Tuo on nyt kyllä jotain äärimmäisen mielenkiintoista... Irreversiblen ja Noen kova fani kun olen. Ei tuu ikinä tosin yltämään sen alkuperäisen lopusta alkuun menevissä tapahtumissa, koska se oli leffan ehdottomasti yksi suurista asiosta et miksi leffa oli niin huikea erikoisuudessaan. Mutta uskon tuon olevan myös kova kun Noe on leffan takana.
Oon sanonut seuraavan aikaisemminkin mut haluan silti sanoa et alkuperäisen Irreversiblen dvdn valikot on kyllä kunnon vittuilua katsojalle imo kun tekstit on väärinpäin ja kirjaimet vaihtelee paikkojaan... Ekaa kertaa kun etenkin katselin niin en meinannut löytää asetuksia ja sit saada leffaa pyörimään, kun valikot vittuili mulle.
Oon sanonut seuraavan aikaisemminkin mut haluan silti sanoa et alkuperäisen Irreversiblen dvdn valikot on kyllä kunnon vittuilua katsojalle imo kun tekstit on väärinpäin ja kirjaimet vaihtelee paikkojaan... Ekaa kertaa kun etenkin katselin niin en meinannut löytää asetuksia ja sit saada leffaa pyörimään, kun valikot vittuili mulle.