keijo s sanoi:
LOLLO! Sen ymmärrän että tuo on joskus humalassa kuvattu, mutta että se on oikein tuonne postitettu!!1!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
keijo s sanoi:
Ei oo, maanantaina tulee.[larry] sanoi:siis onko tuo jakso näytetty jo suomessa missä on tuo turkuvideo? multa menny koko juttu ohi siinä tapauksessa..
Pecman sanoi:Kiitos!
Muahahaa, turku pilas omat mahiksensa tuolla kakalla![]()
Jonni sanoi:Oletteko muuten tulleet ajatelleeksi että ehkä videosta on tarkoituksella tehty niin huono että se on jo hauska? Kukaan ei ilmeisesti ymmärrä kunnon camp-huumoria.
Jonni sanoi:Oletteko muuten tulleet ajatelleeksi että ehkä videosta on tarkoituksella tehty niin huono että se on jo hauska? Kukaan ei ilmeisesti ymmärrä kunnon camp-huumoria.-
Champion sanoi:mulle on ainakin aivan vitun sama tuleeko joku Conan tänne, ku se ei mun kurkkuu vittuukaan kostuta.....
SniffDaddy sanoi:Pakko kohta nostaa pöydälle keskustelu alueluovutuksista - nimittäin Turun luovutuksesta ihan minne tahansa.
amf sanoi:Anna mä arvaan.... Sä oot Turust?
Se tulee tänään 16.45 uusintana Subtv:ltäironchef sanoi:Löytyykö linkkiä tohon Conanin jaksoon?
:kippis1:Sukulaku sanoi:Se tulee tänään 16.45 uusintana Subtv:ltä