Tuntuma lihakseen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja palmu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Powerhousu sanoi:
Jep. Siinä se tulikin. Sen kyllä lisäisin, että ne maksiminopeat toistot kuuluu sinne voimanostoon. Kehonrakennuksessa ei keskitytä siihen, että joka toisto tehdään maksimaalisella nopeudella, mutta ei myöskään hidastelemaan aleta. Sellaisia sopivan ripeitä toistoja kun tekee, niin on varmaan aika hyvä.

Hyvä lisäys, en mä sentään mitään nopeuspenkkinopeuksia tarkoittanutkaan. Mutta hyvä että tarkensit, aloittelvampi ei välttämättä olisi mun viestiä ihan oikein tajunnut.

Tuli muuten kunnon pumppi yhdessä liikkeessä, nimittäin hauiskäännössä mutta pumppi tuli olkapäähän.
Tuntui pitkästä aikaa hyvältä vielä kun saisi sen pumpin hauikseen:D . Siitä se lähtee, ainakin toivottavasti:lol2:

Timba79 sanoi:
Hyvä lisäys, en mä sentään mitään nopeuspenkkinopeuksia tarkoittanutkaan. Mutta hyvä että tarkensit, aloittelvampi ei välttämättä olisi mun viestiä ihan oikein tajunnut.
No kyllähän se jo tosta selviää, kun sanoit, että tehdään niin ettei tekniikka hajoa eikä aleta hosumaan. Sanoin vaan saman asian toisella tavalla, niin menee varmasti perille.

Dantte on sanonut mielestäni hyvän kommentin liittyen kehonrakennuksen toistoihin: Painot nostetaan vaan sen takia ylös, että ne päästään laskemaan alas.

-- Edit --
Tai no hyviähän sen kaikki kommentit ovat mielestäni :D

dante nyt muutenkin kärjistää aika paljon. mitenkään negatiivista vaihetta vähättelemättä, mutta kuitenkin. kärjistämällä saa esitettyä asiansa niin, että kenellekään ei jää mitään epäselväksi. toisaalta taas ei voi olla kovin joustava. lisäksi ehdottomuus myy, koska iso lauma lampaita ottaa "ehdottomasti näin"-kommentin vakavammin, kuin "toisaalta..."-linjan.
ripeä positiivinen vaikuttaa varsin hyvin valkoisiin soluihin, joissa on suurempi kasvupotentiaali kuin punaisissa. lisäksi ripeä positiivinen on voimantuotannon kannalta aika hyvä, koska parantaa hermoston toimintaa.
mutta joo. ei ole dantea tarkoitus dissata, varmasti hänen opeillaa saa hyviä tuloksia.

pevelius sanoi:
dante nyt muutenkin kärjistää aika paljon. mitenkään negatiivista vaihetta vähättelemättä, mutta kuitenkin. kärjistämällä saa esitettyä asiansa niin, että kenellekään ei jää mitään epäselväksi. toisaalta taas ei voi olla kovin joustava. lisäksi ehdottomuus myy, koska iso lauma lampaita ottaa "ehdottomasti näin"-kommentin vakavammin, kuin "toisaalta..."-linjan.
ripeä positiivinen vaikuttaa varsin hyvin valkoisiin soluihin, joissa on suurempi kasvupotentiaali kuin punaisissa. lisäksi ripeä positiivinen on voimantuotannon kannalta aika hyvä, koska parantaa hermoston toimintaa.
mutta joo. ei ole dantea tarkoitus dissata, varmasti hänen opeillaa saa hyviä tuloksia.
No puoli vitsillähän mä näitä kommentteja heitän, mutta joka tapauksessa Dantella kyllä löytyy timanttista juttua aika paljon. DCssä noi toistot tehdään juurikin räjähtävällä positiivisella ja kontrolloidulla negatiivisella, eli ei tuota positiivista vaihettakaan vähätellä.

Mimmonen suoritustyyli on paras lihasten kasvattamiseen? Entäs sitte voiman kasvattamiseen?

Isompi paino ja helpolla mutta puhtaalla tavalla vedetään.

Pienemmät painot mutta keskittyneempi ja rankempi tyyli mikkä saa enemmän tuntumaa lihakseen.

Toistoja menee saman verran mutta keskittyneemmällä tyylillä tuntuu enemmän lihaksessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
palmu sanoi:
olisko mitään järkeä pitää pumppiviikkoa? eli treenata joka lihasta pumppiin asti eli esim. 3x20?
No ei tosta varmaan paljoa haittaakaan ole. Tuskin yksi viikko silloin tällöin ainakaan kehitystä hidastaa. Saattaa jopa antaa boostia erilaisen ärsykkeen muodossa.

Suositut

Back
Ylös Bottom