Tuloksia??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Demon
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.

Demon

Banned
Aattelin ihan mielenkiinnosta heittää ilmoille, että kertokaahan teidän ns.maksimi tuloksia.
Eli joko maksimi ykkönen tai tietty sarja/tietyllä kilomäärällä.
Olis ihan mukava tietää, kuinka vahvoja "sällejä" täällä luuraa??

Onhan näistä puhuttu ja tulos on ollu se että ei netti tuloksiin kannata luottaa...

Onhan näitä aina yritetty..Tulokset on mielestäni toisarvoisia ja niistä keskusteleminen on jotenkin tylsää :(
Sensijaan se kuinka niihin tuloksiin päästään...

Siteeraan yhtä tyyppiä, joka sano näin jotenkin:

"Tein eilen kyykkyy 40 kilolla. Eli kun ite painan 80 kiloa, niin nostin niinku satakatskyt kiloa"

Ei jumalauta kun naurettiin yhen kaverin kanssa. Jätkä oli vielä ihan tosissaan.

Okei tässä tulee:

40 kiloa 5 toistoa
80 kiloa 12 toistoa
145 kiloa 10 toistoa
ja viimeisenä 15 kiloa 10 toistoa.

Liikkeitä en kerro. :hmmm:

(No okei...eka on viparit eteen käsipainoilla...in my dreams)

heti kun mulla menee penkissä sata rikki mä laitan tänne threadin. sama juttu kun on mave 200. ja kyykky.....en mä siinä saa ikinä 200 rikki. nyt penkki on muuten 95...

Originally posted by Deafman
Siteeraan yhtä tyyppiä, joka sano näin jotenkin:

"Tein eilen kyykkyy 40 kilolla. Eli kun ite painan 80 kiloa, niin nostin niinku satakatskyt kiloa"

Ei jumalauta kun naurettiin yhen kaverin kanssa. Jätkä oli vielä ihan tosissaan.

Mitä??!! :confused: mä oon aina lisänny mun enkkoihin kehon painon! eli nyt kun mä saan kovan bulkin päälle niin eipä aikaakaan kun mä penkkaa 250kg! :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla menee maximissaan enari!
Vakavasti ottaen max tuloksista on turha puhua ku ei oo tietoo suoritustavoista, eli ei voi tietää "pomppaako" penkki, jääkö kyyky vajaaksi, nosto matalaksi...jne.
Nostellaan jässit waan puntteja ja pidetään huolta siitä että käyrä on ylöspäin.

YKS MAAJUSSI NOSTI KYLMILTÄÄN 200KG PENKILTÄ:lol2: :lol2:
MUSTATTEKO:lol1:

No ennenkun threadi suljetaan niin kysynpä että kun nuita tuloksia aina postailetta tai kavereille kerrotte niin lasketteko niihin tangonpainon mukaan? :lol2:

Joo kyllä mä ainakin lasken
miten ni????? eiks kaikki laske????

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom