Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuloksia miten noviisit +90 kävi ???
Kiitos.
Miten Hilkka Pietilä ja Laura Lindroos?
Tietääkseni Kåhlman voitti.
Katsastuksen alle 80kg voitti Mattila Jarkko ja alle 90kg Mantila.
Raskaan voitti Randen, toinen "Ylli" ja Pajunoja kolmas, neljäs Soini ja Pätäri viides, Forsgren kuudes.
Laittakaa hyvät ihmiset niitä kuvia, hullukshan tässä tulee ootellessa Ja jos on videoita laitella vaikka you tubeen, niin aina paranee.
Voipi olla, ja tähän oon kyllä syyllistynyt itekin. Ehtii nauttimaan kisoista huomattavasti enemmän, kun ei tarvi katsella niitä kameran näytön läpi.Ihmiset on lakannut kuvaamasta itse, kun tiedossa aina Miken laadukkaat kuvat
Ehdottomasti Miken parasta antia nuo kisakuvat. Iltaa/yötä odotellessa. :dance:Ihmiset on lakannut kuvaamasta itse, kun tiedossa aina Miken laadukkaat kuvat
Siinähän sitä ehtii matkalla hyvin käsittelemään ja laittamaan kuvat ojennukseen ja toki heti tänne ne, kun pääsee hotelliin.Ehdottomasti Miken parasta antia nuo kisakuvat. Iltaa/yötä odotellessa. :dance:
edit: niin vai ajaakohan Mike suoraan Turuust Jyväskylään ja kuvia tuleekin ehkä vasta huomenna?
pitkässä sarjassa todella tyylikäs uusi tulokas(?) Peter Wilenius, jolla ei juuri heikkouksia ollut. Upean rakenteen ja tyylikkyyden ansiosta kaverin voisi nimetä Espoon Charles Clairmonteksi!
KIITOS! Jos noiden kuvien perusteella voisi jotain sanoa, niin Erika näytti hemskutin hyvältä, pikkuruinen vyötärö ja huikeet lihat. Ja samoin silmään pomppas heti Kotkansalon olkapäät, jotka on kehittyneet huomattavasti sitten viime kisan. Ja Minna, aivan huikee ilmestys.Ja koitetaan laittaa lisää...