Turun videokutsu Conan O'Brienille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dawg
  • Aloitettu Aloitettu
Huono puoli on siinä, että jenkit ei ymmärrä että turku (toimittaja huomauttaa pienen alkukirjaimen "kaupungin" nimessä) ei kuulu Suomeen, vaan luulevat, että kaikki suomalaiset on turkulaisten kaltaisia.

Turku, tuo kirosana, joka pitäisi kieltää laissa.

Mä veikkaan et missä tahansa kaupungissa voitais tehdä yhtä nolo video. Otetaan vaan jostain kauppakorkean opiskelijoita tai joitain poliittisesti "aktiivisia/tiedostavia", lue tyhjän tärkeitä, parikymppisiä ja lisätään se vuoden ainoa känni. Pukuja ja jakkupukuja unohtamatta. Mä voin vaan kuvitella kuinka loistavaa huumoria ja pikku sutkautuksia tuolla on heitelty. Ja sitä tekonaurun määrää.

Oletteko muuten tulleet ajatelleeksi että ehkä videosta on tarkoituksella tehty niin huono että se on jo hauska? Kukaan ei ilmeisesti ymmärrä kunnon camp-huumoria.

Conan naureskelee itsekkin silloin tällöin miten huonoja jotkut Late Nightin erikoisefektit ovat.

Jonni sanoi:
Oletteko muuten tulleet ajatelleeksi että ehkä videosta on tarkoituksella tehty niin huono että se on jo hauska? Kukaan ei ilmeisesti ymmärrä kunnon camp-huumoria.

Mä ymmärrän, huono huumori naurattaa aina. Mutta jos huumori on noin paskaa, niin ei voi edes nauraa.

Jonni sanoi:
Oletteko muuten tulleet ajatelleeksi että ehkä videosta on tarkoituksella tehty niin huono että se on jo hauska? Kukaan ei ilmeisesti ymmärrä kunnon camp-huumoria.-

Kyllä tuo on yritetty tehdä ihan oikeasti hauskaksi. Ainoa vaan et sen on tehneet ihmiset jotka ei ole hauskoja.

mulle on ainakin aivan vitun sama tuleeko joku Conan tänne, ku se ei mun kurkkuu vittuukaan kostuta.....

Champion sanoi:
mulle on ainakin aivan vitun sama tuleeko joku Conan tänne, ku se ei mun kurkkuu vittuukaan kostuta.....

Anna mä arvaan.... Sä oot Turust?

SniffDaddy sanoi:
Pakko kohta nostaa pöydälle keskustelu alueluovutuksista - nimittäin Turun luovutuksesta ihan minne tahansa.

Kannatetaan.

Sieltä se taas Subilta tuli... Kuin olisi ottanut toisen lusikallisen kuukausi sitten jo homeisena maistettua jugurttia.

amf sanoi:
Anna mä arvaan.... Sä oot Turust?

en oo Turusta.....Pohjanmaalta....tarkotin tolla "tänne" sanalla lähinnä Suomea......

Dear Mr. O'Brien,

I just want to inform you that Turku is the New Jersey of Finland. Enough said.

Best of luck to your trip to Finland,
Arvid

(tuon kun jaksais vielä korttinakin lähettää, niin sen joku lukisikin)

Back
Ylös Bottom