Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En miekään ilmottanu, kaipa nuo pistää samalla mille aiemminkin. Tai sit käyt Nordean konttorissa. Entiiä. Kato nettipankista, kaipa se pitäs jo nyt näkyä?Kai sieltä joku lantti tulee, ei voi muistaa. Mitenkäs muuten kun en tietenkään tilinumeroa ole ilmoittanut, niin olikos joku että Nordean konttorista voipi noutaa? Vai olenko ihan pihalla...
googleen kun kirjoitti veronpalautukset niin eka hakutulosKai sieltä joku lantti tulee, ei voi muistaa. Mitenkäs muuten kun en tietenkään tilinumeroa ole ilmoittanut, niin olikos joku että Nordean konttorista voipi noutaa? Vai olenko ihan pihalla...
meinaatko tosissas ettet oo korjannu veroehdotusta työmatkakorvauksen osalta.97eur mätkyjä. Olisko toinen kerta ikinä ku mä joudun maksamaan jotain takas.
Mutta missä viipyy työmatkakorvaukset seutulipusta? Eiks ne makseta samaan aikaan palautusten kanssa?
kyllähän ne matkat on jo sitten laskettu siihen -97euroon, eiköhän se lue siinä korjatussa ehdotuksessa mitä vähennyksiinEn kai mä niin kirjottanu?
Eli oon korjannu.
En oo varma paljon ketjun pohjat on mut mätkyjä n.8800e :D
Ei tunnu puhelinlaskut enää pahalta. Tolla ruokkii mukavasti jonku somaliperheen pariks kuukaudeks eli abdit ja rashidit. Enjoy
En oo varma paljon ketjun pohjat on mut mätkyjä n.8800e :D