Tuleeko lihasta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jasse82
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Olen kohta alottelemassa tota 5x5 ohjelmaa ja mietin tässä tuleeko siinä lihasmassaa ja lihasta kun toi on aika voima painotteista?

Luulisin, että jos olet tutustunut kys. ohjelman perusteisiin, tiedät myös mitä sillä haetaan/yritetään saavuttaa? Ja tämä ei ollut vittuilua, itse en ole tutustunut 5x5:een, joten en itse kysymykseen osaa vastata. Näin perstuntumalta sanoisin kuitenkin, että eiköhän sillä lihasta tule...

Kun voimat kasvaa, kasvaa myös lihakset. Varsinkin jos olet aloittelia/semi-aloittelia.

Originally Posted by Jasse82
Olen kohta alottelemassa tota 5x5 ohjelmaa ja mietin tässä tuleeko siinä lihasmassaa ja lihasta kun toi on aika voima painotteista?

Originally Posted by nigster
Anna palaa vaan äläkä turhaan tuollaisia jännitä. Varmasti kasvaa lihas ja voimat.

Et siis uskonut nigsteriä, vaan piti aloittaa uusi ketju ?!

Kukaan ei voi kohdallasi varmasti tietää miten käy. Kokeile, niin tiedät. Uskoisin, että, kun sen fiksusti toteutat, niin nigsterin ennustus käy toteen. Jos ei, niin muokkaat ohjelmaasi :thumbs: (jatka kokeilua vähintään kuukausi)

EDIT: olitkin aloittanut tämän ketjun jo ennen nigsterin vastausta "aloittelijan peruskysymykset tänne"- ketjussa

Riippuu mitä 5*5-ohjelmaa tarkotat. Jos oot lukenu tuolta treeniosiolta noista, niin siellä uusimmilla sivuilla löytyy esim. mun tuloksia (single factorilla 10 viikossa 7-8 kiloa lisää, josta todella suuri osa lihasta). Kyllä tuo jatkuva progressio pääliikkeissä kasvattaa lihasta ihan älyttömän hyvin, vaikka saattaa varsinkin alkuun tuntua melkoiselta satujumpalta. Tuo illuusio kyllä häipyy siinä 8 viikon paikkeilla:D

Syökö jänis porkkanoita?

Toimii - JOS

1:Teet liikkeet oikein

2.Noudatat ohjelmaa- (esim.5x5) ,etkä lisäile omiasi.

3:Pysyt ohjelmassa - säännöllisesti

4.Ravitset kroppaa

5.Nukut hyvin

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom