Tulin just ovelta..

Pieni tilanteen poikanen pukkas päälle ku kundi hermostu toiselle.Lähin kaveria ronttaan pihalle samal ku jamppa huitoo kunnon tuulimyllynä..kaveri koht mun alla betonilla-"knee on belly",happee pois ja kovaa.Jätkä murtuu täysin,alkaa nyyhkyttään ja heittää parhaan,koko ovi-uran aikana!
Pliis lopeta,HEI MÄKIN KÄYN PAKKOTOISTOSSA!???? :rock: Siis mitä vitun ihmettä?..yleensä tos vaihees lause on joko"vittu mä hakkaan sut" tai legendaarinen"Vittu mun kaverit hakkaa sut"! :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
heheh. Kuka tunnustaa?:D

Oliko sulla pakkispaita päällä vai mistä se kaveri sut tunnisti?

Kait heti lopetit ja tarjosit tälle riehujalle kaljan, jos sekin palstaa selaa? :D

HAHAHA *Repesin! Hyvää läppää... Kaveri heittää mulle aina ton "Hej mäkin käyn pakkotoistos" ku kiusaan sitä ja väännän sen maihin ku ollaan leikkisäl tuulel...

M'ää en ainakaan muista sanoneeni tollasta, en m'ää kyl muista paljon muutakaan illasta...

:lol2: miten tilanne jatku?

En ollut minä, itsekin vietin yön ovella.

Ihan vaan aiheeseen liittyen kysyttäköön seuraavaa. Mikä helvetti siinä on kun evätyt asiakkaat jäävät ovella uhoamaan ? Yleensä asiakas ilmoittaa tappavansa/hakkaavansa sinut ja ystäväsi ja perheesi ja kaikki muutkin maailman
ihmiset ja kaikki puolustuskyvyttömät eläimet jne jne. Tästä lähtökohdasta sitten jatketaan keskustelua ja yleensä parin minuutin kuluttua asiakas onkin parasta kaveria ja kuvittelee pääsevänsä sisään, kun on käyttäytynyt niiiiiiiiin fiksusti. Juttu nyt vaan on niin, että on mielestäni "melko" huonoa käytöstä uhata tappaa työtänsä tekevä henkilö. Henkilökohtaisesti minua ainakin vituttaa, jos nyt ei suuremmin pelota, tuollaiset puheet. Olen useammalle ihmiselle ilmoittanut, että noiden juttujen jälkeen ei kannata tulla koittamaan sisällepääsyä, kun minua näkyy töissä. "Älä nyt viitti, se oli vaan läppää...", ei auta enää siinä vaiheessa. Paska vitsi ei naurata.

Ja vielä sekin on mainittava, että viime aikoina noita "tappajia" on ollut melko paljon. Mistä näitä oikeasti sikiää ?

Joo ei siis mitään hajua..kai se tunnisti mun pakko "pakkis" tatuoinnista rystysissä..no ei ny kai.Semmonen lepposa pullero keskisuomesta.
Ensin jäi haavi auki ja lopetin painamisen,kysäsin et anteex mitä sä sanoit?Kaveri:"niin kato mäki oon alottanu salin ja käyny pakkotoiston sivuil tosi kauan..".Siihen ei auttanu muu ku total repeeminen!Nostin kaverin ylös ja kehotin venttailemaan ulkona muuta seuruetta.Kai se pelästy et jos meikäläinen onkin ottanu Iltalehden tuoreista lööpeistä mallia siitä mitä tehdään pokkuroiville asiakkaille! :lol2:

roland sanoi:
En ollut minä, itsekin vietin yön ovella.

Ihan vaan aiheeseen liittyen kysyttäköön seuraavaa. Mikä helvetti siinä on kun evätyt asiakkaat jäävät ovella uhoamaan ? Yleensä asiakas ilmoittaa tappavansa/hakkaavansa sinut ja ystäväsi ja perheesi ja kaikki muutkin maailman
ihmiset ja kaikki puolustuskyvyttömät eläimet jne jne. Tästä lähtökohdasta sitten jatketaan keskustelua ja yleensä parin minuutin kuluttua asiakas onkin parasta kaveria ja kuvittelee pääsevänsä sisään, kun on käyttäytynyt niiiiiiiiin fiksusti. Juttu nyt vaan on niin, että on mielestäni "melko" huonoa käytöstä uhata tappaa työtänsä tekevä henkilö. Henkilökohtaisesti minua ainakin vituttaa, jos nyt ei suuremmin pelota, tuollaiset puheet. Olen useammalle ihmiselle ilmoittanut, että noiden juttujen jälkeen ei kannata tulla koittamaan sisällepääsyä, kun minua näkyy töissä. "Älä nyt viitti, se oli vaan läppää...", ei auta enää siinä vaiheessa. Paska vitsi ei naurata.

Ja vielä sekin on mainittava, että viime aikoina noita "tappajia" on ollut melko paljon. Mistä näitä oikeasti sikiää ?

Samaa mieltä!Toi uho-asiakas ryhmä on lisääntyny..01-Talveen asti naureskelin ja hiukan provosoinkin tota"Mä haen aseen ja ammun sua"jengiä,kunnes eräs piriveivari manne toteutti sanansa ja tuli yhtäkkiä mun selän taakse 2kpl.pikkupyssyjä taskussa.Kun käännyin,kaveri vaan tokas"Olisin voinu ottaa sulta hengen jo aikaa sitten"!..ja oikeessahan tuo oli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom