Tulokset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jarde2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli olen nyt ruvennut käymään salilla kolme kertaa viikossa ja ohjelma on seuraavanlaine:
Ma: jalat, vatsa
Ke: rinta, ojentajat,olkapäät
Pe/La:Selkä, hauis,vatsa

Eli sitä lähinnä tiedustelisin, että kuinka nopeasti tulokset rupeavat näkymään (olen 16v). Tiedän ettei kovin nopeasti, mutta saattaisiko jo puolessa vuodessa huomata selvän lihaskasvun??

Kyllä puolessa vuodessa luulisi jotain näkyvän jos syö, treenaa ja lepää järkevästi. Aikaisemminkin.

itellä tai mennä joku reilu puol vuotta kunnes alko tulla kommenttii "poika on tainu käydä salilla" ja et "on siullakin hartiat leventyneet"
Jako näytti hyvältä..muistat vaan syödä ja levätä tarpeeks niin kyllä sillä tuloksia tulee..tsemii :thumbs:

ekana vuonna se kovin kehitys tulee kunhan safka puoli kunnossa ja ymmärrät levon merkityksen..
eli muista syödä paljon ja myös lisäravinnepuoli kuntoon,eli palkkari ehdoton kehityksen kannalta.
mut jos sulla on noi jo kunnossa niin hyvä homma,moni alottelija vaan laiminlyö ton palkkarin juomisen ja muutenkin safka hommat..
näiltä sivuilta löytyy kyllä kaikki tarvittava treeniapu..
tsemiä tosiaan treeneihin..

Jos ei aikaisemmin ole mitään punttia harrastanut, niin aluksi on melkein sama mitä salilla tekee. Pattia tulee väkisin ja tulokset tuplaantuu parissa kuukaudessa. IMHO hankala vaihe alkaakin sen ekan vuoden jälkeen. Mä olen nyt nostellut on/off about 8 vuotta, ja mulle esim. penkistä 100kg on ollut suht helppo saavuttaa, mutta kaikki sen jälkeen tulee tosi vaikeasti ja hitaasti.

Mun pointti oli (jos sitä edes on) että älä turhaan mieti ohjelmaa ja grammalleen oikein syömistä. Tee vain ne liikkeet mitä teet rauhassa ja ajatuksella äläkä riko itseäsi. Ja aina pitää muistaa että 90% neuvoista mitä kuulet on ihan huuhaata, eli älä ikinä noudata sokeasti toisten ehdotuksia. Varsinkin internetistä tuntuu olevan turha latailla jotain jenkkien treenitaulukoita joissa lupaillaan 30kg lisää tulosta per kuukausi. Parhaiten oppii kun kokeilee itse eri juttuja ja kantapään kautta hahmottaa asiat.

Itse olen 28v, joten ehkä 16v kehitys on tuplasti tai triplasti nopeampaa. Se on mulla liian myöhäistä ottaa selvää ;) Mutta se on faktaa, että jo 6kk treenauksella olet kovempi jätkä kuin suurin osa suomalaisista äijistä.

Eli hetikö kannattaa otta palautusjuoma mukaan harjoitteluun??
Säilyykö palautusjuoma esim. repussa koko päivän, koska keskiviikkona menen salille suoraan koulusta ja mikä olisi sitten hyvä palautusjuoma??

mä en saanu ekana vuonna kauheesti lihasta. Treeni ja syönti päin persettä. Itse asiassa meni toinenkin vuosi päin persettä :wall:

Suositut

Back
Ylös Bottom