Warheart Liittynyt 17.5.2003 Viestejä 774 23.8.2003 #21 Tuossa joku aamu kun katselin TV:tä, jossakin ohjelmassa puhuttiin ortoreksiasta. Esimerkkinä mainittiin juuri kehonrakentajat.
Tuossa joku aamu kun katselin TV:tä, jossakin ohjelmassa puhuttiin ortoreksiasta. Esimerkkinä mainittiin juuri kehonrakentajat.
gentle_giant Liittynyt 3.2.2003 Viestejä 18 23.8.2003 #22 Jokseenkin paradoksaalinen sairaus, jos halu syödä mahdollisimman terveellisesti voi johtaa kuolemaan... Eikö siihen terveellisyyteen liity se ruoan määräkin aika oleellisesti? Tai niin olen vähän kuullut puhuttavan.
Jokseenkin paradoksaalinen sairaus, jos halu syödä mahdollisimman terveellisesti voi johtaa kuolemaan... Eikö siihen terveellisyyteen liity se ruoan määräkin aika oleellisesti? Tai niin olen vähän kuullut puhuttavan.
Welho Liittynyt 23.3.2003 Viestejä 104 23.8.2003 #23 Jotenkin outoa että tossa oli toi ortorektikko siis kiinnittää huomionsa määrän sijasta laatuun= Eli siis ruokailua voi vain säädellä määrää vähentämällä tai lisäämällä ahaa. Taitaa olla aika fakillinen ortoreksia päällä mulla.
Jotenkin outoa että tossa oli toi ortorektikko siis kiinnittää huomionsa määrän sijasta laatuun= Eli siis ruokailua voi vain säädellä määrää vähentämällä tai lisäämällä ahaa. Taitaa olla aika fakillinen ortoreksia päällä mulla.