiitos! Professoriin voi aina luottaa! Ja eihän se yhden finnin siloittelu maksa kuin ehkä noin 10,000 markkaa... :)

etusivu_01.jpg

Tomi sanoi:
Voi poloista pienoista. :( Tämä taitaa olla ainoa vaihtoehto, mikäli haluat tulla taas sosiaalisesti hyväksytyksi ja löytää paikkasi yhteiskunnassa. Elämä on kyllä välillä niin epäreilua. :(

Tän näköinen automyyjä ei meikään muuten koskis.
Jokseenkin epäilyttävä.
etusivu_01.jpg

Arvauskeskuksessa aamulla Päivystävä hoitaja ei osannut sanoa juuta tai jaata asiasta. Kuulemma jotian tummempaa näkyi patista. Määräsi lääkärille klo 12.50.

ironchef sanoi:
Tän näköinen automyyjä ei meikään muuten koskis.
Jokseenkin epäilyttävä.
[OMG]http://www.nordstromhospital.fi/etusivu_01.jpg[/IMG]
Rofl on alansa huippunimi Suomessa. Monet väittävät parhaaksi.

Isot finnit

Ukolla oli akne nuorempana ja se sai sen Roacuttan kuurin siihen, auttoi vähän. Sillä tulee noita syviä jätti finnejä vieläkin mm. selkään ja habaan.
Vee :curs: mäisiä kun ne kestää parantua sika kauan ja voivat olla tosi
kipeitä. Anyway.. sillä tuli sellanen alien finni tonne haarojen väliin ja se ei pystyny kunnolla kävelemään saatikka pitämään farkkuja, se aatteli mennä hakemaan puukkohoitoa siihen lekurilta. Mulla sattu olemaan Tea Tree Oilia kaapissa ja päätin kokeilla sitä siihen. Kostutin kangaslaastarin ihan märäksi tea tree oilista ja laition sen siihen finnin päälle yöksi, (kandee laitaa viel toinen päälle ristiin ettei irtoo yöllä. Tai viel parempi olis varmaan se laastariteippi saa apteekista myydään ns. teippirullamuodossa. Sillä sen aineen / kostutetun laastarin saa pysymään ihossa kiinni). Anyway.. alien finnistä oli aamulla jäljellä vaan semmonen mustelman näköinen pläntti, eikä se kohta ollut edes kosketusarka ja ukko oli tietysti :) sikatyytyväinen.
Se korvanlehtipatti on varmaan rasvapatti ja ku on kerta noin iso menisin kyl
lekuriin poistattamaan sen, koska lekuri saa sen tyhjäksi ja se ei uusiudu / tulehdu :niin helposti thumbs: .

Toi on ihan selvä Aterooma eli hyvänlaatuinen kasvain täysin vaaraton.

Ja enpä suosittele puhkomaan sitä koska se tulehtuu 100 varmasti mulla lääkäri puhkoi sen muutaman kerran, Sitten spesialisti leikkasi sen pois.

protsku sanoi:
:offtopic:
Sanokaapas miten näitten alienfinnipattien aiheuttamat arvet saa pois? Minulla tuli viime vuoden puolella ällöttävä patti reiteen. Kun yritin sitä poistaa niin alkoi kammottava verenvuoto eli patti oli just sopivasti verisuonen kohdalla. Lopulta se lähti pois omia aikojaan mutta iholle jäi pieni arpi muistuttamaan patista...

:( :itku:

Kuulemani mukaan... ei millään, (kertoi kosmetologi.) :whip:

BettyBlu sanoi:
Kaikista parasta on kun rusauttaa jonkun toisen ja on tuli linjalta pois.
Niin inhottavaa että se on kivaa.

Ja nimimerkistä päätellen Bettyblu on neitokainen ja samoin voisi päätellä tuosta postauksesta. Mikä ihme teillä neitokaisilla on himo tuohon finnien puriteluun?

Arvauskeskuksen lääkäri oli lähes varma, että ko patti on Hematooma.

Kuulemma olen lyönyt tän johonkin ja sitten korvanlehti on turvonnut. Kuukausi pitää seurata pattia vielä. Operaatioihin ei aleta, koska patti ei ole kipeä eikä vaarallinen..

ainakaan vielä :)

Tomi sanoi:
Onkos ollut sieraimessa? Sattuu muuten se puristaminen niin maan helvetisti ja jokaisella kerralla tullut vedet silmistä. Muutama finni on ollut jossain päin sierainta. :jahas:

On ollu useamman kerran finni sieraimessa. Miten voikin sattua niin helvetisti. Itku meinaa tulla puristaminen on ihan helvetin vaikeaa. Ja puristamisen jälkeen sattuu vielä pitkään. Ei ihan niin paha, mutta aika paha on myös finni nenässä ulkopuolella.

Korvassakin on ollut rasvapatti tahi finni, ja sen puristaminen oli jotain uskomattoman tyydyttävää :kuola: . Harmi kun ei myöhemmin ole tullut. Eka oli pari vuotta ja sitten yhtenä päivänä meni siihen hermot ja n. tunnin rutistamisen jälkeen tuli ulos paksu valkoinen madolta näyttävä rasvavana.

lej sanoi:
On ollu useamman kerran finni sieraimessa. Miten voikin sattua niin helvetisti. Itku meinaa tulla puristaminen on ihan helvetin vaikeaa. Ja puristamisen jälkeen sattuu vielä pitkään. Ei ihan niin paha, mutta aika paha on myös finni nenässä ulkopuolella.

Korvassakin on ollut rasvapatti tahi finni, ja sen puristaminen oli jotain uskomattoman tyydyttävää :kuola: . Harmi kun ei myöhemmin ole tullut. Eka oli pari vuotta ja sitten yhtenä päivänä meni siihen hermot ja n. tunnin rutistamisen jälkeen tuli ulos paksu valkoinen madolta näyttävä rasvavana.

Hyi saatana :D
mulla on todellakin erilaiset mielenkiinnon kohteet kuin finnit :hyper: herran jumala.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom