- Liittynyt
- 27.5.2003
- Viestejä
- 990
Tervehdys.
Mulla on tuollainen 13 kk ikäinen tulostin, joka meni niin ikävästi tukkoon ettei sitä omin voimin saa korjattua. (Vikaantuminen tapahtui jo muutaman kk sitten, mutta en ole ennättänyt asiaa hoitaa, kyllä harmittaa)
Takuuaika tuolla kuitenkin taitaa olla vain 12 kk. Meneeköhän korjaus vielä takuun/odotetun "eliniän" piikkiin vai joutuuko tuosta nyt jotain maksamaankin?
Ja jotta tilanne olisi vielä hiukan hankalampi, olen piilottanut alkuperäisen kuitin jonnekkin. Ainakain aikaisemmin olen takuuasiat saanut hoidettua nettipankista tulostetulla maksukuitilla. Nyt kuitenkin osto on tapahtunut prismasta ja huollon hoitaa joku aivan muu taho. Pitäisikö tuoho lisäksi saada prismalta joku uusi kuitti/todistus?
edit- Eihän tää nyt ihan oikeaan paikkaankaan mennyt..
Mulla on tuollainen 13 kk ikäinen tulostin, joka meni niin ikävästi tukkoon ettei sitä omin voimin saa korjattua. (Vikaantuminen tapahtui jo muutaman kk sitten, mutta en ole ennättänyt asiaa hoitaa, kyllä harmittaa)
Takuuaika tuolla kuitenkin taitaa olla vain 12 kk. Meneeköhän korjaus vielä takuun/odotetun "eliniän" piikkiin vai joutuuko tuosta nyt jotain maksamaankin?
Ja jotta tilanne olisi vielä hiukan hankalampi, olen piilottanut alkuperäisen kuitin jonnekkin. Ainakain aikaisemmin olen takuuasiat saanut hoidettua nettipankista tulostetulla maksukuitilla. Nyt kuitenkin osto on tapahtunut prismasta ja huollon hoitaa joku aivan muu taho. Pitäisikö tuoho lisäksi saada prismalta joku uusi kuitti/todistus?
edit- Eihän tää nyt ihan oikeaan paikkaankaan mennyt..