Tunnustan...

tunnustan otin kerran pienen lapsen polkupyörän ja laskin alamäen ja jätin siihen. olen oksentanut kaverin autoon. olen kussut helvetin monesti julkisella paikalla. melunnut linja autosa kovaa kusihätääni. ruokkinut sorsia suolasilla ranskalaisilla(ne näytti nälkäsille)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-Olen ajanut autolla vesi/loska lätäköstä jotta ihmiset pyörätiellä kastuisivat.
-Olen satuillut baarissa(Ja ties missä) tähdet ja taivaat jotta saan pesää ja saanutkin, sitten aamulla vähin äänin huspois.
-Olen pettänyt jäämättä koskaan kiinni.
-Olen lyöny täysin ilman syytä(mut sillei et tiesin mitä teen) ei käyny kuinkaa :)
-Olen paskonut housuun 2* yli 15v:nä (hätäkakki) :)
-Olen ollut kännissä töissä(tai siis krapulassa, mutta edelleen kännissä)
-Olen heittänyt mällit objekteille jota toiset ihmiset käyttää. (Lue hammasharja).(siitäs sai sekin mulkku)

-Olen ottanut peilikuvia:eek:
-Olen runkannut työpaikka, työaikana sekä työkaverin paikalla ollessa.
-Olen kussut monesti yleisillä paikoilla

lisää tunnustettavaa:
-olen ottanut salilla paidan pois ja ihaillut hauiksiani(salil ei ollu ketään)
-olen kerännyt ranskalaisia grillinlattialta
-ajanut kännisä mopola(erittäin tyhmää)
-piilo vittuillu mannelle, onneks ei tajunnu
-lisäks en kehtaa mennä kohta sinne grillil.ku aina tullee kyylättyä niitte myyjien perseitä

Ollessani aiemmin yliopistolla tutkijana läksimme kaverin kanssa juopotteluillan aikana hakemaan laitokselta pirtua. Siinähän sitten saatiin kuningasidea ja piti yrittää ottaa kopiokoneella kuva perseestä. Noh, muuten hyvä, mutta sen koneen lasi halkesi kun tuli istahdettua turhan raskaasti. Maanantaina syytin sitten kiinalaisia tutkijoita asiasta. Vakuutus korvasi.

-Olen kussut yleisellä paikalla ties kuinka monesti (Jotain pahaa) ? :D
-Olen ajanut autolla ja mopolla ympäripäissään jäämättä kiinni
-Olen juonut kaverin kaljat ja syyttänyt toisia
-Olen ajanut kortitta kaikilla mahdollisilla vermekkeillä :D Lasketaanko muuten Lossi näihin vehkeisiin?
-Olen varastanut kaupasta nuorempana, ehkä joskus vanhempana kun kauhee himo jotain :)
-Olen ottanut perseeni kuvia samanlaisella koneella kun viltteri jo tunnusti tehneensä
-Minulla "saattoi" olla jotain juttua kaverin muijan kanssa, tiedän olen kusipää, mutta kaveri vehtas silloin aivan toisen kans :D
-Olin yläasteen päättäjäisissä aivan päissään
-Pidän veljeni kummitätiä aivan jumalattomana MILF:nä, ENKÄ SUOTTA!
-Tunnustan kusseeni pyykin pesukoneeseen pyhätunturin hotellilla jossa oli lakanat ja pesusta tulossa
-Tunnustan pitäväni itseäni parempana ihmisenä kuin keskiverto suomalainen on
-Tunnustan varastaneeni monta pyörää kun päissään pitäny päästä paikasta A- paikkaan B
-Tunnustan vihaavani poliiseja
-Tunnustan tykkääväni kaverini äidistä SIllä lailla ;)

Ja lopuksi tunnustan että en tänään ollu lähteä salille, mutta kävin silti, väsytti aivan perkeleesti :D

Nooh :D Olihan siinä hommaa, aini siihen liitty murtautuminenkin Eli
Tunnustan murtautuneeni lossiin!

-Olen kussut yleisellä paikalla ties kuinka monesti (Jotain pahaa) ? :D
-Olen ajanut autolla ja mopolla ympäripäissään jäämättä kiinni
-Olen juonut kaverin kaljat ja syyttänyt toisia
-Olen ajanut kortitta kaikilla mahdollisilla vermekkeillä :D Lasketaanko muuten Lossi näihin vehkeisiin?
-Olen varastanut kaupasta nuorempana, ehkä joskus vanhempana kun kauhee himo jotain :)
-Olen ottanut perseeni kuvia samanlaisella koneella kun viltteri jo tunnusti tehneensä
-Minulla "saattoi" olla jotain juttua kaverin muijan kanssa, tiedän olen kusipää, mutta kaveri vehtas silloin aivan toisen kans :D
-Olin yläasteen päättäjäisissä aivan päissään
-Pidän veljeni kummitätiä aivan jumalattomana MILF:nä, ENKÄ SUOTTA!
-Tunnustan kusseeni pyykin pesukoneeseen pyhätunturin hotellilla jossa oli lakanat ja pesusta tulossa
-Tunnustan pitäväni itseäni parempana ihmisenä kuin keskiverto suomalainen on
-Tunnustan varastaneeni monta pyörää kun päissään pitäny päästä paikasta A- paikkaan B
-Tunnustan vihaavani poliiseja
-Tunnustan tykkääväni kaverini äidistä SIllä lailla ;)

Ja lopuksi tunnustan että en tänään ollu lähteä salille, mutta kävin silti, väsytti aivan perkeleesti :D

Sen enempiä jeesustelematta tuo tummennettu kyllä kruunasi listan.

Eiks suurin osa (jopa joku 75%??) ihmisistä itseään muita parempana/fiksumpana?
No varmasti mutta siis tarkoitin sitä että tuo lause ja listan tunnustukset ovat "ehkä" joidenkin mielessä pienessä ristiriidassa keskenään.

Tunnustan.

-olen kaahaillut MP:llä usein "mutkapätkillä" yli 180km/h keskinopeutta
-kussut kännissä autojen oven kahvoihin,konepellille,grilleihin..
-jäädyttänyt naapurin postilaatikon ja roskiksen pienempänä
-tarjoillut baarissa jollekkin "hieman" kusella lantrattua kossubatteryä ->hyvin näytti maistuvan :kippis1:

Mika, minä pöllein sun ritari ässä pikku-auton. Tapahtui joskus 1985. Kylläpä helpotti.

-Olen ajanut autolla vesi/loska lätäköstä jotta ihmiset pyörätiellä kastuisivat.
-Olen ollut kännissä töissä(tai siis krapulassa, mutta edelleen kännissä)

Itsellä aika samat..

:nolo: Oon ajanu autolla tiellä, ja katoin taustapeilistä että tosi hyvännäkönen nainen kävelee just tien yli, ja ku mun lintassa suihkii pesimet vähän miten sattuu, ni jostain kumman mielijohteesta ruiskin lasinpesunesteet sen päälle. Ei kattonu kauheen hyvällä;)

Kerran sattu tapaus autokolari, ku vielä olin just tullu pankista maksamasta yli 1000 euron laskua, ja sitte vitutti törkeesti, potkaisin ihan vitun lujaa vastapuolen autoa siihe lommoon mikä siihi oli tullu, jalkaan sattui aivan vitusti, ja se tuli tosi kipeäksi..Vitutuksessa kotona heitin pari kolmiolääkettä huivii, vedin samantien kaks puolikkaan lonkeroa päälle, ja menin töihi. Töissä pomo ihmetteli, et mikä on ku oot noin poissaoleva ja tosi hitaalla,
Sitte kerran intouduin vähän juomaa ja aamul töihin, ni se vaa pisti mut kokopäiväks siivoamaa pullohuonetta;) Ol kyl kunnon oksennuskännitki, et varmaa hais vanha viina;)

Nii joo.. oon mä pistäny kännissä paskaksi kaks läppäriä kaatamalla kaljat näppikselle.. Kertaakaa en oo jääny kiinni;)

e: ja pahin laiton teko mitä oon suomessa tehny, ajoin autolla 208kmh lahti-heinolavälillä, ja hiljennellessä 180km/h poliisia vastaan. ei näköjää ollu tutka päällä
Nopeuskameraan oon vetäny gps:n mukaan 178kmh. ulkomailta ei sakot oo vielä ainakaa seurannu. Kerran ajoin Hollanninläpi 180kmh, ties kuinka monesta keskinopeusmittarista..
Nii ja 80kmh alueella vedin sateessa 175 viime kesänä, ja läks nättii nelipyöräluistoo mutkassa. ja samalla tiellä vedin 180asteen spinnin mutkassa talvella@110kmh

nii ja heti kortin saatua meinas mennä t-risteyksee kolmenkympin alueella jarrutus pitkäksi, 150kmh ajoin.
(suht pitkä suora, eikä siin oo mitää syytä miks siin pitäis muka ollu 30kmh, ei ees omakotitaloja juurikaa eikä mitää, teollisuusalue)

e2: etten nyt vaikuta ihan täyskahjolta, niin en mä enää nykyää aja koskaa alle 100kmh teillä mitään ylinopeuksia, enkä oo koko kesänä ku 1 kerran ajanu ylinopeutta. Piikkiaikoina sitte oliki kahva kaakossa aika koko ajan joka paikassa.. ja mitähä käy, ku saan rahaa ostaa +300 hevosvoimasen..

Tunnustan.

-Paskantaneeni keskustassa asuvan homon pedofiiliparturin rappusille toissakesän juhannuksena :D.
-Ottaneeni molostani kuvan toisen puhelimella ja laittanut sen taustakuvaksi.
-Olleeni vauvapissalla housut kintuissa tielle päin parin kaverin kanssa keskellä talvea. Oltiin tulossa Elastisen keikalta (en pidä sen ihmeemmin kyseisestä artistista, porukan mukana lähin, ja ehkä tussun toivossa:D) ja kun show loppu, lähdettiin autolla toisina sieltä ja kauhee jono takana ja bussi edessä. Ohitettiin bussi, jolloin avattiin ikkunat ja paljaat perskinkut ulos ikkunoista, jolloin bussikuski heitti valot pois päältä. Otettiin sitten vähän etumatkaa ja joku sano että käydään kusella, ja niin sitte tehtiinkin, helikopterit loppuefekteinä.

Tänään oli varmasti lähinpänä että löisin toista ihmistä, pelattiin harraste jalkapalloa turnauksessa ja joku liuhuletti roikkuin kädessäni pitkään kun pääsin läpi, pistin jarrut pohjaan ja tönäsin ukon vittuun, ja tää alkoi huutamaan että "mitä vittua, no anna tulla, no vittu ANNA TULLA" sekunnin tuhannesosan olin jo lyömässä. no päädyin nauramaan kaverille naama kiinni tämä naamassa. Vittu että oli lähellä....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom