Tunnustan...

Mitenkäs.. voinko tunnustaa mun serkun puolesta kun se ei vieläkään kehtaa myöntää kun junnuna paskoi meidän papan ojaan (oon tehnyt sitä aikuisenakin - en kyllä siihen papan ojaan- , niin mitä hävettävää siinä on jos 7v paskoo pihalle?)

Ite olen kanssa kaupasta vähän namuja vienyt..

Heitettiin junnuna naapurin laskut jontkaan :o Ihmettelen miksen ole saanu kaikista toilailuista huolimatta kummemmin turpaan junnuna :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tunnustan juoneeni Fairya känniunissani silloisella ihastuksellani. Toiste en päässyt yöksi, kun hän luuli että käytän huumeita tämän episodin jälkeen. :(

Muutama vuosi siitä hän olisi halunnut tehdä lähempää tuttavuutta uudelleen, kun sattumalta törmättiin. Annoin pakit.

- Olen kivittänyt lapsena linnunpesän alas, jossa oli muutama elävä linnunpoikanen. Yritin hyvittää tekoani ja hain Siwasta keksejä linnuille syötäväksi, eivät kelvanneet :(

- Olen penskana ollut paatunut myymälävaras

- Väärennökset ovat myös myös minun alaani

Tunnustan parisen vuotta vanhan jäynän! Oltiin kaverin kanssa aiheuttamassa yleistä härdelliä lähikulmilla, kun mieleen pilkahti ajatus, että kannetaan lehtiroskis johonkin talon terassille, kaadetaan se ja soitetaan ovikelloa. Näin tehtiin ja räkäistä pikkupojan naurua päästellen juostiin karkuun. No, puolisen tuntia tästä eräs mies pysäytti meidät pyöriemme selästä ja alkoi kysellä, että oltiinko me käyty häiritsemässä heidän iltaa? Me tietysti esitettiin tietämättömiä ja ihmeteltiin kuka sellaista muka tekisi. Mies kuitenkin otti meidän puhelin-numerot mukaansa ja sanoi "jos te olette siellä käyneet niin menette siivoomaan sotkut ja asia on sillä selvä!" Eihän me sinne todellakaan uskallettu takaisin mennä, kun ikääkin oli jotain 12v. Mies joka meidät pysäytti näytti ainakin sillon aikas rotevalta, että jostunnistat itsesi tästä niin tunnustus on tehty!
Nyt, kun alkaa miettimään, niin näitä jäyniähän on tullut tehtyä ihan törkeän paljon!
Jatko-osa käsitelköön jäynää: "Miten saada yhdistelmä rekka kääntymään kaksikaistaisella tiellä ilman pakottavaa tarvetta."

Kilttinä poikana ei äkkiseltään tule mieleen mitään tunnustettavaa. Toki jotain pientä on tullut tehtyä silloin kun kivekset eivät vielä olleet laskeutuneet. Liikkuvien autojen pommittamista lumipalloilla tai tuntemattoman asunnon ovikellon pimpottamista alkuyöstä, heti liueten salamana paikalta.

Helvetin kusipäistä porukkaa näkyy täällä kirjoittelevan. Saako toisten elämän hankaloittamisesta jotain tyydytystä vai? Jäynäilyä toki saa harrastaa mutta toisen omaisuuden vahingoittaminen on naurettavan lapsellista. "Mutku mä olin kännissä."

Ei helkkari, tästähän saa loistavan eufemismin lähes mille tahansa tuhmalle toiminnalle!

"Olin juuri hiomassa sorsaa, kun mutsi käveli yllättäen huoneeseen"...

Heheh, ihan sama tuli mieleen.

Löysin ala-asteella täyden tupakka-askin ja poikkasin kaikki tupakat. Jos olisin tajunnu myydä sen niin olisin saanu rahat yhteen pokemonkorttipakettiin :(

No, musta ei tullukkaa myyntimiestä.

Tulipa mieleen muutama muu jäynä tässä kun luki noita muiden tekemiä.

Tuli teininä ammuskeltua herneitä sellasella henkariputki/kumihanska yhdistelmällä autoja , samoin lumipalloja tuli heiteltyä autoihin silloilta , välillä jouduttiin juoksemaan aivan paskat housussa kun autot heitti uparit ja lähti etsimään.

Sit yhtenä jussina oltiin leirintä alueella teltalla ja keksin pienessä humalassa teltassa että kusen kaljapulloon ja laitan korkin takas kiinni. Avasin siis pulloja niin että korkin sai painettua takas kiinni ja täytin useamman pullon kusella. Sit yöllä kävin laittamassa ne "avaamattomat" kusipullot yhden puun juurelle ja kas. Aamuun mennessä ne oli hävinneet :D

Tulipa mieleen muutama muu jäynä tässä kun luki noita muiden tekemiä.

Tuli teininä ammuskeltua herneitä sellasella henkariputki/kumihanska yhdistelmällä autoja , samoin lumipalloja tuli heiteltyä autoihin silloilta , välillä jouduttiin juoksemaan aivan paskat housussa kun autot heitti uparit ja lähti etsimään.

Good times... :)

Milloin rikokset muuten vanhenee? Onko se 6v

"Vanhenemisajan pituus on yleensä porrastettu rikoksesta määrätyn enimmäisrangaistuksen mukaan. Jos rikoksesta voi seurata elinkautisrangaistus, se ei vanhene. Myöskään rikokset ihmisyyttä tai rauhaa vastaan eivät vanhene riippumatta siitä, mikä on ankarin mahdollinen niistä seuraava rangaistus.

Syyttäjällä on mahdollisuus hakea tuomioistuimelta pidennystä syyteoikeuden vanhenemisaikaan. Vanhenemista voidaan siirtää kerran yhdellä vuodella, mikäli erittäin tärkeä yleinen etu vaatii syytteen nostamista ."

Kaipa tässä täytyy nyt sitten itsekkin avautua...

Oli kaunis heinäkuinen päivä ja oltiin päätetty lähteä kolmen kaverin kanssa järvelle soutelemaan. Pari tuntia soudeltuamme Martin yllätti hirveä paskahätä. No, allekirjoittaneen ideasta etsittiin sitten pieni tyhjä saari, kaadettiin koivu repimällä se maasta juurineen ja tehtiin siitä riuku kahden kallion väliin, siten että eteen avautui kaunis järvimaisema. Testiajoin riun itse ja olin hyvin ylpeä tuotoksestani, samalla kuitenkin ihmettelin miten ihmeessä siinä kallioilla kasvoi tulppaaneja yms... Sitten oli Martin vuoro päästää pyyttonit valloilleen, menimme muiden kanssa takaisin valmistelemaan soutuvenettämme lähtöön. Heti päästyämme takaisin veneeseen kuului riun luota järkyttävää huutoa. Juoksimme muiden kanssa katsomaan mitä oli tapahtunut. Martti oli ollut pyyhkimässä persettään irroittamiinsa tulppaaninlehtiin ja kalastuksenvalvoja oli yllättänyt hänet itseteosta. Aikamme kuunneltuamme huutoa, selvisi, että kyseessä oli kyseisen kalastuksenvalvojan vaimon "puutarha" ja heidän mökkinsä sijaitsi siinä aivan näköetäisyydellä. Hirveissä kuumotuksissa sitten soudettiin poikien kanssa takaisin laiturille...

Huh, että helpotti, pahoittelut "kalastuksenvalvojalle" jos nyt luet tätä. :D

Joskus aikoja sitten isi oli koneella kunnes yht äkkiä ovi räsähtää auki, reppu lentää eteiseen ja downing 7 vee ryntää iskän luokse ja pamauttaa: "isi tiiät sie mikä on pillu? miepä tiiän!". Oli ilmeisesti isot pojat pitäny koulussa jonkinlaisen luennon naisen anatomiasta... itse en tapahtumaa muista mutta iskä muistaa ja nauraa vieläkin.

täällä näköjään paljon "tunnustetaan" 5-8 vuotiaina tehtyjä rikoksia. Vaikka ei tapahtunut itselleni jaan täällä koska juttu on ainakin allekirjoittaneesta hulvattoman hauska. Eletään 70-80 lukujen taitetta. Kaverit on noin 7v ja heittää lumppareilla ohiajavaa poliisiautoa. Poliisiauto vetää liinat kiinni ja molemmat poliisit ryntäävät ulos autosta. Pikkupojat pakenevat henkensä edestä metsään, mutta aikuiset poliisit juoksevat heidät helposti kiinni. Sinivuokot laittavat pikkupojat riviin ja sanovat nyt jo itkua nieleskeleville kersoille "tajuatteko te millään tasolla kuinka vakavaan rikokseen olette syyllistyneet?". Pojat kakoo että "ei me tarkoitettu, luvataan että ei tehdä enää jne jne". Poliisit sanovat että "tässä on ei nyt selittelyt auta, virkavallan vastustaminen on niin vakava rikos että te saatte tästä ELINKAUTISEN vankeustuomion, ettekä koskaan enää näe isää ja äitiä". Tässä vaiheessa pojat purskahtaa kaikki itkuun. Poliisit sanovat "no kun vaikutatte noin katuvilta niin menkööt nyt mutta seuraavasta lumpparinheitosta seuraa sitten oikeasti elinkautinen linnatuomio". Että näin ennenvanhaan.

Viitisen vuotta sitten armeijassa tuo kulki edelleen kuuma kuppi -nimellä ja oli välillä oikein mukavaa ajan vietettä leireillä.

e: Ja taisinpa tuon tehdä tutuksi entiselle emännällekin.

Nuorempana tuli pöllittyä monet röökit faijan takintaskusta, jälkikäteen kyllä ostin hänelle täyden askin hyvitykseksi mutta silti hävettää.

eilen M/S Baltic Princess olin ihan hirveen humalassa ja se olin minä joka tiputti kaljatölkit ihmisten jalkoihin kun oltiin poistumassa aluksesta...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom