Tukkanuottasilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SirVili
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
sen verran itseäni haluan tässä ilmaista että joskus minä ainakin olen järkyttynyt heidän käsityksistään asioista (en hengaa demin palstalla siis itse). ainoa mitä voin tehdä on toivoa että myöhemmällä iällä he järkiintyvät eikä kävisi niin että nämä nuoruudessa "opitut" tosiasiat ja elämäntavat iskostuvat heidän mieliinsä koko loppuelämäksi...

omaa serkkutyttöäni olen pyrkinyt ohjastamaan oikeammille ruokatavoille ja sitä aion myös jatkaa!

Gillyanne:

Vai ajankulua... no toisaalta, luenhan itsekin Soneraplazan Ellejä (pitäisi tosin vissiin lopettaa, kun muutaman kerran on verenpainekohtaus ja otsasuonten poksahdus ollut jo todella lähellä niitten lähentäjäloitontajaämmien kanssa

Demistä poimittua:

Jalkalihakset..:)

"Elikkäs.. Onko teillä kunnon lihaskuntoliikkeitä sivureisille ja nivusille....?"

ja asiantunteva vastaus:

"mee kyljelles makaan ,laita käsivartes lattiaan nojaamaan ja ala nosteleen jalkoja.tulee aika äkkiä hirveet jalkalihakset ,että älä liikaa niitä tee! selitin vähän sekavasti varmaan."

:lol2:

Originally posted by Ville
Gillyanne:

Demistä poimittua:

"Elikkäs.. Onko teillä kunnon lihaskuntoliikkeitä sivureisille ja nivusille....?"

ja asiantunteva vastaus:

"mee kyljelles makaan ,laita käsivartes lattiaan nojaamaan ja ala nosteleen jalkoja.tulee aika äkkiä hirveet jalkalihakset ,että älä liikaa niitä tee! selitin vähän sekavasti varmaan."

No selvishän se syy ny miksi mun jalat ei kasvakkaan kunnolla, meikä vaan tekee jotain turhia liikkeitä kuten kyykkyä ja prässiä. Vaan nyt alkoi tie massiivisiin jalkalihaksiin tuolla jalka-räpistely kyljellään liikkeellä.... Ei helkatti, onkai noi oikeesta
:david: porukkaa.

Gillyanne:

Demistä poimittua:

ja asiantunteva vastaus:

eikö tuo kuuluis tonne Hulkin painajaismaisiin jalkatreeneihin helvetistä threadiin? :D

Originally posted by Karda
Ööh, esimerkiksi seitsenkielisen kitaran soittaja....;)

:david:

Gillyanne:

Demistä poimittua:

ja asiantunteva vastaus:

:itku: :itku:

Ei jumalauta... :rolleyes:

ABSWING

Mä poimin sieltä tällaisen:

Niin kun tuossa ostoskanavalla tällästä punasta vatsalihas "konepenkkiä" mainostettiin ja sanottiin 2 viikkossa jo tehoavan loistavasti(en muista cm) niin,että onko joku kokeillutietää toimiiko se oikeesti?
*kiitos jos joku vaivautu*

EDIT: Löysin lisää:

MITÄ MÄ TEEN!?? äsken olin sormettamassa ja sormes jäi pilluun siellä se nyt on oon kokeillu onkii vaikka millä sitä mut ei tuu!!

:thumbs:

Gillyanne:

Demistä poimittua:

ja asiantunteva vastaus:

Hyviä liikkeitä NIVUSILLE?!? :lol2: ...miten olis tyrä...? :david: ...olis kiva nähdä ton vastaajan jalat... varman aika grosset! :blow:

Gillyanne:

Tuleekohan ne vartissa vai riittääkö kymmenen minuuttia. Olis kiva jos vaikka sais kyykkyyn vähän lisää potkua tolla :D. Vois koittaa tänään kymmenen minuuttia ja huomenna salilla laittaa tankoon vaikka 250 eli ~100kg tän hetkisen ykkösen yli. Veikkauksia mitenköhän käy :lol2:

Originally posted by Jakob
Tuleekohan ne vartissa vai riittääkö kymmenen minuuttia. Olis kiva jos vaikka sais kyykkyyn vähän lisää potkua tolla :D. Vois koittaa tänään kymmenen minuuttia ja huomenna salilla laittaa tankoon vaikka 250 eli ~100kg tän hetkisen ykkösen yli. Veikkauksia mitenköhän käy :lol2:

Mä epäilen että jos sä teet 10 min tuota superliikettä niin sä oot niin kovassa ylikunnossa että noutaja tulee!

"3 minuuttia päivässä 14 päivän ajan ja hoikistut vähintään 10 cm. Et menetä mitään sillä sinulla on täydellinen palautusoikeus! Vastusta muutat yksinkertaisesti säätämällä asentoasi, ja mukana seuraavien erivahvuisten kliinisesti testattujen kumilenkkien avulla voit lisäksi säätää vastuksen sopivaksi niin aloittelijalle kun edistyneemmällekin. Kumilenkeillä saat käyttöösi jopa KAHDEKSAN eri vastustasoa!"

Kerro mullekin jos edistystä tulee 100kg yhdessä päiväss! :D

Aika kurko juttu... :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
UUUUAAAHHHH!!!!!!
Siis liian monilla naisihmisillä on just kaikki ravinto/treenitietous aivan hanurista. Itse olen töissä firmassa, jossa kaikki työntekijät ovat nuoria neitokaisia. Luulis että löytyis jonkin verran tietoa oikeista, terveellisistä elämäntavoista, mut ei...
Mä kun yritän syödä säännöllisesti ja terveellisesti, niin tottakai tytyt siinä sitten kauhistelee että "onko sulla joku kauhee massakausi päällä kun ihan kolme kertaa päivässä syöt?"
No, yllättäen ruokatunnin koittaessa noi pimut vetää jotai nuudeleita tai muuta skeidaa, ja olikin pieni voiton paikka kun oli firman saunailta ja pimut siellä jengissä yrittivät piilotella selluliittejään....
VOITTO terveille elämäntavoille ja säännölliselle treenaamiselle!

Nyt muuten kolme noista kollegoista on jollain ääliömäisellä vissydieetillä...
Mä nautin ihanista kesän hedelmistä ja vihanneksista ja uskallan pitää minihametta...
:D

Joo, varsin hieno idea laittaa pakkiksen osote tonne. Tääl ei varmaan oo kohta 40 threadia jos kysytään "Lihoonko jos syön näin: porkkana + tomaatti / ed ?!?!??!?11+!?!??!"

Kyl ihmisiä pitää auttaa mut ei palstan huononemisen kustannuksella.

:david:

Aina kaikki pilkkaa noita lähentäjä/loitontaja liikkeitä...Kuulkees,kyllä niillä saa oikein mukavat poltteet,kun lykkää tarpeeksi rautaa ja tekee tarpeeksi toistoja...
Nimim.edelleen polvivammanen,jonka ainoat kinttuliikkeet rajoittuvat toistaiseksi ed.mainittuihin..:(

Originally posted by Storm
...noi pimut vetää jotai nuudeleita...

...kolme noista kollegoista on jollain ääliömäisellä vissydieetillä...
EI!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom