Tupakoitko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Poltatko tupakkaa?

• En polta

Votes: 0 0,0%
  • Poltin, mutta lopetin

• Poltan satunnaisesti seurassa

• Poltan ainoastaan humalassa

• Poltan säännöllisesti, 1-5 röökiä päivässä

• Poltan säännöllisesti, 6-12 röökiä päivässä

• Poltan säännöllisesti, 13-20 röökiä päivässä

Votes: 1 100,0%
  • Poltan yli askin päivässä

• Total voters
    1
N. 8 vuotta tuli poltettua. Vähän vajaa aski päivässä paloi. Nyt kuitenkin muutama kuukausi sitten lopetin. No on kyllä joskus kännissä tullut tupakka pari poltettua, mutta muutoin ei lainkaan.:D

:offtopic:
Alkoi muuten massan hankinta helpottumaan, kun rupesi kummasti ruoka maistumaan ja annokset isonemaan..
8 kiloo tullut elopainoo lisää lopettamisen jälkee. Saa nähä paljon jää kun rasvat polttaa poies:rolleyes:

No sanotaanko 3-5 kpl päivässä tällä hetkelle menee ja jos sattuu olutta ottamaan niin vajaa aski voi illan aikana kulua. Pitäisi nyt alkuun näistä arkisavuista eroon päästä.

poltan jotain 30-40 röökiä päivässä, eipä mulla muutakaa tekemistä ole ku poltella.

Mulla oli toi asenne etten polta ikinä ja tässä sitä ollaan. Vajaa aski päivässä, koulussa liikaa taukoja tuntien välissä niin tulee imettyä :(

En todellakaan, esimerkiksi ammattikoulussa oli luokallani 22 henkilöä joista KAIKKI poltti paitsi minä, en lähtenyt mukaan edes ympäristön painostuksessa.
Tuolla leuhkin yleensä kaikille miten ei tartte aina kulkea yhteisön mukana vaan olla oma itsensä ,eikä lähteä kaikkiin typeryyksiin mukaan :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yhdestoista päivä alkaa ilman tupakkaa....10 vuottta tupruttelua takana.Samalla oli pakko luopua myös kahvista. Jos ihminen luopuu, kofeiinista, nikotiinistä ja sokerista...onko enää ihminen:itku:

5kk poltettu, tupakkaa meni noin puoli askia päivässä. Kaksi kertaa olen yrittänyt lopettaa, mutta aina kahden päivän päästä on niin kauhea tupakan himo että on pakko käydä hakemassa aski.
Paskaahan tuo tupakka on, joten tänään hain nikotiinipurukumia ja nyt aijon lopettaa lopullisesti. Tänään oli lähes täysi aski, ei raaskinut heittää roskiin vaan tupruttelin neljä tupakkaa kerralla ja aski on vihdoin tyhjä. Oli muuten todella paskan makuista.
Saa nähdä auttaako nuo nikotiinipurukumit, jos ei auta niin kärsin kaikki vieroitusoireet vaikka mikä olisi. Viime kerroilla ainakin tuli heti seuraavana päivänä todella väsynyt olo, ja se helvetin paha tupakan himo.

satunnaisesti viikonloppusin baarissa tupakka maistuu kyllä. Niinsanottuun arkitupakointiin en ole vielä alkanut. Haitallistahan se on ja kallista myös. Mutta sen verran hyvää se on, että askin voi viikonlopun iloksi ostaa. Kesällä duunissa tuli poltettua jonkun verran myös.

Tuleeha tota röökiä poltettua 15-30 röökiä päivässä, riippuu nii mielentilasta ja onko töitä. Joskus oon näköjään vastannukki tähä et poltan 6-12 röökiä päivässä, pitäispä vieläkin paikkaansa :(

En polta, aikaisemmin meni humalassa, mutta nykyään todella harvoin. Nuuska löytyy satunnaisesti huulesta baari-iltoina.

En polta. Keväällä siirryin tupakasta pikkusikareihin, niitä meni vielä kesällä tissutellessa. Nyt syksyn tullen kaljan juonti jäännyt ja sitä myöten myös sikarit :D

Poltettua tulee. Parin viikon breikki oli, jonka rikkoi järkyttävä työviikko ;) Aluksi oli itelläkin pitkään tuota viikonloppusin sauhuttelemista, mutta on tässä jo noin 9kk tullut säännöllisesti poltettua. Pariin otteeseen yritetty lopettaa, edellä mainittua lukuun ottamatta ollut aika surkeita yrityksiä.

Back
Ylös Bottom