Turha tieto kunniaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lennuu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sinivalaan penis on lepotilassa n. kaksi metriä :eek:

Eroottisia novelleja?

Herra Multatuli oli hollantilainen kirjailija ja noi on nimetty sen mukaan.

oikealta nimeltään Eduard Douwes Dekker

Mä olen kanssa ollut siinä käsityksessä, että enemmänkin on ollut tarkoitus sijoittaa näppäimet niin, että tyypillisesti peräkkäisten kirjainten lyöntivasarat eivät ole lähellä toisiaan.

Näin se menee osittain, mutta ilmeisesti koska näppäimen palautumisessa kestää hetki niin myös kirjoitusvauhdin hidastuminen ehkäisee ilmiötä hivenen. Olen nähnyt tästä legendasta version, missä käytössä oli kone jossa palautumisvauhti oli turhankin hidas, ja mitä enemmän mitä tahansa painikkeita oli alhaalla yhtä aikaa niin sitä todennäköisemmin kone jumitti. Tällöin yksi tavoite oli nimenomaan hidastaa näppäinten painamista.

Joka tapauksessa, nettovaikutus on kirjoitusvauhdin hidastuminen, joka siis tuntuu oudolta mikäli ajatellaan kirjoituskoneen toimivan sitä paremmin mitä nopeammin sillä on mahdollisuus latoa kirjaimia paperille.

Alfa-säteily ei ole vaarallista ennekuin syöt sitä.

Palohälyttimessä on alfa-säteilijä.

Alfa-säteily ei ole vaarallista ennekuin syöt sitä.

Palohälyttimessä on alfa-säteilijä.

Sait mut just ajattelemaan palohälyttimeni syömistä.

Oli pakko jopa rekisteröityä tämän takia: Joku sanoi osaavansa 20 Piin ekaa desimaalia.. Itse osaan 400.
Harjoittelussa meni about 3 päivää. tietenkään kukaan ei usko.. Osaan silti..

E: (osaan siis oikeesti...)

Oli pakko jopa rekisteröityä tämän takia: Joku sanoi osaavansa 20 Piin ekaa desimaalia.. Itse osaan 400.
Harjoittelussa meni about 3 päivää. tietenkään kukaan ei usko.. Osaan silti..

E: (osaan siis oikeesti...)
Sähän voit todistaa sen luettelemalle ne tähän.;)

Fedit: nyt joku valopää keksii, että sehän voi luntata ja googlata ne desimaalit tähän.:thumbs:

Miksi ihmeessä tuhlata 3 päivää tuollaisen harjoitteluun? Saitko siitä rahaa tms. vai teitkö ihan vain vaikutuksen johonkin tyttöön?

Sähän voit todistaa sen luettelemalle ne tähän.;)

Fedit: nyt joku valopää keksii, että sehän voi luntata ja googlata ne desimaalit tähän.:thumbs:

Miksi ihmeessä tuhlata 3 päivää tuollaisen harjoitteluun? Saitko siitä rahaa tms. vai teitkö ihan vain vaikutuksen johonkin tyttöön?

... En itsesiasssa tiedä :/ Meil oli kai joku kisa. Jos oisin viikonlopun aikana osannut 1000 ni kaveri ois antanu puhelimensa. no emmäätiiä, ei mulla muutakaan tekemistä oo.. ja voishan tosta rahaa repii jotenki :D

Turhaa tietoa:Suomenlinnaan voi ajaa autolla.

On olemassa bakteereja, jotka voivat elää ihmiskehossa vain täysin hapettomassa ympäristössa, esim. paiseissa. Eilen tuli Jim:ltä dokumentti. Mutta eikös elämän perusedellytyksiin kuulu ainakin happi. Joten kuka tietää oikeasti?

On olemassa bakteereja, jotka voivat elää ihmiskehossa vain täysin hapettomassa ympäristössa, esim. paiseissa. Eilen tuli Jim:ltä dokumentti. Mutta eikös elämän perusedellytyksiin kuulu ainakin happi. Joten kuka tietää oikeasti?

Anaerobibakteereista kyse. Voivat tosiaan majailla vaikka ihmiskehon syövereissä tai mertensyvyyksissä tms. missä ei happea ole tarjolla. Eli ei se Jim oo paskaa puhunu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom