Lapamato voi elää ihmisessä 20 vuotta. Hyi saatana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sri Lankan korkein huippu on nimeltään Pidurutalagala.
Ja Amsterdamissa on alue nimeltä Multatuli. Ihan punaisten lyhtyjen alueen vieressä. Siellä on mm. Hotelli Multatuli. :D
Herra Multatuli oli hollantilainen kirjailija ja noi on nimetty sen mukaan.
Mä olen kanssa ollut siinä käsityksessä, että enemmänkin on ollut tarkoitus sijoittaa näppäimet niin, että tyypillisesti peräkkäisten kirjainten lyöntivasarat eivät ole lähellä toisiaan.
Alfa-säteily ei ole vaarallista ennekuin syöt sitä.
Palohälyttimessä on alfa-säteilijä.
Sähän voit todistaa sen luettelemalle ne tähän.;)Oli pakko jopa rekisteröityä tämän takia: Joku sanoi osaavansa 20 Piin ekaa desimaalia.. Itse osaan 400.
Harjoittelussa meni about 3 päivää. tietenkään kukaan ei usko.. Osaan silti..
E: (osaan siis oikeesti...)
Sähän voit todistaa sen luettelemalle ne tähän.;)
Fedit: nyt joku valopää keksii, että sehän voi luntata ja googlata ne desimaalit tähän.:thumbs:
Miksi ihmeessä tuhlata 3 päivää tuollaisen harjoitteluun? Saitko siitä rahaa tms. vai teitkö ihan vain vaikutuksen johonkin tyttöön?
On olemassa bakteereja, jotka voivat elää ihmiskehossa vain täysin hapettomassa ympäristössa, esim. paiseissa. Eilen tuli Jim:ltä dokumentti. Mutta eikös elämän perusedellytyksiin kuulu ainakin happi. Joten kuka tietää oikeasti?