Turku-miitti / Ruissalo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Koslovc
  • Aloitettu Aloitettu
Pikkusen flunssasena olen kyllä tulossa, mutta saatan jättää illan jatkoilun lyhyeksi. Mitenkä, lupaa pisaroita koko päiväksi, ajattelin auton uskaltautua ottamaan. Voin kolme poimia mukaan matkalta. Jos tuo nyt sinne asti vie, pieni riski on, että jättää tielle... :)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Nyt näyttää kyllä vaarallisesti siltä että...mullakin on eka vapaa lauantai pitkään aikaan,eli kyllä mä sitten liityn joukoon iloiseen! Pääsen kyllä vasta kolmelta hierojalta eli en varmaan ruissaloon pompi tälläkään kertaa :(

Aaaaaaand it's gone... Tänään sain infoa että ei tarviikaan pitää vapaata-.- Mä lipittelen sitten vaan kolaa hyvässä seurassa siihen kymmeneen asti...

Ei nyt vielä masennuta huomisen säästä. Katsastetaan aamulla vieläkö näyttää ukkosta iltapäivälle.

JOS iltapv näyttää kovin sateiselle, vara-plääni voisi olla treffata illemmalla jossain terassilla TAI mennään illemmalla sinne Ruissaloon grillaileen kun sää selkenee... Toistaseks huomen ilta näyttää aukkaa, mutta haluan olla optimisti ja uskoa ettei sieltä kovin paskaa keliä ole tulossa päiväksikään.

Wiltsi: jotenkin tuo sun kolan lipitys on jo niin vakiintunut käytäntö, että enemmän oltais menty hämmennyksiin sun vapaa-illasta :D

Pikkusen flunssasena olen kyllä tulossa, mutta saatan jättää illan jatkoilun lyhyeksi. Mitenkä, lupaa pisaroita koko päiväksi, ajattelin auton uskaltautua ottamaan. Voin kolme poimia mukaan matkalta. Jos tuo nyt sinne asti vie, pieni riski on, että jättää tielle... :)

Toki kyytikin passais. :D Koslovc ja Kalervo Kollikin saattais olla kiinnostuneet hyppiin kyytiin? Mistä päin voi hypätä kyytiin?

Mulla huomenna serkun synttärit, mutta vietämme niitä juurikin Ruissalossa jos vaan sää sallii. Niin liityn toki joksikin aikaa seuraan ja jos sää huono, niin tuun morjestaa johonki jos keskustaan päin aiotte matkata.

Sadetutka näyttää edelleen keskisormea meiän suunnitelmille :( Ennusteen mukaan klo 19 alkaen selkenee ja loppuilta oliskin sitten aurinkoinen.Eli samanlainen pv kuin eilinen sään puolesta oletettavasti. Onko inspistä lähteä sitten klo 19 vasta grillamaan? Oli myös tyyppejä, ketkä olis tulleet porukkaan vasta myöhemmin, joten hekin pääsis siten mukaan Ruissaloon.
Busseja Ruissaloon ja takas kulkee kuitenkin myöhemmälläkin, jos liikkuminen on niitten varassa. Ja terdelle ehtisi ihan hyvin vielä grillailun jälkeen.

- - - Updated - - -

Toki kyytikin passais. :D Koslovc ja Kalervo Kollikin saattais olla kiinnostuneet hyppiin kyytiin? Mistä päin voi hypätä kyytiin?
Meit lähtee tod.näk. kolme näiltä kulmilta, siis sun lisäks.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Jees, eli grillailuaika Ruissalossa muuttunut klo 19 eteenpäin epävakaisen säätilanteen vuoksi.
Numerosta 044-9521581 tavoittaa, jos tarvista.

image.webp
Jees, eli grillailuaika Ruissalossa muuttunut klo 19 eteenpäin epävakaisen säätilanteen vuoksi.
Numerosta 044-9521581 tavoittaa, jos tarvista.

Näin täällä. Ei kerkee..

Olipa mukava ilta, ja se manattu sääkin pysyi sitten suosiollisena. Kiitos mukana olleille siitä että olitte! :) :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom