Tukeva kaveri salille!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 55DSL
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aamuaerobinen höystettynä mahdollisissa rasvanpolttajilla (kofeiini, tauriini, karnitiini yms.) on avainsana. Itse tiputtaisin painoa reippaasti sinne alta 100kg ja sitten kun alkaa lähestymään, niin treeniä päälle. Oliskin aivan perkeleen mukava joskus olla tilanteessa, missä ei tarvitsisi ollenkaan ressata mahdollista lihaskatoa, vaan sais poltella rasvaa, sitä vois saada pelkällä ruokavaliolla ja aerobisella mahdottoman nopeaan alas rasvat. Aineenvaihdunta pitää vain sitten pysyä vilkkaana, mikä ilmeisesti on totaalisen jumissa kaverillasi.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mike sanoi:
Aamuaerobinen höystettynä mahdollisissa rasvanpolttajilla (kofeiini, tauriini, karnitiini yms.) on avainsana. Itse tiputtaisin painoa reippaasti sinne alta 100kg ja sitten kun alkaa lähestymään, niin treeniä päälle. Oliskin aivan perkeleen mukava joskus olla tilanteessa, missä ei tarvitsisi ollenkaan ressata mahdollista lihaskatoa, vaan sais poltella rasvaa, sitä vois saada pelkällä ruokavaliolla ja aerobisella mahdottoman nopeaan alas rasvat. Aineenvaihdunta pitää vain sitten pysyä vilkkaana, mikä ilmeisesti on totaalisen jumissa kaverillasi.

Jep, täysin samoilla linjoilla olen.. Muutenkin diettaamisessa aerobisen merkitys on mielestäni pitkälti siinä, että sillä aineenvaihdunta nimenomaan saadaan toimimaan, ei niinkään kalorien palamisessa. Mikäli kroppa muuten toimii normaalisti, ei aerobinen ole edes aivan välttämätöntä kiristelyyn ja rasvanpolttoon. Sen sijaan ihmisellä, jolla on rankasti (rasva)ylipainoa, on aerobisen merkitys tärkeä nimenomaan aineenvaihdunnan saamiseksi edes jollain tavalla taas toimimaan. Näin rasvanpoltto saadaan ylipäätään mahdolliseksi.

Siltikin kaikki kaikessa on aina ruokavalio, tiukalla ja järkevällä ruokavaliolla saa aivan ihmeellisiä asioita aikaiseksi, mutta täytyy muistaa se, että mikään ei tapahdu yhdessä yössä.. ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom