Turun videokutsu Conan O'Brienille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dawg
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt joku hax0r hakee ton eilisen jakson ja pistää linkin! :hyper:

Voi pallihiki! 1000 työpaikka hävinny vuodessa kaupungista ja kaupunginhallituksen puheenjohtaja speideilee tälläistä paskaa. Töihin perkele!

toisaalta ihan hauska juttu mutta toivottavasti eivät kuvaa materiaalia pelkästään turusta:jahas: . Ja toivottavasti kuvausryhmä ei mee "bailaamaan" noitten samojen turkulaisten idioottien kanssa:D . Pahoin pelkään että turkulaiset onnistuvat ryssimään tämän. Eli suomesta annetaan kuvaa että kaikki on samanlaisia idiootteja.

Se Conan lookalike kisa oli oikeastaan ihan hauska. Toivottavasti eivät mitään muuta näyttäneet...

Turkulaiset, VOI VITTU TEITÄ!! Valtionjohdon pitäisi lähettää Conanille joku virallinen anteeksipyyntö Suomen puolesta, jossa mainitaan Turun olevan Suomen retardein kaupunki, ja koko Suomea ei tulisi tuomita muutaman turkulaisen kilipään "loistavan" oivalluksen takia. Samalla voitaisiin lahjoittaa koko kaupunki sinne.

SniffDaddy sanoi:
Valtionjohdon pitäisi lähettää Conanille joku virallinen anteeksipyyntö Suomen puolesta, jossa mainitaan Turun olevan Suomen retardein kaupunki, ja koko Suomea ei tulisi tuomita muutaman turkulaisen kilipään "loistavan" oivalluksen takia.

Dier Mr. O'Brian.

For te bihaf of ool te finis piipol ai vut laik tu sei tät dont bii mäd at as pikoos tous fjuu piipols in Turku sent juu tät videoteip. Turku is Finlands Nyy Tsoosi. Dont juu tink tät vii aar ool laik tät. Teer aar sam veri nais piipols in here, laik Mika Myllä, Sibelius änd sou oon.

Ool te guud foor juu and ai houp tu sii juu in Finland veri suun.

Suomen kansa

Iltasanomat 13.1.2006

...

Koomikko-juontaja yöpyy ainakin Helsingissä. Hän saattaa myös käydä jutuntekomatkalla Lapissa.

- Conan on kertonut, että häntä kiinnostaa hiihtäminen, Herlevi mainitsee.

O'Brien saattaa käväistä myös Turussa. Kaupungin lähettämälle, luokattoman huonolle kutsuvideolle naurettiin koomikon toissailtaisessa show'ssa.

Eli Conan ei välttämättä edes mene Turkuun. Turhaan laittoivat koko videon, heh heh...

"Luokattoman huono" :lol2:

Täten kiellän yhtäkään Turkulaista lähestymästä mitenkään Mr. Conan O'Brienia. Turku pysyy nyt erossa prkl. Muuten tästä ei tule mitään. :curs:

Edit : Kun tarkemmin ajattelin, on parempi ettei Turkulaiset lähesty ketään mitenkään.

Ei tässä turkulaisena voi todeta muuta, kun että olen pahoillani.
Vaikka en tuohon sienihallusinaatiopätkään liitykään mitenkään, niin silti tuntuu siltä, että olisi pitänyt pystyä tekemään edes jotain asian estämiseksi:(
Conania 9 vuotta aktiivisesti seuranneena olen aina halunnut tavata hänet, mutta nyt ei silmiinkään pystyisi häpeilemättä katsomaan:nolo: .....liekkö tässä enää sitten syytä jatkaa maallista vaellusta.....ketjupallo nilkkaan ja aurajokeen lienee ainut vaihtoehto ja suosittelen samaa vähintään herra Randellille ja muille videon tekoon osallistuneille ja mahdollisesti kaikille turkulaisille...olemme kaikki syyllisiä:itku:

kivenkantaja sanoi:
Ei tässä turkulaisena voi todeta muuta, kun että olen pahoillani.
Vaikka en tuohon sienihallusinaatiopätkään liitykään mitenkään, niin silti tuntuu siltä, että olisi pitänyt pystyä tekemään edes jotain asian estämiseksi:(
Conania 9 vuotta aktiivisesti seuranneena olen aina halunnut tavata hänet, mutta nyt ei silmiinkään pystyisi häpeilemättä katsomaan:nolo: .....liekkö tässä enää sitten syytä jatkaa maallista vaellusta.....ketjupallo nilkkaan ja aurajokeen lienee ainut vaihtoehto ja suosittelen samaa vähintään herra Randellille ja muille videon tekoon osallistuneille ja mahdollisesti kaikille turkulaisille...olemme kaikki syyllisiä:itku:
:lol2: Hauskinta tässä avautumisessa on se etten oikeesti löydä tosta sarkasmin hiventäkään! "olemme kaikki syyllisiä" :lol2:

Turkulaiset, HÄVETKÄÄ !! :david:
Nyt viimeistään tiedän että Turku tosiaan on Suomen p*rsereikä :D

Back
Ylös Bottom