Tuntematon numero soittaa

Ikä
33
Ongelmaksi on muodostunut viime aikoina että viimeisen parin viikon ajan lähes täsmälleen
samaan aikaan aamupäivällä tulee puhelu tuntemattomasta numerosta!
Ensin en ehtinyt vastaamaan siihen mutta seuraavana päivänä ehdin ja muinakin päivinä olen ehtinyt.
Joka kerta kun vastaan niin vastapäästä ei kuulu mitään, ei mitään rapinaa tai hengitystä, ei mitään.
Ja kun vastaan puhelu on auki niin kauan kunnes laitan sen kiinni, elikkä kukaan sillä puolen ei laita kiinni.
Tänään annoin rullata 5 minuuttia ja siellä oli yhä aivan hiljaista ja linja auki.

Osaako joku sanoa mistä tälläinen voisi johtua?
Alkaa pikku hiljaa häiritsemään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ongelmaksi on muodostunut viime aikoina että viimeisen parin viikon ajan lähes täsmälleen
samaan aikaan aamupäivällä tulee puhelu tuntemattomasta numerosta!
Ensin en ehtinyt vastaamaan siihen mutta seuraavana päivänä ehdin ja muinakin päivinä olen ehtinyt.
Joka kerta kun vastaan niin vastapäästä ei kuulu mitään, ei mitään rapinaa tai hengitystä, ei mitään.
Ja kun vastaan puhelu on auki niin kauan kunnes laitan sen kiinni, elikkä kukaan sillä puolen ei laita kiinni.
Tänään annoin rullata 5 minuuttia ja siellä oli yhä aivan hiljaista ja linja auki.

Älä vastaa ens kerralla, muuten sieltä kuuluu: "Do you wanna play the game?"

Varmaan oot onnistunut jotain lapsenomaista hameväkeä ärsyttämään. Mun vinkki on et huuda niin perkeleesti siihen kun soittaa, piereskele, hauku kaikki tietämäsi pellet ja kuuntele missä vaiheessa nappaa täkyyn.

Voiskohan tässä olla kyseessä joku tällänen puhelinhuijaus systeemi ? Et soittaja odottaa, että soitat hänelle takas ja joudut sitten maksamaan tajuttomat summat siitä soitosta. Ihan sattui vaan mieleen tulemaan joten päätin ehdottaa.

Voiskohan tässä olla kyseessä joku tällänen puhelinhuijaus systeemi ? Et soittaja odottaa, että soitat hänelle takas ja joudut sitten maksamaan tajuttomat summat siitä soitosta. Ihan sattui vaan mieleen tulemaan joten päätin ehdottaa.

Tuskimpa, on suht hiljasta soitella takaisin tuntemattomaan numeroon.

Niin mutku numeroa ei näy. Lukee vaan että tuntematon numero soittaa.
outoo on ku siel on nii luonnottoman hiljaista ja se tulee joka tai joka toinen päivä melkeen minuutilleen samaan aikaan se puhelu.

Pistät kaiuttimen päälle ja katot kuinka sinnikäs tapaus siellä toisessa päässä on. Jos mennään jo luonnotoman pitkiin aikoihin, niin ottaisin puhelun puhelinoperaattorille ja kysyisin voiko asialle tehdä jotain. doubt it, mut kysyminen ei maksa mitään.

Yhdysvalloissa näitä puheluita saa tasaisin väliajoin. Yleensä kyseessä on joku firma jonka tietokone pommittaa numeroita soitoilla ja jos joku vastaa niin kytkevät myyjälle. Valitettavasti joskus tietokoneiden puheluihin vastaa enemmän ihmisiä kuin mitä on myyjiä vapaana, jolloin jää roikkumaan linjoille. Saattaa olla, että sämä säätö on rantautunut myös Suomeen. Mitä eri huijauksiin tulee, niin Suomessa ei ole oikein mahdollista tehdä niitä huijauksia, että huijataan jotakuta soittamaan takaisin. Suomessa numerosta näkee onko maksullinen, kun taas esim. Yhdysvalloissa sitä ei tiedä mistään.

Yhdysvalloissa näitä puheluita saa tasaisin väliajoin. Yleensä kyseessä on joku firma jonka tietokone pommittaa numeroita soitoilla ja jos joku vastaa niin kytkevät myyjälle. Valitettavasti joskus tietokoneiden puheluihin vastaa enemmän ihmisiä kuin mitä on myyjiä vapaana, jolloin jää roikkumaan linjoille. Saattaa olla, että sämä säätö on rantautunut myös Suomeen. Mitä eri huijauksiin tulee, niin Suomessa ei ole oikein mahdollista tehdä niitä huijauksia, että huijataan jotakuta soittamaan takaisin. Suomessa numerosta näkee onko maksullinen, kun taas esim. Yhdysvalloissa sitä ei tiedä mistään.

Juju onkin siinä kun puhelu tulee ulkomailta. Siellä ei kaikki maksulliset numerot välttämättä olekkaan yhtä selkeitä kun suomessa. Otsikoissa näitä kusetuksia oli hiljattain vaikka kuinka. Kyllä näihin ihmiset onnistu soittelemaankin.

Kauan kadoksissa ollut oikea isäsi soittelee ja toivoo kuulevansa poikansa ääntä.

Mulle on tullut useampia kertoja puhelinsoitto jostain vieraasta numerosta ja aina ku oon vastannu ni kuuluu vaa kimeä konemainen vinkasu ja puhelu katkeaa heti. Oon laittanu numeron fonecta finderiin ja yrittäny soittaa takas siihen, mutta se vaa ilmottaa että numeroa ei ole olemassa. Numero myös vaihtuu joka kerta ja siinä saattaa olla liian vähän tai liikaa numeroita. Mistäköhän vois olla kyse?

Muuten jos on tietokoneen äärellä niin nämä selviää helvetin nopeasti, pistät vaan sen numeron googleen ja yleensä samantien paukahtaa tuloksia siitä miten jollekkin toiselle on samasta numerosta soittanut. Selviää nopeasti ennen kuin puhelu on edes päättynyt.

Numero myös vaihtuu joka kerta ja siinä saattaa olla liian vähän tai liikaa numeroita. Mistäköhän vois olla kyse?

Ei välttämättä tähän liity mitenkään, mutta "Bluffmycall"illa saa soitettua mistä tahansa rändom/feikkinumerosta. Sisältää myös äänenmuutossoftan. Löytyy jo melkein joka kännyalustalle ilmaiseksi (pl. nokia..)

Mikä puhelin sulla on?

Muistaisin, että joku oli tehnyt rikosilmoituksen tämän kaltaisesta asiasta (luin meidän omalta foorumilta asiasta). Loppujen lopuksi kävi ilmi, että kukaan henkilö ei soittanut tälle rikosilmoituksen tehneelle "asianomistajalle", vaan kysymys oli jostain tiettyyn puhelinmerkkiin/-malliin liittyvästä ongelmasta. Se puhelin soitti ikäänkuin itse itselleen tai jotain vastaavaa. Muistaakseni kyse oli Samsungin tai Sonyn puhelimesta tai jostain S-kirjaimella alkavasta. Jos muistan ensi viikolla, niin voin yrittää etsiä tuon kirjoituksen ja perehtyä vähän tarkemmin siihen.

Mulle kerran soitti jonku kunnan automaatti puhelin. En nyt muista et mikä kunta oli kyseessä, mut yleensä ku vastasin niin siel oli vaan ihan hiljasta. Numerotiedustelusta sain siis selville et se oli joku kunnan puhelinnumero. Kahen viikon ajan sieltä soitettiin päivittäin ,melkeen samaan aikaan yleensä. Yleensä sile luurin toisessa päässä oli siis ihan hiljasta, mut joskus automaattinen ääni hoki jotain TURVAHÄLYTYS, TURVAHÄLYTYS...:)

Just hommasin uuden Samsung S5600. Vois olla se sit?
Soitin liittymän asiakas neuvontaan ja sanoivat ettei voi kertoa kuka soittaja on

Mullekkin soitti eilen joku tuntemattomasta numerosta! Tosin puhelun kesto oli vain 4 sekuntia. Vastasin niin oli hiiren hiljaista, rupesin päästeleen pieruääniä niin sitten se katkesi..

Ainiin ja puhelin on Samsung Jet S8000

Mä en ikinä vastaa tuntemattomaan numeroon, laitan luurin korvaan tai annan soida. Jos ei runkkarit uskalla soittaa omalla numerolla niin turha edes vaivautua vastaamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom