Tuletko toimeen kaikkien kanssa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulisin varmaan toimeen kaikkien kanssa niinkun koulussa ja armeijassa tulinkin mutta olen hyvin valikoiva kenen kanssa haluan tulla toimeen/sietää, enkä tutustu uusiin ihmisiin kovinkaan hevillä. En pidä siitä että joku yrittää väkisin tehdä tuttavuutta ihan ilman mitään järkevää syytä, yleensä jätän tälläiset täysin huomioimatta vaikka kuinka yrittäisivät.

Kyllä mä olen kiinnostunut ihmisistä ja heidän tarinoista, mutta mikäli heti alkuvaiheessa toinen tuntuu olevan sulkeutunu ja vastahakonen, ni annan asian olla..ei mulla tarvetta ole väkisin alkaa vääntää mitää. Voisko olla rasittavampaa alkaa just jauhaa jostain säästä (ymmärrän kyllä, joihinki työtehtäviin se vaan kuuluu), jos muuta puheenaihetta ei löydy. Voin olla yhtä hyvin hiljaa, vaikka rakastanki olla äänessä :D Työpaikoillakin toiset tuntee mut tuppisuuna ja toiset taas sinä minuna itsenään....
Ja en jaksa pitää yhteyttä kehenkää, joiden kanssa en oikeasti jaksa/ halua olla.
Tuttavapiirini on suht pieni ja tiivis, mutta kaikki rakastavat minua ja minä heitä :hyvä:
Mielummin vaikka yksin ko ihmisen, joka ei ole samoilla pituuksilla!

Ylimieliset, tyhmän ylpeät kusipäät on ihmislaji joita en voi sietää, näitä edellä mainittuja ei ole lähipiirissäni mutta työni kautta olen pakosta joutunut asioimaan kyseisten tyyppien kanssa.

Avainkysymyksiä on ylimielisyys ja ihmisten aliarviointi. Nämä ovat ne perus "kusipään" tunnusmerkit.

Miksi jotku käyttäytyy tällä tavalla? Ego, mielenterveysongelma vai mikä?

Ylimieliset, tyhmän ylpeät kusipäät on ihmislaji joita en voi sietää, näitä edellä mainittuja ei ole lähipiirissäni mutta työni kautta olen pakosta joutunut asioimaan kyseisten tyyppien kanssa.

Kerroppa rehellisesti kumpi ärsyttää enemmän ja kuinka paljon. Eli jos tämän "kusipään" veemäinen ja alentava käytös kohdistuu sinuun vai yleisesti ottaen kaikkiin eli jos hän kohtelisi sinua "mukavasti" ja olisi kaikille muille kusipää niin mitä ajattelisit.

Kyllähän tota lähes kaikkien ihmisten kanssa tulee toimeen, se onkin jo sitten toinen tarina, että minkälaisten ihmisten kanssa jaksaa/haluaa viettää aikaa. Mielummin on yksikseen, kuin paskassa seurassa.

voin tehdä sen verran myönnytyksiä väliaikaisesti että väitän tulevani melkein kenen tahansa kanssa toimeen. Mutta tahallaan ja vahingossa hakeudun seuraan jossa viihdyn parhaiten.

Vähän riippuu missä ja miten on. Jos on töissä, on pakko tulla toimeen ihan jokaisen ihmisen kanssa, edes jotenkin. Ammatillisuus on säilytettävä. Vaikka ei suoranaisesti pidäkään jostain ihmisestä, töissä sitä harvoin kannattaa näyttää. Ellei juttuun liity sitten jotain muutakin. Monimutkaisia juttuja :D

Vapaa-ajalla yritän tulla toimeen, mutta silloin taas voin suoraan valita haluanko, voin myös helposti vältellä tilanteita, jos en jostain henkilöstä pidä.

Niinhän sitä sanotaan että epämiellyttävimmät mielestäsi ovat samanlaisia kuin sinä itse... Voin suurinpiirtein allekirjoittaa tämän.

Kerroppa rehellisesti kumpi ärsyttää enemmän ja kuinka paljon. Eli jos tämän "kusipään" veemäinen ja alentava käytös kohdistuu sinuun vai yleisesti ottaen kaikkiin eli jos hän kohtelisi sinua "mukavasti" ja olisi kaikille muille kusipää niin mitä ajattelisit.

Kusipää mikä kusipää, en voisi sietää sitä että minulla mukava tyyppi kohtelisi muita ihmisiä kuin koiran oksennuksia, tämä " mukava tyyppi " ei olisi minun kaveri. Minulla on jo sen verran elämänkokemusta että tunnistan kyllä itseään täynnä olevan narsistin ja muiden alistajan.

Töissä on tultava toimeen asiakkaiden kanssa, vaikka olisivat kuinka raivostuttavia välillä.
Vapaa-ajalla en tule toimeen kaikkien kanssa, ja silloin pyrin välttämään näitä henkilöitä.

Jos haluan/on pakko tulla toimeen, tulen toimeen.
Yleensä en halua tulla kaikkien kanssa toimeen, joten vastaan etten tule. Ällöpositiiviset kaikkien kaveri -tyypit lähinnä sapettavat itseäni enkä halua olla missään nimessä samanlainen. Jokaisella on joku kenen kanssa ei tule toimeen, kaikki eivät vain halua myöntää sitä.

En todellakaan tule. Oon niin on/off-ihminen, että musta kyllä näkee kilometrin päähän jos en toisesta pidä. Töissä on tosin pakko joitakin idiootteja kestää, mutta sekin menee, kun tietää pääsevänsä sieltä aina poiskin.

Livenä pystyn kommunikoimaan asiallisesti joka ikisen kanssa ja hillitsemään hermoni. Aika paljon mua pitää normitilanteissa ärsyttää, että ärähtäisin. Narsistit ovat oikeastaan ainuita, jotka saavat sappeni kiehumaan ja pitää vähän pinnistellä pystyäkseni olemaan tällaisen ihmisen seurassa. Onneksi olen hankkiutunut jokaisesta narsistituttavastani eroon.

Itse taidan kuulua näihin ihmisiin joiden kanssa on hirveän vaikea puhua. Yritän toki tulla toimeen kaikkien ihmisten kanssa, mutta sosiaalisten tilanteiden pelko ottaa yleensä haltuunsa.

Mulla on sama ongelma. Mutta tämä enemmänkin estää hyvien ystävien hankkimista, ihmisten kanssa tulee toimeen kyllä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom