Tuliko mätkyjä vai palautusta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
127 € ja risat palautuksia. Just sopivasti sattui, kun mp3:nen sanoi nyt lopullisesti 4 vuoden jälkeen itsensä irti. 100+/- eskon budjetti riittää hyvin, kun 4 gigaa isommalle ei löydy käyttöä.
 
mitävittua liekkö posteljooni luullut et rahat tulee kirjekuoressa kun ei oo tullu postia laisinkaan. Eikä ollu tilillekään pamahtanut. Saatana

e. JEEEE 84e :haart: ilmasta rahaa taivaalta :jahas:


Kai sieltä joku lantti tulee, ei voi muistaa. Mitenkäs muuten kun en tietenkään tilinumeroa ole ilmoittanut, niin olikos joku että Nordean konttorista voipi noutaa? Vai olenko ihan pihalla...
En miekään ilmottanu, kaipa nuo pistää samalla mille aiemminkin. Tai sit käyt Nordean konttorissa. Entiiä. Kato nettipankista, kaipa se pitäs jo nyt näkyä?
 
Kai sieltä joku lantti tulee, ei voi muistaa. Mitenkäs muuten kun en tietenkään tilinumeroa ole ilmoittanut, niin olikos joku että Nordean konttorista voipi noutaa? Vai olenko ihan pihalla...
 
97eur mätkyjä. Olisko toinen kerta ikinä ku mä joudun maksamaan jotain takas.

Mutta missä viipyy työmatkakorvaukset seutulipusta? Eiks ne makseta samaan aikaan palautusten kanssa? :david:
 
97eur mätkyjä. Olisko toinen kerta ikinä ku mä joudun maksamaan jotain takas.

Mutta missä viipyy työmatkakorvaukset seutulipusta? Eiks ne makseta samaan aikaan palautusten kanssa? :david:
meinaatko tosissas ettet oo korjannu veroehdotusta työmatkakorvauksen osalta.
ja nyt odotat että ne maksetaan erikseen?
 
En kai mä niin kirjottanu?

Eli oon korjannu.
 
768e palautuksia. Eipä olisi ilman noita rahoja tarvinnut liiemmin joululahjoja kenellekään ostella.
 
En oo varma paljon ketjun pohjat on mut mätkyjä n.8800e :D

Ei tunnu puhelinlaskut enää pahalta. Tolla ruokkii mukavasti jonku somaliperheen pariks kuukaudeks eli abdit ja rashidit. Enjoy :hyper:
 
En oo varma paljon ketjun pohjat on mut mätkyjä n.8800e :D

Ei tunnu puhelinlaskut enää pahalta. Tolla ruokkii mukavasti jonku somaliperheen pariks kuukaudeks eli abdit ja rashidit. Enjoy :hyper:

Tollaset mätkyt merkitsisi mulle henkilökohtaista konkurssia ja vaikeita mielenterveydellisiä ongelmia! :(
 
Voisi kuvitella, että tollaset mätkyt saadakseen täytyy tienatakkin aika mukavasti. Täytyy kyllä sanoa, että vaikka olisi minkälaiset tulot, niin ton luokan mätkyt kirvottaisivat kyyneleen jos toisenkin.

Pari hunttia tuli palautuksia.
 
En oo varma paljon ketjun pohjat on mut mätkyjä n.8800e :D

Ton kokoset mätkyt tuskin tulee yllärinä, joten arvaan;
1. Lasketit alakanttiin -> halpaa lainaa,
2. vai oot vaa ollu ahkera duunis ?
 
Back
Ylös Bottom