Tupakointi ja treenaus

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitäs mieltä olette tuosta yhdistelmästä? Onko jollakulla jotain kokemuksia miten esimerkiksi röökaamisen lopettaminen/aloittaminen on vaikuttanut treeneihin? Sehän nyt tietty on selvää että ainahan olisi parempi olla ilman, eli mitään saarnoja en halua kuulla. Haluan vaan kuulla kokemuksia. Toki jos jollakulla on oikeaa fakta-tietoa asiasta niin sekin on tervetullutta! Entä miten itse "poltatte"? Jatkuvasti, viikonloppuisin, kaljotellessa? Tupakkaa, nuuskaa, piippua, sikaria jne?

Itte tulee ainoastaan viihteellä polteltua.
Kyllä monet voimalajeissa kisaavat röökaa tai nuuskaa. Siihen en ota kantaa pärjäiskö ne paremmin ilman nikotiinia, tuskin?
Itse kun lopetin aktiivi polttamisen niin kyllä ainakin happi riitti treeneissä paremmin(yllätys yllätys).

Nuuskaa tuli joskus käytettyä ihan päivittäin ja en huomannut eroa, kunhan ei ennen treenejä vedä. Tupakasta sitten jo meneekin keuhkot tukkoon kun joskus (harvoin) innostuu polttamaan, tosin se johtuu varmaankin siitä, että en polta säännöllisesti.

Mää poltan-valitettavasti-
Väläiilä ku oon ollu polttamatta lyhyitä aikoja niinheti treenikestävyys nousee. Paska homma koko rööki!

Back
Ylös Bottom