Tunnettu pedofiili nähty keski-suomessa

Asuu täällä suolahdessa nykyään?.. Ilmeisesti kaupunki jostain ihmeen syystä antanu sille kämpän!!

Just, helvetin hieno homma. Vielä vähän aikaa sitten salikaveri kertoi kun toi äijä oli lähellä niiden taloa pyörinyt Laukaassa. Syksyllä se oli Jyväskylässä ja kaikki lähikunnat on kohta ilmeisesti jo kierretty.
Eipä tuota äijää saa oikeastaan millään poiskaan. Psykiatrinen hoito käy kalliiksi eikä sitä voi oikein pidättää kun ei oo perusteita (Suomen lain mukaan kuninkaaksi pukeutunut tuomittu pedofiili ala-asteen vieressä on ihan ok juttu).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis tuohan on aivan ilmiselvästi mielisairas tyyppi. Vaarallinen sellainen. Mitä se tekee vapaana? Jonnekin mielisairaalaan, ennen kuin se raiskaa taas jonkun tai joku perheenisä ottaa oikeuden omiin käsiinsä.

Mutta kun tolla puustisella on kait "faneja", eli se ite ei kerkee joka paikkaan viittoinensa ja kruunuinensa. Tätä meidän uskonnon ope vähän meinas...

Siis tuohan on aivan ilmiselvästi mielisairas tyyppi. Vaarallinen sellainen. Mitä se tekee vapaana? Jonnekin mielisairaalaan, ennen kuin se raiskaa taas jonkun tai joku perheenisä ottaa oikeuden omiin käsiinsä.

Niinpä.. Mielisairaala ainoa oikea paikka! Mutta suomessa ei voi ketään pakkohoitoon laittaa jollei tee jotain vakavaa rikosta!! Näin meillä suomessa..:curs:

jos se on kerran vähän reppana ja pitää lapsista ja esiintymisasuista niin sitä vois auttaa sopeutuun yhteiskuntaan repimällä vittuun ne pätmänkledjut ja kiskasta sille pukin vermeet päälle ja viedä se johkin ostoshelvettiin esiintyyn pukkina ja tuomaan joulumieltä lapsille ja muillekin

Tän päivän keskisuomalaisessa luki "...pukeutuu esimerkiksi piispaksi, kuninkaaksi tai muuksi arvohenkilöksi ja on eritysesti kiinnostunut lapsista.....Poliisin mukaan tätä kulkijaa ei ole tuomittu mistään rikoksesta."

Tän päivän keskisuomalaisessa luki "...pukeutuu esimerkiksi piispaksi, kuninkaaksi tai muuksi arvohenkilöksi ja on eritysesti kiinnostunut lapsista.....Poliisin mukaan tätä kulkijaa ei ole tuomittu mistään rikoksesta."

Kyllä on.. 2v 10kk Lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

Tulisikin..
Pääsis kokeileen onko KB treeneissä opittu mitään :hyper:
Varsinki, jos sattuu lähellekkään mun tytärtä..:whip: :curs:

Taidat ollakin astetta kovempi kaveri. Lisäksi kyseinen henkilö ei ole kiinnostunut pikkutytöistä eli voit olla huoleti.

"Jep, minä, vanha erakkomunkki Antti Puustinen, olen mennyt KIHLOIHIN erään ulkomaisen 13-vuotiaan Paavali-pojan kanssa, joka on täsmälleen samannäköinen kuin Joseph McManners ylläolevilla videolinkeillä – hän on se Paavalin toinen tulemus, josta puhun. Viiden vuoden kuluttua hän tulee Suomeen asumaan kanssani elämän loppuun saakka."¨

:rolleyes: ??

"Jep, minä, vanha erakkomunkki Antti Puustinen, olen mennyt KIHLOIHIN erään ulkomaisen 13-vuotiaan Paavali-pojan kanssa, joka on täsmälleen samannäköinen kuin Joseph McManners ylläolevilla videolinkeillä – hän on se Paavalin toinen tulemus, josta puhun. Viiden vuoden kuluttua hän tulee Suomeen asumaan kanssani elämän loppuun saakka."¨

:rolleyes: ??

Voi ristus sanon minä! :curs: Noilla muutenki lapsiin kohdistuvilla rikoksilla on ihan liian löyhät tuomiot. :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom