Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mulla riitti 3-vuorotyö, mahdoton kulkea julkisilla En tiedä miten helppoa kusettaa, kai ne jostain tarkastaa ainaki kilometrit.
Tyttöystävä laittoi omat matkakulunsa yksittäisten bussilippujen mukaan ja ei muuta selityksiä kuin työmatkan pituuden. Hänellä tuo meni läpi tuollaisenaan, eikä kukaan soitellut perään miksei muka ostanut bussikorttia. Yksittäisten lippujen hinnoilla päiväkuluiksi tulee n.12e ja kun bussikortti maksaa n.60e/kk.
Nyt mina ei taas oikein ymmarra. Keväällä kun tuli ensimmäinen verotuspäätös, minulle ilmoitettiin, että saan vajaat 1100 euroa palautusta. Tein uuden veroilmoituksen, jossa ilmoitin matkakulujeni olleen 1296 euroa. Tästä otettiin omavastuu 500 euroa pois. Kaiken järjeen mukaan siis minun pitäisi saada nyt n. 1900 euroa. Kuitenkin, tänään tuli päätös, että saan vain reilu 1300 euroa. Mitä helvettiä?
Ei varmaan kulkenut joka päivä töihin vai laittoiko oikeasti matkakuluja 11 X 20 X 12€ = 2640€, vaikka 660€ olisi riittänyt.