Turvallinen ja toimiva olkapäätreeni?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Miuku
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Itse oon ruvennu tekemään aina yhdenkädenpystypunnerrusta käsipainolla seisten, koska siinä saa pitkän liikeradan eikä painoa tartte niin hirveesti, ja pumppi on ihan sika hyvä aina. kannattaa kokeilla

tempaus ja työntö treenaa aika kivasti olkapäät. eipä juuri muuta tarvitse.

pevelius vissiin pahemman kerran hurahtanu painonnostoon, kun olkapäätreenissäkään ei tarvis tehdä enää suoria hartialiikkeitä :)

ja kysyjälle, että eipä toi pystypunnerrus ja pystysoutu sen kummempia liikkeitä oo kun muutkaan. Kyllähän kaikilla liikkeillä ittensä rikki saa, jos tarpeeksi nolo on.

Pystysoutu alkoi mulla tuntuun vähä paremmalta reilusti leveällä otteella. Kapeammilla otteilla ei oikeen oo tuntunu toimivalta...

semmoset liikkeet missä pääasiassa työskentelee hartiat. semmoset on mun mielestä suoria hartialiikkeitä. esim. juuri noi mainitut pystypunnerrus ja pystysoutu. tempauksessa ja työnnössä taas käsittääkseni hartia-osasto on ala-osastoa merkittävästi pienemmässä roolissa ja näin ollen en miellä niitä suoriksi hartialiikkeiksi, enkä täten myöskään jättäisi suoraa olkapäätreeniä näiden varaan...:)

Suositut

Back
Ylös Bottom