sterpuska, multa on nyt muutaman viime kuukauden aikana nuo veriarvot testattu muistaakseni 4-5 kertaa, CRP on ollut aina alle 8 eli ei tulehdusta, viime kerralla CRP oli alle 2... Sen takia lääkäri patistikin mut raudan ääreen hikoilemaan vaan ja käski kertoa sitten miltä treeni taas maistuu.
Mulla ainoa oire kuumeilun lisäksi on ollut kuristava tunne kurkussa (jotain outoa turvotuksen tunnetta tuossa aatamin omenan kohalla), joka sittemmin häipyi mutta nyt on taas tullut takaisin, mutta en anna sen häiritä... Kun tuoltakin alueelta on jo kaikki "oikeat viat" poissuljettu, kilpirauhaset sun muut, jäljelle jää kenties jokin allergia mutta eivät suostu mua allergiatesteihin lähettämään.
Noin muuten, jos outoa kuumeilua ilmenee, suosittelisin tutkimaan onko rakennuksessa kenties hometta, voi tuollaista outoa oiretta aiheuttaa pitkän aikaa. Samoin kuulemma allergiat voivat aiheuttaa myös herkkyyttä flunssalle ja outoa lämpöilyä.
Itse aion tutkituttaa homeen ja allergioiden mahdollisuudet jollain tavalla vielä..