Turku Body & Fitness 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
No katos vaan, enpä ollu tästä Yrjölän Noran jutusta vielä kuullutkaan. Uteliaisuus tappoi kissan...ja näinhän se blogi näyttää kertovan:

"Kai se on pakko myöntää, että kun joku homma ei kiinnosta tarpeeksi, niin turha on edes yrittää. Puhuin jo aikaisemmin siitä, et aikansa kutakin…olen kasvanut ulos fitness skenestä ja kun kyseenalaistaa koko homman, niin eihän dieetistä tule mitään. Haluan antaa salille, finskille ja Markukselle 100% itsestäni, niin jostain on tingittävä. Ja kun fitness ei ole minulle enää tärkeää, niin ratkaisu ei loppujen lopuksi ollut hankala. Ehkä nyt jälkiviisaana oli voinut jo alunperin jättää syksyn kisat väliin. Juhannuksen jälkeen aloin olemaan jo aika kypsä. Nyt on sellainen olo, että olisi vapautunut kahleista. ---"

:thumbs: Noralle ja mukavaa jatkoa "uusien" treenien merkeissä!

No katos vaan, enpä ollu tästä Yrjölän Noran jutusta vielä kuullutkaan. Uteliaisuus tappoi kissan...ja näinhän se blogi näyttää kertovan:

"Kai se on pakko myöntää, että kun joku homma ei kiinnosta tarpeeksi, niin turha on edes yrittää. Puhuin jo aikaisemmin siitä, et aikansa kutakin…olen kasvanut ulos fitness skenestä ja kun kyseenalaistaa koko homman, niin eihän dieetistä tule mitään. Haluan antaa salille, finskille ja Markukselle 100% itsestäni, niin jostain on tingittävä. Ja kun fitness ei ole minulle enää tärkeää, niin ratkaisu ei loppujen lopuksi ollut hankala. Ehkä nyt jälkiviisaana oli voinut jo alunperin jättää syksyn kisat väliin. Juhannuksen jälkeen aloin olemaan jo aika kypsä. Nyt on sellainen olo, että olisi vapautunut kahleista. ---"

:thumbs: Noralle ja mukavaa jatkoa "uusien" treenien merkeissä!

Jep, tällaisen päätöksen tein. Olin jo kauan mietiskellyt näitä asioita ja nyt vaan tuntui siltä, että ei enää. Hienoja asioita on koettu lajin parissa, mutta nyt on aika uusien haasteiden. Ei pidä sanoa, ei koskaan mutta nyt on parempi näin.

Kiitos mieltä lämmittävästä kannustuksesta!:) Olen jopa hieman liikuttunut...

Huhhuh kuinka paljon lihaa tuo Pajulahti on saanut! :eek:

http://www.bodylehti.fi/bodynews.jsp?id=1125

Tässä vertailua akselilla 2002-2007:

pajulahti1.webp pajulahti2.webp

Mike sanoi:
.... Eihän siellä lavalla ole kohta ketään.

Noh noh.. Uusia, nuoria lupauksia nousee kokoajan. Ja lisää on kypsymässä ;). Että kyllä fitness on ihan hyvässä jamassa, vaikka nää "konkarit" ovatkin pistäneet pillit pussiin. Katseet tulevaan vaan.

Multakin hurjasti tsemppiä sekä Marjolle että Noralle valitsemallanne tiellä. Ootte ollut hurjan iso motivaattori mm. allekirjoittaneelle! :haart:. Ootte kirjoittaneet mahtavia lukuja fitnesin kirjojen sivuille, voitte olla ylpeitä saavutuksistanne :). Best wishes ! -Sanna

Toivoin että Minna tulee takaisin paremmassa kunnossa, vaikka tauko olikin pitkä. Melkoista vaan, että hän tulikin helvetin paljon paremmassa kunnossa kuin olis uskonut. :eek:

Hienoo touhuu!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Fitnessliiton sivuilta löytyi 27.7 päivitetty lista. Onko Minna tipahtanut pois vahingossa vai ihan tarkoituksella..?:eek:

Fitness MM-karsinta
Marke Hietapakka, Vantaa
Tiina Kasvi, Vantaa
Emma Laivisto, Espoo
Nora Yrjölä, Helsinki
Mimmi Jokinen, Vantaa
Marjo Krishi, Kerava
Maija Elovaara, Vantaa

Tuosta kun ottaa vielä pois Marjon ja Noran (hänkin ilmeisesti päätti kisauransa?), niin eipä sinne montaa jää... :(

Tässä uusittu lista,joka on kyllä päivitetty samalle päivälle 27.7?

Fitness MM-karsinta
Marke Hietapakka, Vantaa
Tiina Kasvi, Vantaa
Emma Laivisto, Espoo
Mimmi Jokinen, Vantaa
Minna Pajulahti, Pirkkala
Maija Elovaara, Vantaa

Tosin Pajulahti on Nokialta,eikä Pirkkalasta.

Tietääkö kukaan (Annie?) miten esimerkiksi mastersien ja nuorten bodyfitnesskisan kohdalla on, kun liiton sivuilla on pari samaa nimeä sekä Turun listassa että Jyväskylän kisaajalistassa. Saavatko nämä kisata siis lauantaina Turussa ja sunnuntaina Jyväskylässä? En kyllä ymmärrä miksi näin olisi..
Tuli vaan mieleen kun yritin tulkita osanottajalistoja.

Pointtina tässä on varmaankin se, että erikseen Lahteen ei jaeta paikkoja nuorissa ja mastersseista Jyväskylässä. Näin heidän siis masterssien ja nuorten , jotka mielivät yleisen sarjan sm-lavalle, on lunastettava paikkansa normaali karsinnassa eli Turussa. Eli mitään kahta mahdollisuutta karsia hekään eivät saa, vaan masters/nuorten SM on ihan erillinen kilpailunsa, josta yleisen SM-paikkoja ei ole jaossa.Eli kysymykseesi: kyllä siis voivat kilpailla molemmissa.
Minä puolestani en ymmärrä, että mikseivät saisi?

Viimeksi muokattu:
Fitness MM-karsinta
Tiina Kasvi, Vantaa
Mimmi Jokinen, Vantaa
Minna Pajulahti, Pirkkala
Maija Elovaara, Vantaa

Tuossa viimeisin lista,montakohan on lopulta lavalla tällä menoa?

Virallinen kisahotelli

Virallinen kisahotelli on Holiday Inn Turku, Eerikinkatu 28, Turku.
Huonehinta on 70 EUR / huone (1 tai 2 hengen huone). Erikoishintaiset huoneet ovat varattavissa suoraan
hotellista tunnuksella ”Turku Body & Fitness”, puhelin 02-338 211 tai meilillä osoitteesta turku.holidayinn@restel.fi
Majoituksen lisäksi hintaan sisältyy runsas aamiainen sekä sauna-ja uintimahdollisuus illalla.

Kiitos Annie, huippua!

edit: sori pässiyteni, mutta nuo punnitukset ovat ilmeisesti edellisenä iltana? Varmistan koska fitnessliiton sivuilla ei ole väännetty tarpeeksi paksusta rautalangasta. :nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom