tuparilahja

dodii!
en löytäny tämmöstä toista joten kysysin hyviä neuvoja tupari lahjaksi noin parikymppiselle kaverille... muuten olis voinu vaikka jonku pullon ostaa mutta ei vielä iän puolesta voi muumilimpparia vahvempaa ostaa :(
huomenna ois tuparit joten jos jotain helposti löytyvää ja ei hirveä kallista...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jotain mahdollisimman järjetöntä. parhaita tuparilahjoja mitä oon saanu on pinkki sikaroskis. toi on sikasiisti.

joku pullo on tosi tylsä lahja mun mielestä....

e: johnnyb eikös toi oo vippipuolella?

Tupareihin kuuluu viedä mahdollisimman typeriä ja käyttökelvottomia lahjoja. Vie tuparisankarille vaikka rappuralli tai betoniporsas sen kerrostalon alaovelta.

näkkyy olevan vippi puolella tuo johnny b: linkki eli ei paljon hyötyä siitä, mutta pitänee käydä kattelemassa kaupasta jotain krääsää
Ps. sitä betoniporsasta en taida lähtee raahaamaan sinne :D

Tupareihin kuuluu viedä mahdollisimman typeriä ja käyttökelvottomia lahjoja. Vie tuparisankarille vaikka rappuralli tai betoniporsas sen kerrostalon alaovelta.

Juuri näin! Talous Markkaan tai vastaavaan kiertelemään ja heräteostoksena jotain älytöntä. Itse olen antanut mm. akkukäyttöisen hiekotuslaitteen.

Mä en kyl tajua pointtia et viedään tahallaan jotain paskaa. Ei paljoa naurata jokin ihan turha krääsä tai saatanan ruma [siis oikein tahallisesti valittu hirvee hökötys] koska siinähän menee vain antajankin rahat hukkaan. Eihän noille ole muuta käyttöä kuin suoraan kaatopaikalle.

Mitään sisustusjutskaa ei muutenkaan kannata mennä hankkimaan ellei tiedä todella tarkkaan lahjan saajan makua. Itselläni menisi kyllä kulliviisarimittaritkin roskiin, mut jos se olis joku tyylikäs vuolukivi/terässysteemi niin sitten taas kelpais. Noiden kanssa siis kannattaa olla tarkkana.

Yks helpoimmistä on joku herkkukori missä kaikkee kivaa syötävää josta tietää niiden tyyppien tykkäävän. Voi olla ihan yksinkertaisia juttuja tai sitten jotain fiininmpää, mut ainakin ne tulee käytettyä. Mun mielestä tuollainen ei koskaan ole tylsä koska siitähän on tarkoitus tehdä saajansa näköinen: kaupanhyllyt notkuu mielettömästi kamaa jota sinne pakettiin voi mukaan laittaa.

prkl pitänee sitten kantaa se betoniporsas sinne toiseen kerrokseen kun on niin ristiriitasia vastauksia :hyper:

varmaan jokin pieni tavara mutta hyödyllinen?!
TISKIHARJA :hyper:

Vie iso paketti vessapaperia ja vaikka joku kiva wc-kukka seuraksi. Niitä tarvii aina!:D

huoltoasemalta invavessakyltti, mutta sitä ei anneta tuparinpitäjälle vaan liimataan tullessa ulko-oveen :D

aika hyvä. laseja menee kuitenkin rikki tai niitä ei viitti aina tiskailla (vaikka ois tiskikonekin) :)

Hyväksi havaittu tuparilahja on joku ihan perusvärinen esim kirkas lasikulho (paljon käyttöä ja sopii muiden astioiden kanssa) joka on täytetty jollakin, esim karkilla, näteillä serveteillä jne. Kerran vein emalisen pastanvalutuskulhon jossa oli pari pastapakettia mukana. On tykätty. Kääräise sellofaaniin ja tee nätti paketti.:thumbs:

Perinteiset suolaa ja ruisleipää, jos ei muuta keksi. Suolaa tarvitaan kuitenkin, kun punkut kaatuu matolle, ja ruisleipää sitten kun tulee nälkä.:D

joo tulipa ostettua pari norm. lasia ku ei viime käynnillä näyttäny mahottomasti olevan! eli halpa ja hyödyllinen lahja

no ajatushan se tärkein on, mutta pitänee ottaa vielä mukkaan jottain nestettä mitä saa nautiskella kyseisistä laseista :kippis1:
edit. niin itehän en saanu vielä ostaa mutta tuonne kaapin perälle on noita juuttunu

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom