Tuloksia nopeasti, apuja tarvitaan!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja _))
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

_))

Olen 21-vuotias mies ja kokemusta voimaharjoittelusta on jonkin verran. Aloitan nyt pienen projektin jonka tavoitteena on saada ylävartalo ja varsinkin kädet isommiksi (prioriteetti 1) ja voimatasoja ylöspäin (2) eli puhdasta maksimivoimaharjoittelua en halua tehdä. Laitan tähän yksittäisiä tavoitteita ja vähän tietoa lähtötasosta:
Penkki tavoite 10x80kg, lähtötaso 9x60kg
Leuanveto vastaotteella tavoite 30 puhdasta toistoa, lähtötaso 20 toistoa
Painoon lisää 5-8kg lihasta, lähtöpaino 60kg

Millaisella ohjelmalla kannattaisi lähteä liikenteeseen jotta tavoitteet täyttyisi 3-4 kuukaudessa? Teen lisäksi kevyitä aerobisia juoksulenkkejä muutaman kerran viikossa.

Moi, Arnoldin kultainen kuusikko vois toimia sun tapauksessa. Se on yksijakoinen perusliikkeisiin perustuva treeni. Lueppas se threadi tuolta treeniosiosta niin saat tarkempia tietoja. Moni on raportoinut saaneensa ko. ohjelmalla 3 kk aikana juuri tuon haluamasi tavoitteen tapaisia muutoksia. Muistat vaan syödä paljon.

Tunkekaa se g6 nyt perseeseenne jo. "minkälaista ohj..golden six!!!!" jos minä olisin tehnyt sen saman ohjelman ei sitä kukaan käyttäisi!

Millaisella ohjelmalla kannattaisi lähteä liikenteeseen jotta tavoitteet täyttyisi 3-4 kuukaudessa?
Parempi kysymys olisi varmaan miten treenata. Ei ole edelleenkään yhtä sellaista ohjelmaa, jolla tuloksia saisi parhaiten. IMO se miten treenaat on tärkeämpää kuin täydellisen treeniohjelman etsiminen.
Sitten noihin tavoitteisiin. Vaikuttaa siltä että tavoittelet kuuta taivaalta. 3-4 kk ei ajallisesti ole juuri mitään.
Ja mikä tämä käsitys on nykyään että kaikki pitäisi saada mahdollisimman nopeasti? Tässä lajissa ei paljon hoppuilut auta, vaan hitaasti se hyvä tulee.

Ainakaan lihasmäärä ei ole realistinen tossa ajassa, penkki aika vaikea ja leuat saattaa tulla mutta kanttii muistaa että ei täälläkään montaa heilu ketkä vetää puhtaasti yli 30 leukaa... Suhteet päin persettä toisin sanoen :)

Tunkekaa se g6 nyt perseeseenne jo. "minkälaista ohj..golden six!!!!" jos minä olisin tehnyt sen saman ohjelman ei sitä kukaan käyttäisi!

Onhan täällä muittenkin kuin Arskan tekemiä ohjelmia joita käytetään paljon, esim. Miken 2X6, HST ja Rippetoen Starting strength. Pystytkö mitenkään asiallisesti kertomaan mitä vikaa G6 ohjelmassa on? Oletko itse käyttänyt ko. ohjelmaa ja todennut sen huonoksi? Olen todella pahoillani aiheuttamastani mielipahasta, toivottavasti päiväsi ei mennyt pilalle, kun piti reagoida noin voimakkaasti. Mielestäni tällaisen forumin keskustelun pitäisi olla rakentavaa ja tuo kommenttisi ei kyllä ollut mitenkään asiallista keskustelua. *poistuu takavasemmalle*

Tavoitteet on kovat ja laitettu tosiaan yläkanttiin jotta olisin mahdollisimman motivoitunut, eli joulun jälkeen otan projektille jatkoaikaa jos on tarvetta :) Kaverini otti haasteen kiinni tuosta leuanvedosta ja parannus vaikkapa 20->25 ei olisi ollenkaan huono tulos muutaman kuukauden treenillä jos painokin nousee muutaman kilon, mielestäni parempi että tavoitteet on hieman liian korkealla kuin liian alhaalla niin tekeminenkin on sitten laadukkaampaa. Mutta sitten itse asiaan, komppaako joku Hullua basistia tuon ohjelman suhteen, vai onko parempia ehdotuksia?

Penkkiä ja leukoja lisäpainoilla vaa vääntämää, yksinkertasta

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Komppaan kyllä betrayeria tuon golden sixin suhteen, vähän voisitte rauhottua sen suosittelemisessa täällä. Ihan alottelijalle varmasti hyvä ohjelma ja muutenkin voi olla... mutta alotuspostaajan tilanteessa kyllä ottaisin jonkun järkevän yksinkertaisen penkkiohjelman (niitä täältä pakkikselta kyllä myös löytyy) ja tosiaan niitä leukoja vaan lisäpainoilla jollain progressiolla. Tavoitteitasi tuskin saavutat mutta lähelle voi varmasti päästä. Ja muuta reeniä myös normaalisti ette pelkkää penkkiä ja leukoja.

No eihän sille minkään voi, että alottelevalle salitreenaajalle sopii niin hyvin 1-jakoinen ohjelma. G6 on vain yksi tälläinen ja hyväks todettu. Sillä nyt olis mahdollista saada jonkun verran lihasta tossa 4 kuukaudessa. Voihan se olla joku muukin 1-jakoinen tai vaikka 2-jakoinen.

Back
Ylös Bottom