Tulokset ei muutu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jakket
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen nyt kulkenut 8kk salilla ja penkki muuttunut 80-->110kg tais siis nostin tunon 110 n.2kk sitte ja enää ei ole tapahtunut mitään muutosta.Olen muutellut treeni ohjelmia paljon ja nyt on käynnissä bulgarialainen penkki ohjelma eikä sekään tunnu auttavan.!?

Sama on käden kokoon:treenaan hauiksen 3xviikossa ja ojentajat 2xviikossa eikä mitat hanskalla muutu mihinkään??

Olen 15v ja painoa nyt 75kg tullut vain 5kg lisää 8kk.Ja käyn 4x viikossa puntilla 2päivänä penkki+apu liikkeet,ja muina päivinä kädet,jalat,selkä(satunnaisesti).

Syön mielestäni hyvin ravitsevasti ja palauttavan juon joka treenin jälkeen.kreatiini kuurejakin on ollut 3kpl.

Antakaa vinkkejä että tulokset nousee taas.

:david: Otahan ensinnäkin kunnon ohjelma, eikä mitään penkki-hauis-ojentaja (selkää + muita joskus)... Ja lihakset kasvaa levossa, treenaat esim. hauiksia liikaa (?)...

Sitten selvität paljonko kalloreita oikeesti päivässä vedät ja paljonko sun kokosen pitäs vetää päivässä. Sit vielä proteiinia kunnolla kehiin päivän ruokavalioon jotta niillä lihaksilla on millä mällätä. Tosiaan monimuotoisuutta siihen ohjelmaan ja eikun :whip:

Mulla on kans sama homma. Mitat 168cm/51,3kg ja penkistä nousee se 50 kiloo, jonka nostin tuossa heinäkuun lopulla. Yritin viikko sitten 52,5kg, mut ei vaan noussu.:(
Niin ja 8kk käyty salilla. Eli vinkkejä kaipaillaan.:)

Mulla on kans sama homma. Mitat 168cm/51,3kg ja penkistä nousee se 50 kiloo, jonka nostin tuossa heinäkuun lopulla. Yritin viikko sitten 52,5kg, mut ei vaan noussu.:(
Niin ja 8kk käyty salilla. Eli vinkkejä kaipaillaan.:)

Noh,eipä noilla mitoilla voi paljoa enempää odottaakkaan...
Nyt kuule ruokaa peliin ja paljon.Olet alipainoinen...

Ja kannattaa vaihdella liikkeitä ja toistomääriä, erilainen ärsyke saattaa auttaa.

Olen nyt kulkenut 8kk salilla ja penkki muuttunut 80-->110kg tais siis nostin tunon 110 n.2kk sitte ja enää ei ole tapahtunut mitään muutosta.Olen muutellut treeni ohjelmia paljon ja nyt on käynnissä bulgarialainen penkki ohjelma eikä sekään tunnu auttavan.!?

Sama on käden kokoon:treenaan hauiksen 3xviikossa ja ojentajat 2xviikossa eikä mitat hanskalla muutu mihinkään??

Olen 15v ja painoa nyt 75kg tullut vain 5kg lisää 8kk.Ja käyn 4x viikossa puntilla 2päivänä penkki+apu liikkeet,ja muina päivinä kädet,jalat,selkä(satunnaisesti).

Syön mielestäni hyvin ravitsevasti ja palauttavan juon joka treenin jälkeen.kreatiini kuurejakin on ollut 3kpl.

Antakaa vinkkejä että tulokset nousee taas.

Ite veikkaisin että oot treenannu ylikuntoon. Ja muutenkin suosittelen ihan kunnon ohjelman mukaan treenaamista paitsi jos tavoitteena tietysti on pelkkä penkkipunnerruksessa menestyminen. Silloinkin tietysti kannattaa kattoa hivenen treeniohjelmaa ja kysyä kokeneemmilta neuvoa.

Ni lisätään se että penkkiä olisi kova halu treenata.Antakaa kokeneet penkki miehet hyvä vinkki treeni ohjelmasta ja samalla vinkkejä jolla saa hanskaan lisää kokoa.

Tämä juuri ohjelmassasi mättää, ja siinä kun tulokset ei nouse. Jauhat pelkkää penkkiä ja käsitreeniä tyyliin 3x viikkoon, missä välissä lihakset ehtivät levätä ja palautua (=kasvaa) ? ota nyt hyvä mies joku valmis ja monipuolinen treeniohjelma ja treenaa koko kroppaa tasapuolisesti :david:

Vinkkinä, vaikka en kova penkkimies olekkaan niin penkkaukseen vaikuttaa muutkin lihakset kuin rinta ja ojentajat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
joo no tähän aiheeseen littyen ni miul on täs puolisen vuotta ollu sellai et yläkropalla ei oo pahemmi edistystä näkyny, mut jalois ollu aika paljo (myönnän olleeni perus RHP vielä viime keväänä :S).

Onko tää iha luonnollista et ku kehitystä tulee jalkojen lihaksille nii paljo ni ei yläkropassa sit tuu juurikaan vaikka käytössä on hyvä ja monipuolinen ohjelma? :)

Kyllä se jalkojenki kehitys siitä hidastuu, älä hätäile :D Ja uskoisin, että etköhän sä tolla monipuolisella ohjelmalla saa loppujenlopuks paljon enemmän aikaseks.

Raaka-Reiska: Kyllä yläkropankin pitäisi kehittyä. Onko kyse vain siitä, että kun jalat ovat kasvaneet, niin yläkroppa näyttää suhtessa pienemmältä, vaikka olisikin kasvanut? Onko treenipainoissa tullut kehitystä?

Ni lisätään se että penkkiä olisi kova halu treenata.Antakaa kokeneet penkki miehet hyvä vinkki treeni ohjelmasta ja samalla vinkkejä jolla saa hanskaan lisää kokoa.
Jäi nyt vähän epäselväksi sun tavoite tossa hommassa? Eli onko tavoitteesi nyt saada hirmuraudat penkistä vai kasvattaa Arnoldin kädet? Jos näkisit vähän vaivaa niin voimapuolelta varmaan löytyy paljo ohjelmia penkkiin tai ylipäätänsä... Kyllä ne kädet siinä sivussa sitten kasvaa kun treenaat tasaisesti kaikkia lihaksia.

Siis tarkotin muutoksia siinä miten sajoissa käytettävät painot on noussu. Yks mitä oon vähä epäilly et tulee liia vähä kaloreita? :P pitäs varmaa ottaa ja laskee paljo niit tulee päivässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom