Turku-miitti / Ruissalo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Koslovc
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
...vois tän pistää korvan taakse, jos uskaltautuis n00biudestaan huolimatta paikan päälle :) mikäli siis saa jälkikasvun järjestettyä pois jaloista...

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
:D Jep, loistavilla sihteerikönlahjoillani olen katsonut väärän kuun kalenteria, eikä ole ensimmäinen kerta kun ei päivämäärät täsmää. Melkein meni läpi, mutta kiitos tanten kun olit skarppina!
Tarkoitin 1.-2.6.

Hienoa kun on kiinnostuneita, saadaan hyvä miitti vielä aikaiseksi aivan varmasti! :)

Tuleeko kauheasti riitasointuja, jos pidetään tuo yllä oleva päivämäärä la 1.6?
Voisin itse olla Ruissalossa klo 14 eteenpäin hiilien ja käpyjen kera.
Jos näyttää tulevan paska keli, sovitaan jokin muu treffipaikka.

Mä tuun jos joku poimii mut Hämeenlinnasta ja palauttaa sinne, maksan kyllä bensaa.

Kerättäiskö oikein nimilistaa ketkä olis tulossa, uteliaisuudesta vaan? Ja ajankohta ja mesta oli tuo lauantai 1.6 klo 14.00 eteenpäin ruissalon uimarannalla (niin kauas kuin autolla pääsee).

Katski

En kyllä tiiä onko tuolla listalla mitään merkitystä tässä tapauksessa kun ei varailla mitään tiloja tms. Ne tulee mestoille ketkä kynnelle kykenee.

Toivottavasti moni ei jänistä. :whip:

Lisää kysymyksiä :D

Kuinka kauan ihmiset sitten olis siellä? Entä onko porukka menossa illemmalla johonkin jatkamaan? Oon töissä tuolloin, ja mietin vaan että ehdinkö messiin...

Tarkoittaako Ruissalon uimaranta siis Saaronniemen leirintäalueen rantaa?

Lisää kysymyksiä :D

Kuinka kauan ihmiset sitten olis siellä? Entä onko porukka menossa illemmalla johonkin jatkamaan? Oon töissä tuolloin, ja mietin vaan että ehdinkö messiin...

Tarkoittaako Ruissalon uimaranta siis Saaronniemen leirintäalueen rantaa?
Viimeksi viihdyttiin muutama tunti juuri tuolla rannalla ja jatkettiin terassille illaksi. Sama suunnitelma nyttenkin, tässä uskossa olen. Huolimatta siitä tuleeko muita, minä ainakin ajattelin ottaa parit viilentävät keskustassa illemmalla. Messiin voi ihan hyvin tulla myöhemminkin :)

Laitan jonkun puh.nron lähempänä ilmoille, mistä tavoittaa ja voi kysellä tarkempia koordinaatteja, tilanne kun varmasti elää päivän mittaan.

Ollu koko alkuviikon sellanen olo, että viikonlopuks oli jotain ohjelmaa... Niin täähän se olikin.

Hiukan epämäärästä näyttää kauniille päivälle, joskin joka tapauksessa lämmintä. Kun nyt tää flunssa menis kunnolla ohi.

*Hypeti hypeti* 8} Pidetään peukkuja että sää suosii lauantaina ja voi makkaroiden yms lisäksi grillata myös naamansa.
Viimeksi hyvä grillipaikka oli parkkipaikalta rannalle tultua oikealla, mutta jos siellä ei ole sijaa niin katellaan joku toinen...
Tästä numerosta : 044-9521581 saa tarkat koordinaatit (tai mun omasta nrosta joilla sellainen on). Eiköhän jotenkin toisemme löydetä :)

Toivottavasti ainakin mahd.moni tässä ketjussa huudellut pääsee ja uskaltaa tulla paikalle :)

Nyt näyttää kyllä vaarallisesti siltä että...mullakin on eka vapaa lauantai pitkään aikaan,eli kyllä mä sitten liityn joukoon iloiseen! Pääsen kyllä vasta kolmelta hierojalta eli en varmaan ruissaloon pompi tälläkään kertaa :(

Messis, messis edelleen. :D Tuun joko pyörällä tai bussilla. Olihan siin grillissä sellanen ritilä, ettei tarttee kaikkee grillata tikun nokassa?

Eiks siel ollu? Mä voin ottaa silti halsterin mukaan, siihen saa kätsysti esim.kasviksia.

Mä luulen, että osallistun jatkoille jos osallistun. Isäukko tulee monen kuukauden jälkeen kotiin, niin haluan käydä morjestamassa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom