Tupakkako vaarallista? paskapuhetta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tical
  • Aloitettu Aloitettu
Olisiko kenelläkään antaa linkkiä kuvaan,
missä 100vuotiaan näköinen, mutta todellisuudessa 28vuotias mauri sanoo "tupakkako vaarallista?, paskapuhetta" ?

se kuva on legenda

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mauri28.jpg

Jussi Halli on varmaan kolmen vuoden päästä ton näkönen...

Originally posted by Nipsu
Varmin tapa pitää hyviä yhteyksiä yläkertaan on tupakointi
Joo, sitten kun tekee kuten eräs tuttava pappa, eli käärii sätkät raamatun sivuihin, niin yhteydet on viimeisen päälle kunnossa. :D

ps. Tämä on muuten ihan totta, töissä ollessani ihmettelin, kun eräs vanhempi mies kääri sätkää raamattu vieressään. Se oikeasti kääri niistä sivuista..Eleli jo hoitokodissa kyllä.

Originally posted by jpm
Joo, sitten kun tekee kuten eräs tuttava pappa, eli käärii sätkät raamatun sivuihin, niin yhteydet on viimeisen päälle kunnossa. :D

ps. Tämä on muuten ihan totta, töissä ollessani ihmettelin, kun eräs vanhempi mies kääri sätkää raamattu vieressään. Se oikeasti kääri niistä sivuista..Eleli jo hoitokodissa kyllä.

Kirottua. Ja minä kun luulin, että Totuus ei pala tulessakaan.:lol2: :urjo:

Taitaa olla aika yleinen tapa. Tunnen monta henkilöä jotka tekevät/ovat tehneet niin, tosin vain jos ei ole sätkäpaperia.

Mitenkäs se sätkä pysyy kasassa kun ei raamatun sivuissa (kai) ole liimapintaa?

h.

Olen nähnyt jossain tuollaisen kuvan missä on vielä vanhemman näköinen äijä joka onkin oikeasti jotain 25v. ja sanoo: "Viinako vaarallista? Paskapuhetta.."

Originally posted by jpm
Joo, sitten kun tekee kuten eräs tuttava pappa, eli käärii sätkät raamatun sivuihin...

Joskus nuorempana tuli käärittyä sätkät virsikirjan sivuihin. On muuten parempaa "sätkäpaperia" kun raamatun sivut.
mitä tulee kiinni pysymiseen niin Kyllä se kiinni pysyy kunhan vaan käyttää tarpeeksi sylkeä.

paras tollanen kortti jonka olen nähnyt oli tekstillä jotka meni suunnilleen näin:

Rannalla oli kahdet jalanjäljet, jotka kuvasti ihmisen elämänjanaa jumala vierellä. ainakun ihmisellä tuli todella paha tilanne elämässä rannalla näyi vain yhdet jalanjäljet. Kun ihminen sitten oli kuolemaisillaan hän katsoi taaksensa ja kysyi jumalalta "ainakun hänellä oli paha tilanne elämässä niin miksi jumala lähti pois jättäen hänet yksin kävelemään?" johon jumala vastasi -en minä sinua jättänyt vaan kannoin sinut onglemien yli.

...ja enää ei tarvitse tietääkään muuta kuin että mitä ovat onglemat? ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom