Tulostimeen mustetta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja japa
  • Aloitettu Aloitettu
Mistä ihmiset ostavat tulostimeensä värit vai vaihtavatko aina uuden tulostimen kun vanhasta värit loppuvat? Kun joihinkin tulostimiin näkyy värit maksvan varsin paljon ja melkein halvemmalla saa uuden tulostimen. Onko kellään kokemusta tuosta Inkclub firmasta? Toimiiko niiden väri/muste patruunat? Sehän ei velvoita mihinkään mutta sieltä saa edullisesti värit/musteet? Tietenkin tilaamalla saksasta mutta sieltä pitäisi oikeastaan sitten tilata suuri erä kerralla ja käy kuitenkin niin kuin edellisellä tulostimella että se simahti ja jäi sitten joku 5 pakettia käyttämättä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uusien tulostimien patit ovat ns. vajaatäyttöpatruunoita. Kun ajatellaan että uusi setti alkuperäisiä musteita maksaa enemmän kuin uusi tulostin (melkein) niin pakkohan niiden on vajaat patit laittaa uuteen printteriin.

Nuo tarvikemusteet jakavat kovasti mielipiteitä. Jos omistat Epson merkkisen tulostimen en suosittele noita. Muut taas missä patin mukana tulee uusi tulostuspääkin voi kokeilla.

Nämä ovat sitten minun omia mielipiteitä ja kokemuksia. Yhden epsonin jyräytin tukkoon tarvikemusteella kun ajattelin säästää muutaman hassun euron...

Itse päädyin mustavalko lasertulostimeen kun niitä saa jo hyvin alle 100 euron. Yksi tai kaksi mustepatruunaa uusiksi niin olet jo käyttänyt saman verran kuin laser maksaa.

Minulla oli siis mustetulostin jonka kannoin roskikseen kalliiden patruunoiden takia.

Itse päädyin mustavalko lasertulostimeen kun niitä saa jo hyvin alle 100 euron. Yksi tai kaksi mustepatruunaa uusiksi niin olet jo käyttänyt saman verran kuin laser maksaa.

Minulla oli siis mustetulostin jonka kannoin roskikseen kalliiden patruunoiden takia.

Tietysti riippuu siitä mitä tulostaa. Jos tekstiä on 95% niin mv-laser ehdottomasti. Eikä jämähdä pati käyttämättömyyden takia. Jos taas värikuvia ja löytyy hilloa niin voisi harkita myös 4v-laseria. Muuten suihkari on käytännössä ainoa vaihtoehto. Toki suihkari ja laseri voi olla rinnan, mutta suihkarilla pitäisi vähintään kerran viikossa tulostaa kaikilla väreillä ettei mene tukkoon.

Nuo tarvikemusteet jakavat kovasti mielipiteitä. Jos omistat Epson merkkisen tulostimen en suosittele noita. Muut taas missä patin mukana tulee uusi tulostuspääkin voi kokeilla.

Nämä ovat sitten minun omia mielipiteitä ja kokemuksia. Yhden epsonin jyräytin tukkoon tarvikemusteella kun ajattelin säästää muutaman hassun euron...

_o/ sama kokemus, tosin en tiedä johtuuko itse musteista vai käyttämättömyydestä että meni tuhruksi. Itse Inkclub firmana vaikuttaa luotettavalta, toimitus ja myös takuu on hyviksi havaittu.

_o/ sama kokemus, tosin en tiedä johtuuko itse musteista vai käyttämättömyydestä että meni tuhruksi. Itse Inkclub firmana vaikuttaa luotettavalta, toimitus ja myös takuu on hyviksi havaittu.

Tilasin tuolta InkClubista mustetta omaan Kanuunaani (Canon) ja hyvin tuli perille ja hyvin on mustekkin toiminut :)

Kvaannoneissa taitaa tulla patin mukana uusi tulostuspää? Joten se ei ole niin tarkka silloin minkälaista lirua sieltä tunkee.

Värilaseriakin saa alle kahden sadan, jokainen väri omassa kasetissaan joten ei tartte vaihtaa kaikkia kerralla kun yksi loppuu, kuten monissa musteruiskuissa.

Oon tilaillu wesellcd:stä. 2,5-4e patruuna. Onhan noita muitakin halpoja mestoja. Tosin vain ulkomailla.

Edit: Oon käyttäny vain tarvike musteita enkä tulosta valokuvia. Tossa hommassa toimii. Luultavasti samaa tavaraa kuin Finninkin ja Inkclubin tarvikkeet.

Kerran oon tilannu inkclubista. väri toimi muuten ihan hyvin mutta aina kun sammutit ja laitoit uudestaan päälle tulostin luuli että siinä on uusi väri ja rupesi tulostamaan testi/suuntaus sivua. otin väripatruunan irti ja katsoin kontaktipintoja niin ne oli ihan loppu eli patruuna oli täytetty liian monta kertaa. Otin yhteyttä inkclubiin niin ne lähetti uuden ja vanha piti lähettää takaisin. Eli sinänsä hyvää palvelua. seuraavalla kerralla luultavasti ostan tohon hp tulostimeen verkkokaupasta twin-packin. kpl hinta on aika sama kuin inkclubin tarvike patruunoissa ja saa ainakin uuden ja hp:n oman patruunan.

Nostetaan ylös: eli onko kokemuksia tästä firmasta http://www.sweburn.com/. Näyttäs olevan epsoniin musteet alle 4€ per väri. Ja dvd-levyt sekä muistikortit varsin halpoja. Tein tässä vertailun niin musteet,muistikortti,dvd-levyt + kotelot yhteensä olis noin 40€ halvempaa kuin nierlessä.

Ite näin halpahallissa sellasen kuuden euron hintaisen setin jossa oli 3 väriä ja mustaa sellasissa pulloissa ja mukana tuli ruisku ja neula.Tolla pitäs pystyä ite täyttään mustepatruunat ainakin kahdesti.Paketissa luki et värit oli suunnilleen samat melkei kaikis printereis, onhan ne luonossakin...

mut siis jos en olis ite mennyt ostaan patrunoita ennen sitä ni olisin ihan totaalisesti koittanut täyttää omat mustekastit, ehkä olisin täyttänyt parin kaverinkin, mut kokeilkaa joku tota, ei paha idea :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom