Tumma proteiinipasta!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Noufear
  • Aloitettu Aloitettu
Äskettäisellä kauppareissulla tein uskomattoman löydön..

Nimittäin löytyi Torino pastaa nimellä Tumma proteiini pasta plus...

R-arvot/100g:
Protsku 23g!!:rock:
HH 53
Rasva 3,7
+
hivenaineet ja mineraalit

Tuli ainakin mun ykkös pasta tästä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tais olla 1,40 eskoa

Tästä on pari aikaisempaakin ketjua. Ensimmäinen syksyltä 2005. Searchillahan nuo olisi löytyneet..

Proteiinipasta

Proteiinipasta osa 2

Enivei, maku ei ole mun mielestä kyllä mistään kotoisin ja jäävät jotenkin kuvottavan koviksi.

Kyseiset kuuluvat myös mun ruokahetkiin. Makaroni lemppariruokana, ni loistavaa et on tämmönen tullu kauppoihin! Ja maku on hyvä mun mielestä.
Suosittelen! :rock:

Hirvittävän makuisiahan nuo ovat, ja proteiinin lähdekään ei taida olla parhaasta päästä. Ennemmin ostan tavallista tummaa pastaa ja lisään ateriaan hieman raejuustoa tai lihaa...

Ihan hyvää se minusta on. Ei tosin yhtä silkinpehmeää koostumukseltaan kuin durum-pasta, mutta en mie mitään mainittavia makueroja ole huomannut. Voipi johtua tosin kastikkeistanikin ettei pasta juuri maistu läpi...

Noissa on myös kuitua paljon ja normipastaa parempi glykeeminen indeksi.

edit. Suomalaisittain vetelän pehmeäksi keitetty pasta on muutenkin "vääräoppista". Italiassa pasta tarkoituksella yleensä jätetään al dente eli hieman kovemmaksi.

Kyllä opiskelijana ennemmin ostan ihan sitä torinon normaalia tummaa pastaa. Maksaa 50senttiä / pussi ja on ihan ok. Kasvisperäistä protskuahan tuo on, joten ei voi kovin ihmeitä odotella. Muutenhan tässä voisikin alkaa kasvissyöjä-bodariksi. :D

Meillä on äippä tehny jo pari vuotta melkee tosta just extraroheiini pastasta makaronilaatikkoa.
Onkohan se just toi minkä kyljessä on se makaronilaatikko-ohje mitä meilläkin käytetään... Enivei, suosittelen :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom