Tupakista vielä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos ei muuten osaa tutustua ihmisiin kuin tupakkipaikalla tai röökinpummaamisella ei minun mielestä voi kuin katsoa peiliin. Mitä järkeä vaarantaa oma terveys sen takia?? Lisäksi tuo röökin pummaaminen puolituntemattomilta on mun mielestä aika lapsellista. Jos ite polttaisín hommaisin omat kessut ihan ite.

Itellä on aina ollut kavereita ilman tupakkaa vaikka yläaste kavereista varmaan 80% poltteli, jotku säännöllisesti ja jotku vähemmän säännöllisesti. Urheilijakaverit tais olla kuitenkin lähes poikkeuksetta "savuttomia". Ala-asteella aina hehkutettiin että kaverit tulee tyrkyttämään sitä ja tätä mutta itelle ei oo ikinä tyrkyttämällä tyrkytetty mitään.

Mutta ei siinä mitään jos on päättäny polttaa. Oma päätös.

Tulipa vähän offtopiccia mutta menkööt.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Re: Yksilö

Originally posted by Manta
Pitää ottaa huomioon et tupakki voi vaikuttaa/ olla vaikuttamatta yksilöihin eritavalla.:rolleyes: .Minusta tuo sun postaus on hiukan provosoiva, ajattele jos joku teini lukee sen ja ajattelee et ei se siis haittaa vaikka polttaaki tupakkia.:down:

Tarkoituksena oli vastata siihen alkuperäiseen kysymykseen ,että minkälainen vaikutus sillä on treeniin. Toki on todella pöljää poltella. Itsekkin tulee tupruteltua humalassa enkä voi väittää sen olevan kovinkaan järkevää.:D

Originally posted by fullpower
Vaikutusta voiman hankintaan tuskin on. 9krt maailmanmestarimme virtanenhan kessutteli ahkerasti koko uransa välillä veteli siggeäkin urakalla. kessu tuntuu maistuvan edelleen.

Niinpä, kuten myös muutama muu maajoukkuenostaja nykyisin(etenkin naisista). :D

Bodareista ainakin Markus Ruhl polttaa.

edit. Saarelaisen Hannukin oli puheiden mukaan kova tupakoimaan(2 askia/pvä).

edit. Saarelaisen Hannukin oli puheiden mukaan kova tupakoimaan(2 askia/pvä). [/B][/QUOTE]

Nii ja tais harva se kisa kuulemma darrassakin liikutella kovia rautoja.:)

Originally posted by 6point
Jos ei muuten osaa tutustua ihmisiin kuin tupakkipaikalla tai röökinpummaamisella ei minun mielestä voi kuin katsoa peiliin. Mitä järkeä vaarantaa oma terveys sen takia??

Juuri näin!! omasta päästä se on kiinni eikä mistään muusta, aina on kavereita ollu koulussa vaikka en polttanut olekkaan ja voi siellä tupakkapaikalla hengailla vaikkei polttaskaan...tai no jos oma ego ei kestä pientä kuittailua niin siitä vaan kessuttelemaan...:david:

Originally posted by Kraftwerk n
Niinpä, kuten myös muutama muu maajoukkuenostaja nykyisin(etenkin naisista). :D

Bodareista ainakin Markus Ruhl polttaa.

edit. Saarelaisen Hannukin oli puheiden mukaan kova tupakoimaan(2 askia/pvä).
Eikös Ruhl sanonut, että polttaa vain dietillä ollessaan kun polttaminen auttaa rasvan poltossa? En ole tästä varma, mutta muistelisin niin.
Tupakkahan(muistaakseni) laskee testosteroni tasoja

Zone-sarja -42%
pistänpä lusikan soppaan..

näin.. reilu 3 kk raittiina tupakasta kokemuksella..(10v tupakoinut) ei kandee polttaa ennen treenii ainakaan, eikä kyllä tietty treeni jälkeenkää heti. Siinä on pumppu tiukilla jos esim harrastat jotain kovalla sykkeellä tunnin verran esim ja samantien tupakalle. Tietty jos ei välitä niinkää mikä on terveellistä.. samakait se on polttaa vaikka treenatessa..
Kieltämättä vielläkin maistuisi kyllä itellekin mitä enemmän puhki sen enempi tekee mieli:kuola:
Mut nyt olen kyllä tonnin verran virkeempi, tehokkaampi.. ja kokonaisvaikutelmakin on puhtaampi:thumbs: kandee lopettaa!

Originally posted by juu
:confused: Neljännellä luokalla? Aloititko esikoulussa?

Serkkupoika aloitti 9 vuotiaana, ja polttaa edelleen nyt 19 v:nä. :thumbs: Melko järkevää sanon minä...

Tosta ennen treeniä polttamisesta mulla on jostain syystä hyviä kokemuksia. Sillon kun vielä poltin, niin joskus tuli vetästyä ennen treeniä, ja rauta liikku paljon paremmin kunhan ei pitäny kauheeta kiirettä ja sykettä koko ajan korkeella. En sitten tiedä mistä johtu, mutta näin on.

Mun kokemusten mukaan vaikutus itse treeniin on marginaalinen, mutta huomattava kuitenkin esim tiukoissa kyykkysarjoissa. Lihasten kasvun kannalta on vaikea arvioida vaikutuksia, varmasti vaikuttaa negatiivisesti mutta onko vaikutus mitenkään huomattavissa. Suurin vaikutus lienee ruokahaluun joka tietysti vaikuttaa kasvuun paljon.

t: -60h off-

Originally posted by Powerhousu
En sitten tiedä mistä johtu, mutta näin on.

Varmaankin siitä, että lihaksen nikotiinireseptorit sai kaipaamansa aineet.
Semmoisilla, jotka eivät tupakoi, ei vastaavaa efektiä synny, koska heidän suorituskykynsä on omalla tasollaan,
mutta tupakoijilla/nikotiiniriippuvaisilla suorituskyky on alentunut. Kun lihakset saavat sitten nikotiiniannoksena,
tuntuu siltä että treeni kulkisi kovempaa. Tästä on sitten vedetty johtopäätöksiä, että nikotiini parantaa suorituskykyä,
vaikkei se oikeastaan edes paranna. Voi jääkiekkoilijaparkoja. :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by gotto
Tästä on sitten vedetty johtopäätöksiä, että nikotiini parantaa suorituskykyä,
vaikkei se oikeastaan edes paranna. Voi jääkiekkoilijaparkoja. :lol2:

Kiitos tiedosta. Eipä olis heti tullu nikotiinireseptorijutskat mieleen. Ja tosta suorituskyvyn parantamisesta, polttelihan kilpapyöräilijätkin joskus 100000 vuotta sitten samalla kun ajo, koska tupakointi laajentaa keuhkoja. Taaskin erittäin hyvin järkeilty.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom