Tupakoitko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Poltatko tupakkaa?

• En polta

Votes: 0 0,0%
  • Poltin, mutta lopetin

• Poltan satunnaisesti seurassa

• Poltan ainoastaan humalassa

• Poltan säännöllisesti, 1-5 röökiä päivässä

• Poltan säännöllisesti, 6-12 röökiä päivässä

• Poltan säännöllisesti, 13-20 röökiä päivässä

Votes: 1 100,0%
  • Poltan yli askin päivässä

• Total voters
    1
On muuten maailman helpoin asia lopettaa tupakointi. Minä tiedän koska olen tehnyt sen tuhansia kertoja. Taas rimpuileva spaadero huuleen hulmahtaa..

Mulla oli tapana poltella 2-3 röökiä päivässä, sitä kesti sen nelisen vuotta, välillä oli muutama päivä taukoa. Nyt kuitenkin kuukauden verran ilman ja päätös pitää.

Mulla oli tapana poltella 2-3 röökiä päivässä, sitä kesti sen nelisen vuotta, välillä oli muutama päivä taukoa. Nyt kuitenkin kuukauden verran ilman ja päätös pitää.

Mulla lähes sama, tosin 2v ajan tuo sama määrä päivässä ja jatkuu edelleen. Ei siihen syntynyt mitään fyysistä riippuvuutta.

Ei fyysistä riippuvuutta vaan lähinnä psyykkistä: jos ei ole kummempaa tekemistä voi mennä sauhuttelemaan, palkinto raskaasta treenistä, ja jos stressasi yms.
Välillä tuntuu että jos nyt olis sätkä ni olis helppo mennä vaan vetämään henkoset, mutta sitten sitä rupeaa miettimään niitä terveyshaittoja ja sitä itsensä pettämistä jos taas polttaisi vaan yhdenkin tupakan. Hyvin pärjää ilmankin, syö vaikka purkkaa tai pastilleja tupakan sijaan.

Minusta tuo, että riippuvuus on pelkkään tapaan, on pikkuisen paskaa. Tapa on helppo korvata toisella tavalla; sitä tupakasta saatavaa fiksiä ei ole. Onhan se siinä mielessä tapa, että näin vuosien jälkeenkin tulee joskus harottua pysäkillä taskuja, kun oli niin tottunut polttamaan odotellessa tupakkaa, mutta kyseessä on kuitenkin hieman erilainen tapa kuin kynsien pureskelu tms. Tupakkaa pitää aina käydä erikseen ostamassa.

Lisäksi se on vielä aikuistenkin keskuudessa ihan fakta, että tupakoinnin lopettaminen muuttaa sosiaalista statusta. Onko täällä joku onnekas, joka ei ole joutunut kuuntelemaan vittuilua/epäilyä/selityksiä omasta tupakoinnista/muuta mussutusta, kun ihmiset suunnilleen kuvittelevat että lopetit vain siksi että voit päteä muille? Hyvä, jos on.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minusta tuo, että riippuvuus on pelkkään tapaan, on pikkuisen paskaa.

Tähän en menis kyllä sanomaan samaa, meitsillä tulee ainaki nii paska olo jos en polta kahteen päivään, mihinkää en pysty keskittyy ja alkaa oksettaa jne. Mut kyllähä tosta joskus vielä pitää päästä eroon, mut vielä ei oo sen aika.

Edit: oho luin aivan väärin ton tekstis :D no mut sama se.

Kymmenisen vuotta polttanut n. 1-1.5 askia päivässä. Nyt saanut vähennettyä puoleen sätkiin siirtymällä, kun ei jaksa alkaa käärimään niin helposti ja muutenkin maistuu paskalta.

Valitettavasti oon tässä lähiaikoina alkanu polttamaan vaikka ennen inhosin röökiä. Perkeleen koulu ja tauot. Ja kun monet frendit polttaa niin tulee helposti sitte itekki heitettyä se paddu huuleen. Kiinnostais kyllä vielä lopettaa mutta on se jotenkin omalla tavallaan se rööki hyvää. Ja jos ei oo mitään tekemistä niin on helppo heittää vaan se rööki huleen.

Minusta tuo, että riippuvuus on pelkkään tapaan, on pikkuisen paskaa. Tapa on helppo korvata toisella tavalla; sitä tupakasta saatavaa fiksiä ei ole. Onhan se siinä mielessä tapa, että näin vuosien jälkeenkin tulee joskus harottua pysäkillä taskuja, kun oli niin tottunut polttamaan odotellessa tupakkaa, mutta kyseessä on kuitenkin hieman erilainen tapa kuin kynsien pureskelu tms. Tupakkaa pitää aina käydä erikseen ostamassa.

Lisäksi se on vielä aikuistenkin keskuudessa ihan fakta, että tupakoinnin lopettaminen muuttaa sosiaalista statusta. Onko täällä joku onnekas, joka ei ole joutunut kuuntelemaan vittuilua/epäilyä/selityksiä omasta tupakoinnista/muuta mussutusta, kun ihmiset suunnilleen kuvittelevat että lopetit vain siksi että voit päteä muille? Hyvä, jos on.

Tupakkalakossa ollessa kahvin jälkeen tekis kuulemma aina ihan vitusti mieli tupakkaa?:D

Nevah.

Tupakoin, menee ehkä jotain 1-15 päivässä. Jatketaan hieman keskustelua eteenpäin eli jos poltat:

1) Mitä merkkiä poltat?

2) Valmista vai sätkää?

Omat:

1) Smartin punasta yleensä

2) Käärin itse, Smartin paperit, ventit ja toppa.

poltin 6 vuotta, joskus lokakuussa tuli ryyppyreissun jälkeen aivan tajuton krapula, en syöny seuraavana päivänä yhtään mitään eikä tupakkakaan maistunu.
siitä lähtien ollu polttamatta, helppoa :) ei tarvi mitään muuta ku jumalaton krapula päälle, vieläki hirvittää :D

6-12 menee päivässä, riippuen minkälainen työpäivä on jne. Pitäisihän tuo alkaa lopettamaan tässä joskus, sitten aikanaan kun siihen motivoituu ;)

En ikinä ole polttanut. Tupakka on ehdottomasti turhin asia koko maailmassa!

Tilannepäivitys: selvinpäin en polta edelleenkään, mutta kännissä kuin korsteeni.

Onneksi en kuitenkaan juo kovin usein. :)

Back
Ylös Bottom