Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin siis jos ne loput 20% ei kuole ollenkaan niin kyllähän riski kannattaa ottaa *sytyttää spaddun*muista et vaan 80% tupakoitsijoista kuolee, tiedä sit mihin loput menee..
Myos haluaisin tietaa, kuinka paljon puhdasta nikotiinia 80kg mieshenkilo voi nauttia, ennen kuin kuolee (seka sen, kuinka paljon nikotiinia on yhdessa savukkeessa).
Jossain hömppäpalstalla oli oikein iso artikkeli kevytsavukkeiden vaarallisuudesta. Siellä selitettiin, että noissa ei ole mukamas niin vähää nikotiinia kuin sanotaan paketin kyljessä. Niissä on tervaakin helvetisti vähemmän kuin jossain nortissa. Mutta kun noita maistaa, niin aika umpitunnoton pitää olla, jos ei huomaa nikotiinimäärän eroa vahvassa röökissä ja kevyessä, itse en voi edes polttaa jotain punaista mallua, niin väkevälle se maistuu.
Tappava annos (LD50) on 0.5-1.0 mg/kg aikuiselle ihmiselle. 80 kiloiselle miehelle siis tekisi noin 40-80 mg.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nicotine
Näin on, itse olen miettinyt ihan samaa juttua. Kun savukkeita en hirveästi polttele, pystyn hyvin polttamaan vaikkapa jonkun sinisen savukkeen, mutta punainen pistää kyllä hieman löysäksi ja humina tuntuu jonkin aikaa päässä, huonossa tapauksessa tulee ehkä huono olokin. Ja nikotiinia mukamas saman verran, paskaa...
Jos ei yleensä polta yhtään, niin kyllä punainen pistää pään sekaisin hetkeksi.:thumbs: