Tupakoitko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Poltatko tupakkaa?

• En polta

Votes: 0 0,0%
  • Poltin, mutta lopetin

• Poltan satunnaisesti seurassa

• Poltan ainoastaan humalassa

• Poltan säännöllisesti, 1-5 röökiä päivässä

• Poltan säännöllisesti, 6-12 röökiä päivässä

• Poltan säännöllisesti, 13-20 röökiä päivässä

Votes: 1 100,0%
  • Poltan yli askin päivässä

• Total voters
    1
EN ..lopetin sikareiden polton about 1/2 vuotta sitten.

:5: keuhkot, ei koskaan poltettua röökiä.:rock:
Eikä kukaan pistä tulevaisuudessakaan polttamaan.

Syvä kumarrus :worship: Tuo on kyllä hieno homma jos on pysynyt erossa, mitäpä sitä sitten enää kokeilemaankaan. Itse tuli poltettua muutama vuosi aikoinaan, sitten oli reilun vuoden tauko ja taas alkoi uudestaan. Nyt on oltu polttamatta jo useampi kuukausi, eikä mitään haluja aloittaa samaa tapaa uudestaan..

En oo ikinä maistanukkaan, enkä maista:)

6 vuotta tuli käryteltyä,mutta eipä pala enää.ollenkaan

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vakituista savutteluu about 4 vuotta. Loppuvaiheessa joskus jopa askikin päivässä. Normaalisti about 10 savuketta.

Olin about kolme viikkoo polttamatta, mutta penkkareiden alla tuli ostettua tupakkaa. Ja nyt takin taskussa on pikku toppa vitutuksen varalle.. Oon kipee, en pääse reenaa, dieetti kusee, joutu peruu treffit ja stressiä yo-kokeista ja jatko-opiskelupaikan ettimisestä..

Pinna palaa hetkessä.. voi jumalauta. Hiilaritki iha nollissa. PERKELE

Mut kyllä meikä vielä stumppaa, saatte nähä!

e: niin ja nyt on vielä todella todella hyvä syy lopettaa; se gimmakaan ei tupakoi, joten en mistään hinnasta haluaisi olla hänen seurassaan tupakalle haisevana.

Noin 10 savuketta päivässä.Se harvase kerta ,kun tulee käytyä viihteellä saattaa mennä toista askia.Jossain vaiheessa kärryyttely saa luvan loppua.

En ikinä ole polttanut. Tupakka on ehdottomasti turhin asia koko maailmassa!

Poltin yli kymmenen vuotta. Sitten 2003 keväällä "lopetin". Seitsemän kuukautta sitä kesti. 31.12.03 kännispäissäni poltin ja siitä jäi päälle. Nyt jonkun verran olen sauhutellut, tosin huomattavasti vähemmän kuin aikaisemmin, mutta vituttaa silti. Luonteenheikkoutta tai jotain, en tiedä..? Nyt taas kovat suunnitelmat "uudelleen lopettamisen" suhteen. Saas nähdä kuinka käy.

Buahhaa!
Vähemmän polttaminen on vaihtunut takaisin vähintään helvetisti polttamiseen ja suunnitelma lopettamisesta on käynyt mielessä viimeksi luultavasti 26.01.2004 klo 18:29. Typerää kai, mutta ei jaksa. Lopetan sitten kun siltä tuntuu. Nyt ei tunnu.

Poltin jonkun 10-12 vuotta, olen lopettanut 3.5v sitten.

Otsikkokin sen kertoo eli tupakastahan tässä kysellään mutta sikaria poltan satunnaisesti, tupakaa en koskaan. Eli laitetaan satunnaisesti tupakkia.

sama juttu:)

Back
Ylös Bottom