Tuliko mätkyjä vai palautusta?

220 palautusta. Miten te noita veroja oikein makselette kun palautusta tulee toista tonnia tai enemmän?

Esim ottamalla varmanpäälle eli vaikka prossa tai pari enempi kuin verokortissa lukee. Ite pistän aina prossan enempi kuin kortissa on ehdotus, kun koskaan ei varmasti osaa etukäteen kaikkia tuloja ennakoida.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1400e tulossa :) Plus siihen viellä matkakorvaukset, jotka viime vuonna oli ~400e
 
Reilu 10 € takaisin. Lisäsin ilmoitukseen työmatkakulut (seutulippu), joten odotettavissa lisää kahvirahoja. Tuntuu jotenkin typerältä että verot pidetään korkeina ja nohevimmat kuittinikkarit saavat sitten satojen eurojen evähennyksiä työmatkoista, jäsenmaksuista, lehtitilauksista jne. :jahas:
 
Jokos täällä on jollekin tamperelaiselle pudonnut postilaatikosta veroehdotus? Itselle ei vielä ole tullut, joten pisti mietityttämään, josko ois kadonnut matkalla.
 
Jokos täällä on jollekin tamperelaiselle pudonnut postilaatikosta veroehdotus? Itselle ei vielä ole tullut, joten pisti mietityttämään, josko ois kadonnut matkalla.

Tuohan riippuu aivan sinun sukunimestäsi, kun ne aakkosjärjestyksessä postitetaan. Itselle ei ole vielä tullut ja sukunimi alkaa H:lla.
 
+900e. Jotain osakekauppoja pitäisi vielä selvitellä, muuten helppo juttu mutta vaihdoin pankkia välissä ja pitäisi selvittää hankintahinta parin vuoden takaa:(
 
Tuohan riippuu aivan sinun sukunimestäsi, kun ne aakkosjärjestyksessä postitetaan. Itselle ei ole vielä tullut ja sukunimi alkaa H:lla.
Ei taida kummiskaan mennä ihan noin, koska oma sukunimi alkaa J:llä eikä ole tullut, mutta A:lla S:llä L:llä alkaville kavereille on tullut. Olen tullut siihen johtopäätökseen, että ne ketkä saa eniten mätkyjä saa vikaks :D
 
Tarjoavat 1280e takaisin ja työmatkat ja metsätalouden vähennykset vielä siitä puuttuu, eli rontti 3000e pitäisi tulla. Emännälle tulossa 2800e, eli näihin nähden oli varsin mukavaa aukoa tänää kirjekuoria. Pitkästä aikaa.
 
Ei taida kummiskaan mennä ihan noin, koska oma sukunimi alkaa J:llä eikä ole tullut, mutta A:lla S:llä L:llä alkaville kavereille on tullut. Olen tullut siihen johtopäätökseen, että ne ketkä saa eniten mätkyjä saa vikaks :D

No voi prkle.. ei se niin voi olla :D
Paree olisi kohta alkaa ilmoitusta tulemaan..
 
28€ mätkyjä, muuttunee tosin parin tonnin palautuksiksi, jos vaan matkakulut menee läpi :P Ei tuo muuten ainakaan sukunimen mukaan Tampereella päin mene, muija asuu samassa taloudessa ja on sukunimi aiemmin kuin mulla aakkosissa ja sai vasta tänään ilmoituksen. Itse perjantaina. Ellei sitten mene käänteisessä järjestyksessä? ;)
 
2728,79 oli veroehdotuksessa, pääomatulot verotti tuota reilulla tonnilla, mutta matkakulut tuotti lopputulokseksi 2762,47 euroa. I'm rich biaaaattttccchhhh!!!!
 
Mutsille tuli yli 400e mutta harmi että se kuoli joten ne tulee mulle. Paska diili.
 
reilu tonni takas, arvasin tuon kun oli prosentti vähän yläkanttiin ja kirkollisveroa ei enään mennyt vaikka se oli laskettu verokortissa.
 
Back
Ylös Bottom