Moro,
Tarkotus olis saaha lisää lihaa luiden päälle ja tässä ohjelmani.. Sanokaas mitä parannettaava on ja tuottaako tuo tulosta, kun en vaan haluais olla muka treenikaudella, joka ei tuota tulosta vaan vain pysyisin tällaisena tai rasvamäärät kehossa kasvais.
Eli Timban mainitsema 2-jakoinen 3-4 kertaa viikossa hieman muunneltuna omaan saliini sopivaksi:
1. Rinta, etureidet, olkapäät, ojentajat
-Penkkipunnerrus tanko x2
-Vinopenkki kp x2
-Kyykky / prässi x 3
-Reiden ojennukset x3
-Vipunostot taakse / vipunostot sivulle x 2
-Pystypunnerrus käsipainot / Pystysoutu x 2
-Rankalainen punnerrus / Dippi x3
2. Selkä, takareidet, pohkeet, hauikset, forkut/epäkkäät
- Kulmasoutu tanko x3
- Leveä leuanveto x3
- SJMV (=Suorin Jaloin MaastaVeto) x3
- Koukistukset x 2
- Pohkeet prässilaitteessa x4
- Hauikset tangolla / hauikset kp x3
- Rannekäännöt x2
Ravintopuoli:
Aamu 7.30:
Elovena kaura+kuitu 40g
Valio raejuusto 2% 200g
Sokeriton mehukeitto
Ehrmann maitorahka 250g / 2 ruispalaa+keijulevite+2 keittokinkkusiivua (kumpi parempi noista?)
Berocca tabu
2 lasia maitoa
Kouluruoka 11.45
Mitä milloinki, täys lautasellinen + leipä tai pari levitteellä
Tähän jotain ennen reeniä?
Reeni koulun jälkeen 15.30
Palkkari reenin jälkeen
Hera80 40g + Malto6 50g
Pääruoka kotona 17.00-18.00 yleens tyyliin:
Riisi/perunat
Kalaa/pihviä/kanaa
Vihanneksia
2-3 lasia maitoa
20.00
Ehrmann/Raejuusto 2%
22.00
Ehrmann/Raejuusto 2% + 2rkl rypsiöljy
Siinä syömiset. Ähky olo on yleensä aina, vaikka kovin vähän tuossa on noita kaloreita jos nuo laskis.. Eli mikä neuvoksi? Kun on semmonen olo, että menis vaan läskiksi ku syö niin että ei oo juuri koskaan nälkä. Lihasta ei oo paljoa, mutta rasvaa löytyy jo valmiiksi niin ymmärrätte varmaan turhautuneisuuteni. Mitat mitättömät 168/54. Kalorilaskuri.fi:n mukaan peruskulutus olis 1750kcal.
Bear with me here. Noob olen, mutta iteki ootte joskus ollu tässä tilanteessa, että ois mukava jos joku jaksaisi antaa rakentavia neuvoja ja ne raivoisat "lue ne valmiit postaukset tuolta ja tuolta" yms vois jättää pois, kun olen ne lukenut jo, mutta tää on mun henk koht plääni mun mitoille.
Tarkotus olis saaha lisää lihaa luiden päälle ja tässä ohjelmani.. Sanokaas mitä parannettaava on ja tuottaako tuo tulosta, kun en vaan haluais olla muka treenikaudella, joka ei tuota tulosta vaan vain pysyisin tällaisena tai rasvamäärät kehossa kasvais.
Eli Timban mainitsema 2-jakoinen 3-4 kertaa viikossa hieman muunneltuna omaan saliini sopivaksi:
1. Rinta, etureidet, olkapäät, ojentajat
-Penkkipunnerrus tanko x2
-Vinopenkki kp x2
-Kyykky / prässi x 3
-Reiden ojennukset x3
-Vipunostot taakse / vipunostot sivulle x 2
-Pystypunnerrus käsipainot / Pystysoutu x 2
-Rankalainen punnerrus / Dippi x3
2. Selkä, takareidet, pohkeet, hauikset, forkut/epäkkäät
- Kulmasoutu tanko x3
- Leveä leuanveto x3
- SJMV (=Suorin Jaloin MaastaVeto) x3
- Koukistukset x 2
- Pohkeet prässilaitteessa x4
- Hauikset tangolla / hauikset kp x3
- Rannekäännöt x2
Ravintopuoli:
Aamu 7.30:
Elovena kaura+kuitu 40g
Valio raejuusto 2% 200g
Sokeriton mehukeitto
Ehrmann maitorahka 250g / 2 ruispalaa+keijulevite+2 keittokinkkusiivua (kumpi parempi noista?)
Berocca tabu
2 lasia maitoa
Kouluruoka 11.45
Mitä milloinki, täys lautasellinen + leipä tai pari levitteellä
Tähän jotain ennen reeniä?
Reeni koulun jälkeen 15.30
Palkkari reenin jälkeen
Hera80 40g + Malto6 50g
Pääruoka kotona 17.00-18.00 yleens tyyliin:
Riisi/perunat
Kalaa/pihviä/kanaa
Vihanneksia
2-3 lasia maitoa
20.00
Ehrmann/Raejuusto 2%
22.00
Ehrmann/Raejuusto 2% + 2rkl rypsiöljy
Siinä syömiset. Ähky olo on yleensä aina, vaikka kovin vähän tuossa on noita kaloreita jos nuo laskis.. Eli mikä neuvoksi? Kun on semmonen olo, että menis vaan läskiksi ku syö niin että ei oo juuri koskaan nälkä. Lihasta ei oo paljoa, mutta rasvaa löytyy jo valmiiksi niin ymmärrätte varmaan turhautuneisuuteni. Mitat mitättömät 168/54. Kalorilaskuri.fi:n mukaan peruskulutus olis 1750kcal.
Bear with me here. Noob olen, mutta iteki ootte joskus ollu tässä tilanteessa, että ois mukava jos joku jaksaisi antaa rakentavia neuvoja ja ne raivoisat "lue ne valmiit postaukset tuolta ja tuolta" yms vois jättää pois, kun olen ne lukenut jo, mutta tää on mun henk koht plääni mun mitoille.
Viimeksi muokattu: