tuloksia ilman tuntumaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja reme
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
sellaista kyselisin että nyt on pari 2kk käyty salilla "kunnolla" omasta mielestä ja tulokset ovat nousseet kyllä mutta tuntuu ettei noi narut tosta mihikkään päin kasvaisi."eihän ne mihikkään 2kk kasva" mutta kun tässä viellä 35cm narukäsi ollaan niin eikö jonkunlaista kehitystä pitäisi tapahtua?

hauikseen tuntuman saaminen on erittäin vaikeaa, ja tälläistä kyselisin että voiko saada hauiksen kasvamaan ilman kunnollista tuntumaa?
supisteleehan se lihas ilman tuntumaakin ? :)
että haetaanko tästä virhettä treenistä syömisestä vai mistä?

Juuri niinkuin itse sanoitkin, ei 2kk:ssa vielä ehdi lihaskasvua paljoa tapahtumaan. Malta malta, kyllä ne lihakset alkavat kasvamaan, mutta se vaatii aikaa, 2kk on kuitenkin lihasten kasvatuksessa todella lyhyt aika!

Kyllä minun käsittääkseni palstalla on paljon kovakuntoisia kavereita, jotka treenaavat tyyliin "suuret painot, suuret lihakset" ilman äärimmäistä tuntumaa treenattavassa lihaksessa. Tämähän ei kuitenkaan tarkoita sitä, että suoritustekniikalla ei olisi mitään merkitystä vaan toki puhtaat liikeradat, rauhalliset negatiiviset kuuluvat asiaan.

Erittäin hyvä kysymys. Onhan täällä näistä tuntuma asioista tosin ennenkin jauhettu, mutta yksimielisyyteen ei olla taidettu päästä. Itse nyt en muista missä sitä väännettiin, joku joka tietää voi linkittä, mutta tässä oma aate.

Mietitäänpä vaikka kulmasoutua tangolla. Sen voi tehdä joko hyvällä tai huonolla tekniikalla. Huonossa se repäistään vaan niin vitusti sieltä alhaalta ja annetaan sitten lähes vapaasti tulla riuhtaisun voimalla niin ylös kuin tulee. Näin saadaan ymmärtääkseni isompia rautoja liikkeelle kuin paremmalla tekniikalla, mutta se ei tee tästä tekniikasta vielä yhtään parempaa. Jos nyt maalaisjärjellä ajatellaan niin tuollaisella riuhtaisulla saadaan semmonen nopea räjähtävä rasitus "piikki" lihakseen.

Kun taas tehdään hyvällä tekniikalla niin se tanko nostetaan hallistusti aina vatsaan saakka. Tässä jännitys pysyy lihaksessa koko liikkeen ajan silloinkin kun se lasketaan hitaasti alas "aloitusasentoon". Rasitus siis pysyy lihaksessa koko liikkeen ajan jos liike on tehty oikein.

Lihaksen kasvuhan vaatii lihasvaurioita joita saadaan treenaamalla, joita sitten lihaksen päärakennus aine proteiini korjaa ja täten lihas kasvaa. Am I right? Mutta kumpi sitten tekee enemmän oikeanlaista vauriota haistapaska vai uber kontrolloitu tekniikka, tiedä tuota. Itse olen hyvän tekniikan puolesta. Mielestäni sillä välttää mahdolliset loukkantumiset ja saa parempia tuloksia, mutta se onkin toinen asia että kärsiikö ego romujen vähentämistä, kun sittenhän ei näytä enää miehekkäältä :jahas: .

PS.Lueppa se Tomin selkä kasvuun lavat liikkeelle ja myös Tomin haba treadi, se kertoo mielestäni paljon

En nyt tiiä tarkotatko nimenomaan hauberin vai käden kasvatusta, mutta pitää muistaa ojentajan olevan ~2/3 käden paksuudesta eli niillekkin kyytiä kunnolla. Täällä oli jossain Tomi:n tekemä artikkeli noista hauis reeneistä jotka on erittäin hyvät, mutta en tähän hätään löytänyt..

+kaloreilla kannattaa tietenkin olla jos haluaa massaa paikkoihin.

ja millasella ohjelmalla kädet muuten reenaat?

Back
Ylös Bottom